Главная » Статьи » В помощь учителю » Компьютер-бум |
Сабақтың тақырыбы: Паскальда енгізу және шығаруды ұйымдастыру. Сабақтың мақсаты: 1) Оқушыларға енгізу-шығару операторлары, олардың жазылу тәртібі мен қолдану ережесін түсіндіру, қарапайым өрнектерді Паскаль бағдарламалау тілінде жазуды үйрету. 2) Оқушылардың алгоритмдік ойлауын, компьютерде жұмыс жасау дағдысын дамыту. 3) Оқушыларды ұқыптылыққа, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту Сабақтың әдісі: сөздік, практикалық, сұрақ-жауап Сабақтың формасы: жеке, жұптық Көрнекілігі: компьютер, интербелсенді тақта, электрондық тест, оқулық, карточкалар Пәнаралық байланыс: математика Сабақ жоспары: І.Ұйымдастыру кезеңі(2 мин) ІІ.Үй тапсырмасын тексеру(3 мин) ІІІ.Жаңа тақырып.(7 мин) ІV.Жаңа тақырыптың меңгерілуін тексеру.(3 мин) V.Бекіту(22 мин) VI.Қорытынды(4 мин) VII.Бағалау(3 мин) VIII.Үй тапсырмасын беру(1 мин) Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын ретке келтіруін қадағалау. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Сұрақтар: 1) Бағдарлама құрылымы ең бірінші қандай бөліктен тұрады.(program сөзі, бағдарлама аты ) 2) а:=5; а-?(бүтін) b:=’k’; b-?(символдық) k:=5.2; k-?(нақты) 3) sqrt(25)-? (5) 4) Sqr(9)-? (81) 5) Abs(10)-? (10) 6) 40 mod 10-? (0) 7) 25 div 2 - ? (12) 8) Программаны орындауға жіберу командасы немесе комбинациясы? (Ctrl+f9 немесе run-run) 9) Sqr(2) +1 -? (5) 10) 400 Паскаль тілінде жазылу түрі. (40*pi/180) ІІІ.Жаңа тақырып. Мәліметтермен жұмыс істеу үшін компьютер жадысына мәліметтерді енгізу қажет етіледі. Нәтижесін білу үшін мәліметтерді шығару қажет етіледі. Паскальда мәліметті компьютер жадысына енгізу үшін read операторы қолданылады. Айнымалылардың әр түрлі мәндерін клавиатурадан компьютердің жадына енгізу үшін қолданылады. Жазылу түрі: Read(айнымалы мәні); Readln(айнымалы мәні); Мысалы: Read(x); Readln(a); /oператор соңына ln жалғауын қосып жазғанда, айнымалылардың мәндерін енгізгеннен кейін курсор келесі қатарға көшеді/ Read(a,b,c); readln(a,b,c); Нәтижені экранға шығару үшін write операторы қолданылады. Ақпаратты компьютердің жадысынан экранға шығару үшін қолданылады. Жазылу түрі: write(айнымалы мәні); writeln (айнымалы мәні); /ln жалғауын қосып жазғанда, нәтиже бірінің астына бірі шығады/ Мысалы: Write(K); Write(4*5); Write(2a+5); Write(‘Men Paskalmyn’); Write(a,b:5); Writeln(x); /курсор келесі қатарға түседі/ ІV.Жаңа тақырыптың меңгерілуін тексеру. Тақтамен жұмыс. 1) K мәнін енгіз; 2) “kyn” сөзін экранға шығар; 3)S<5 экранға шығар; 4) а,b,c мәндерін келесі жолға енгіз; 5) 4*5 өрнегінің мәнін экранға шығар; 6) m=6 экранға шығар; 7) 7+5b өрнегінің мәнін экранға шығар; 8) m,n айнымалы мәнін бір жолға шығар. V.Бекіту 1) Дәптермен жұмыс. Жұптық жұмыс(бағалау). Диктант. Program synyp9; /бағдарламаның аты synyp9/ Var s,x,y:integer; /s,x,y айнымалылары бүтін типті/ Begin /бағдарлама басы/ Readln(x,y); /х және у мәндерін енгіз/ S:=x+y; /х және у мәндерінің қосындысын тап/ Writeln(s); /S нәтижені шығар/ Readln; /экранда ұстап тұру/ End. /соңы/ Көршілес екі оқушы бірімен-бірі ауысу арқылы бағалайды. Дұрыс жауап экранда көрсетіледі. 2) Кітаппен жұмыс. 8-есепті (34 бет) орындау. Жауабы: а)16 б)16 3)Практикалық жұмыс. 1)Өз аты-жөнінді экранға шығару бағдарламасын құр. Program e1; Begin Writeln(‘Menyn atym …’); Readln; End. 2) Төртбұрыш салу бағдарламасын құр. Program e2; Begin Writeln(‘_______’); Writeln(‘| |’); Writeln(‘| |’); Writeln(‘|______|’); Readln; End. 3) Тоннаны килограмға аударатын бағдарлама құр. Program e3; Var a,b:integer; Begin Readln(a); B:=a*1000; Writeln(a,‘tonna=’,b,‘kg’); Readln; End. VI.Қорытынды. Электрондық тест. VII.Бағалау. Оқушылардың сұраққа жауап беру, жаңа тақырыпты меңгеру, диктантты жазу, бағдарлама құру, тест қорытындысы деңгейіне қарай бағалау. VIII.Үй тапсырмасын беру. Оқулық. | |
Просмотров: 1372 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|