Главная » Статьи » В помощь учителю » Мастер-класс |
Жаратылыстану – математикалық әдістемелік бірлестігінің айлығы (сыныптан тыс іс - шара) Пәні: Экономика – математика Сынып: 6А, 7А, 8А, 9А Өткізген: Суюндыкова Диана Данияровна Шұбарағаш ОМ 2012 жыл Іскерлік ойын «Мен кәсіпкермін» Мақсаты: Оқушылардың экономикаға деген қызығушылықтарын арттыру, пәнге деген білімділігін дамыту, топта жұмыс жасауға үйрету, өзінің әрекеттерін өз пайдасына жарату, кәсіпкерліктің негіздеріне үйрету. Көрнекілігі: Безендірілген кабинет, нақыл сөздер, әр топқа даярлан үстел, қабырға газеттері, тақырыпықа сай безендірілген тақта, тапсырмалар жинағы. Жоспары: 1. Мұғалімнің бастау сөздері 2. «Экономикалық санау» 3. «Өз бизнесімізді бастаймыз» 4. «Бизнес - жоспар» 5. Нарыққа шығу (жарнама) 6. Өз пайдана жарат (дағдарыс, инвестиция, банкроттық) 7. Экономическая сказка на современный лад 8. Соңғы тауар (сурет сайысы) 9. Кәсіпкерліктің жақсы және жаман жақтары 10. Оқушыларды 3 топқа бөлу 1 топ 2 топ 3 топ Кабдулмажитов Е Нагаев Т Майлхан М Табильдинова М Рахимов А Амерханова З Шайкенова К Жансерикова А Максутова Е Султанбеков А Даулетбаев Ж Актанберди М 1. Мұғалімнің бастау сөздері Салеметсіздер ме құрметті оқушылар, мұғалімдер. Бүгінгі «Мен кәсіпкермін». іскерлік ойынымызға қош келдініздер. Қазақстанға әлемдегі дамыған елу елдің қатарына кіру міндеті жүктеліп отыр. Елбасы Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында жаңа заманға сай келетін салық жүйесін, банк секторын, құнды қағаздар нарығын дамыту, қаржылық бақылау жүйесін жетілдіру және де кәсіпкерлік негіздерін жоғары дәрежеде дамыту керектігімәселесі көтерілді. Кәсіпкер анықтамасына келсек, Кәсіпкер тәуекелге белбуып, алдынан кезіккен барлық қиындықты мойнына алатын іскер, шебер адам. Кәсіпкерліктің негізі мақсаты – пайда табу. Кәсіпкерлік дегеніміз – адамдар мен олар құрған бірлестіктердің белсенді дербес шаруашылық қызметі. Осындай мақсатпен бүгін оқушыларымызға іскерлік саясатын үйретуге тырысамыз. Оқушылар өздерінің кәсіпкерлік мүмкіндіктерін сынап көрсін. Сондықтан да құрметті оқушылар, өз мемлекетіміздің болашағын көтеру, біздің жастардың қолында! 2. «Экономикалық санау Бүгінгі экономикалық сайысымызға 3 топ қатысады. Бұл топтың мүшелері 6-9 сынып аралығындағы оқушылардаң құралған. Қазір экономикалық санау өткіземіз. Бұл әр топтың шығу ретін реттейді. 1 топқа: 25*150= 3750 200*25= 5000 75*15= 1125 17*20= 340 2 топка: 45*13= 585 35*10= 350 49*80= 3920 99*12= 1188 3 топка: 12*86= 1032 300*13= 3900 65*13= 845 69*69= 4761 Оқушылар бұл уақытта есеп шығарып жатқанша, біз әділ – қазылар алқасымен таныс болайық. ( ) 3. «Өз бизнесімізді бастаймыз» Бірінші болып есеп шығарған топ өзінің бизнесін бастайды. Яғни 1 кезең Өз бизнесімізді бастаймыз. Әр топ алдын ала өздері қандай кәсіпкерлік түрімен айналысатынан таныстырып өтеді. 4. «Бизнес - жоспар» Келесі кезеңімізде әр топ өз кәсіпорындарының бизнес – жоспарларын таныстырып өтсін. Қорғауға 5 минут беріледі. 5. Нарыққа шығу (жарнама) Бұл кезеңде әр топ өздерінің кәсіпорынын презентациясын жасасын. Яғни тауарларын жарнамалап, тұтынушыларға ұсынсын. Дайындалу уақыты 2 минут. 6. Өз пайдана жарат Келесі тапсырмада 3 парақ жасырылған. Бұл парақтың ішінде 3 сөз жасырылған. Әр топ өзіне түскен сөзге белгілі бір іс - әрекет жасауы тиіс. (дағдарыс, инвестиция, банкроттық) Мысалы 1.Сіздің компанияныз дағдарыс кезінде қандай іс – шаралар қолданар еді? 2. Егерде сіздің кәсіпорынынызға мемлекет тарапынан инвестиция берілсе? 3. Егерде сіздің кәсіпорыныныз банкроттыққа ұшыраса не істер едіңіздер? Дайындалу уақыты 5 минут 7. Современная сказка на экономимческий лад Кәсіпорындарымыз дайындалып жатқанша біз 8Б сынып оқушылары дайындаған «Современная сказка о рыбаке и рыбке на экономический лад»тамашалаймыз. 8. «Соңғы тауар» Бұл кезеннің шарты әр топ өздерінің өндіретін тауар не қызметтерінің суретін ерекше етіп салып шығуы тиіс. Орындалу уакыты 2 минут Мысалы: Егер кәсіпкер газет шыгару ісімен айналысса, онда ол газет суретін салады. 9. Рефлексия Кәсіпкерліктің +, - жақтарын айтып шығу. Қандай керекті мағлұматтарға ие болдыңыз. Болашақта кәсіпкерлікпен айналысамын деген оқушылар бар ма? Қорытынды шығару. Марапаттау. Источник: http://collegy.ucoz.ru | |
Просмотров: 5664 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|