Главная » Статьи » В помощь учителю » Мастер-класс |
Республикалық тәжірибелік семинар Тақырыбы: «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқыту мен оқу сапасын қалыптастыру». Ашық сабақ: «Мәтін. Жалбыз. Қонжық» 1 «Г» - сынып Сынып жетекші:: Бейсекова Тамара Ауельбековна 2013-2014 оқу жылы Пәні: ана тілі Сынып: 1 «Г» Күні:23.04.2014ж. Уақыты: 9.50-10.35 Мұғалім: Бейсекова Тамара Ауельбековна Сабақтың тақырыбы:Мәтін. Жалбыз. Қонжық. Мақсаты: Мәтін туралы түсінік беру, мәтіндегі негізгі ойды түсінуге жетелеу, оқу және жазу дағдысын жетілдіру. Сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту. Күтілетін нәтиже: 1. Өз ойларын еркін жеткізеді. 2.Сөздік қорлары көбейеді.3. Мәтін туралы түсінік алады. Көрнекіліктер: суреттер, постер, маркерлер, тақта, бор,оқулық, , қобдиша, бағалау тақтасы. Техникалық жабдықталуы: ноутбук, графапроектор. Сабақтың барысы: «Қызығушылығын ояту» кезеңі Әдіс-тәсілдер: Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Топқа бөлу: Өсімдік түрлеріне байланысты 5-топқа бөліну 1-топ. Түймедақ 2-топ. Итмұрын 3-топ. Адыраспан 4-топ.Долана 5-топ. Жалбыз Сабақтың ұранын айтады: : Ұраны: Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық! Топтың ережесімен таныстыру. а)«Ыстық үстел» ойыны Қорапшада қай сан түссе, сол топ ыстық орындық болады.Қалған 4 топ өтілген тақырыптарға байланысты сұрақтар қояды. Ә) Бағалау Оқушыларға бүгінгі өтілетін сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтамын. -Қазір жылдың қай мезгілі? - Олай болса, көктем сөзіне бір топ сөйлем құрайды, қалған топтар ойды әрі қарай мәтін болатындай етіп жалғастырады.Мұғалім әр топтың сөйлемін тақтаға жазады. -Осы сөйлемдердің жиынтығы мәтін бола ала ма? - Олар өзара байланысқан ба? - Егер сөйлемдер өзара байланыспаса, олар мәтін бола ала ма? Сөз --- сөйлем ---- мәтін4 - Мәтінге не үшін тақырып қойылады? деп ойлайсыңдар. Үй тапсырмасын қайталау, Миға шабуыл. «Мағынаны тану» кезеңі Жұппен жұмыс: 164-жаттығу. Жеке жұмыс. Жалбыз мәтінін оқиды. Жұппен жұмыс. Талқылайды Топпен жұмыс. Мазмұнын айтады. Критерийлер: - Мәтіннің не туралы айтылғанын табу; - Өз тілінде түсіндіріп бере алуы; Қосымша мәлімет. Слайдтан суретін көрсету. Қосымша ақпарат беру. Ә) Бағалау Сергіту сәті. Оқулықпен жұмыс: 165-жаттығу. -Мәтінді мәнерлеп оқып беру. Инсерт әдісі бойынша «Қонжық» мәтінін талдау. V- бұрыннан білемін +- жаңа ақпарат « --« Білмеймін ?- Білгім келеді? Дәптермен жұмыс. Сөздікпен жұмыс. Кірекей-қонжықтың енесі 5-топқа тапсырма беріледі. «Бес жолды өлең» әдісі 1. Қонжық, жалбыз 2. Қандай? 3. Не істейді? 4. Сөйлем 5. Басқа сөзбен атау Ә) Бағалау Жалбыз, жалбыздан жасалған дәрілер. «Ой толғаныс» кезеңі: Өзін-өзі бағалау 1. «Бес саусақ» әдісі Оқушыларға бір парақтар таратып беру. Оған олар қолдың суретін салады. Бас бармаққа «Не ұнады?» Балаң үйрекке «Не үйрендім?», Ортан терекке «Кімге көмектестім», Шылдыр шүмекке «Не қиын болды?», Кішкентай бөбекке «тілек» жазу 2. Тақтаға ілу. Сабақты қорытындылау «Бәріміз-біріміз үшін, біріміз-бәріміз үшін» мақалымен аяқтау. Үйге тапсырма. Үйге: «Итмұрын» тақырыбына мәтін құрастыру. | |
Просмотров: 1428 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|