Главная » Статьи » В помощь учителю » Компьютер-бум |
АЛҒАШҚЫ ӘСКЕРИ ДАЙЫНДЫҚ ПӘНІНЕН БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИНТЕРАКТИВТІ ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ ТИІМДІЛІГІ Ақтөбе облысы,Шалқар қаласы №6 орта мектебінің АӘД пәнінің мұғалімі Бисеналин Орынғали Жәмиұлы Ел президенті Н. Ә. Назарбаев өзінің Қазақстан халқына жолдауында алдағы отыз жыл ішінде мемлекетіміздің қандай бағытта, қалай дамуы керек екендігін белгілеп берді. Қазіргі заманда елдің бәсекеге қабілеттілігі оның азаматтарының парасаттылығымен, ұлтжандылығымен анықталады, сондықтан білім беру жүйесі болашақтың талабына сәйкес дамуы тиіс. Ақпаратпен жұмыс істей білуді қалыптастыруды және қатынас қабілетін дамыту, жеке басты “ақпараттық қоғамға” даярлау. Мұнда оқыту оқушының тікелей компьютермен қатынасы арқылы орындалады. Яғни баланың жеке қасиетіне қарай компьютерге бейімделу. Әрине, осы міндетті болашақта жастардың жүзеге асыратындығы күмәнсіз. Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға сапалы білім беру үшін жаңа технологияны пайдалана отырып, сонымен қатар компьютерді, интерактивті тақтаны қолдану арқылы білім берсе, оқушылардың қызығушылығы арта түсері анық. Қазіргі кезде егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының көлемі күннен-күнге артып, мазмұны өзгеріп отыр. Мектептің білім беру саласында жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы білімнің сапасын арттыру жұмыстары жүргізіліп жатыр. Бұл жұмыстардың тиімділігі мен нәтижелілігі бірнеше оқу-әдістемелік, психологиялық – педагогикалық мәселелердің шешімін ғылыми түрде негіздеуді талап етеді. Сабақ үстінде оқушының жаңа ұғымды меңгеруін ауызша айтқызу арқылы тексеріп, бақылау сабақтың көп уақытын алатындығы анық нәрсе.Оқушымен кері байланысты көбінесе осы әдіске құру олардың аз ғана бөлігін белсенді оқу процесіне тартып, ал қалған көпшілік бөлігінің оқу материалын үйренуіне ықпал етудің барынша азаюына, сөйтіп олардың білім алуға қызығушылығының төмендеуіне әсер етіп жүрген жағдайлар. Сонымен соңғы кездегі технологиялық әдістерге: электрондық оқулықтарды пайдалану, қашықтан басқарылатын дистанциялық оқыту жүйесін енгізу, оқытудың соңғы үлгідегі аудио-видео техникалары мен құралдарын қолдану т.с.с. жатады. Осы айтылғандарды негізге ала отырып алғашқы әскери дайындық пәнін оқытуда уақыт талабына сай жаңа педагогикалық әдістерді дер кезінде қолдану қазіргі кезде заман талабы болып отыр. Алғашқы әскери дайындық пәнінен сабақтарымды слайд, видеоны пайдаланып өткізудемін, олай өткізудің артықшылықтары бар. Олардың ең бастылары: • дидактикалық материалдардың көрнекі түрде безендіріліп көрінуі, жеткізілуі, бір сөзбен айтқанда оның тартымдылығы; • материалдың экранда жеке блок (сұрақ, сурет, жауап, схема, т.с.с) түрінде беріліп, жауап берушінің ойын бір ғана мәселенің жауабын іздеуге шоғырландыру мүмкіндігіне ие болуы; Ақпараттану ғылымы өмірден оза дамып бара жатқан осы уақытта сабақ процесін жүргізуде, оның ең негізгі кезеңі – оқушының білім деңгейін анықтауда жаңа технологиялық құрал – компьютерді пайдаланудың орны ерекше деп ойлаймын. Алғашқы әскери дайындық пәніне жүктелетін міндет жеңіл емес, өйткені ел қорғаушы жастардың денсаулығы мықты, барынша білімді, жан-жақты дамыған жас болуы тиіс. Ендеше еліміздің болашақ қорғаушыларының осы заманғы техника жетістіктері негізінде жасалған озық қарулар мен техникаларды еркін меңгере алатын, елжанды әрі батыл да парасатты болып тәрбиеленуі үшін біздер, яғни олардың ұстаздары да оқытудың қазіргі жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерін жақсы біліп, оларды сабақ пен сабақтан тыс шараларды жүргізу кезінің бәрінде де жүйелі түрде қолдануға тырысқанымыз абзал. Ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәліметтер ағыны күшейген заманда-ақ – ой мүмкіндігін қалыптастырып, адамның қабілетін, талантын дамыту- заманның басты талабы. Қазіргі білім саласындағы оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын меңгермейінше сауатты, жан-жақты білгір маман болу мүмкін емес. Жаңа педагогикалық технологияны меңгеру - мұғалімнің зейін-зердерлік, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтық және басқа да көптеген ұстаздық қабілетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін-өзі дамытып, оқу-тәрбие үрдісін жүйелі ұйымдастыруына көмектеседі. Оқу-тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды ендірудің алғашқы шарты, мұғалімнің инновациялық іс-әрекетін қалыптастыру болып табылады. Жаңа педагогикалық технологияны меңгерген әрбір мұғалім өз сабағын нәтижелі даму жағынан көрсете алады. Қорытындылай келе жаңа техналогия элементтерін пайдаланып оқыту біздің болашақ жастарымыздың жаңа техналогияға өрлеуі, жаңа жетістіктерге мүмкүншілік алуы жалпылай алғанда әрбір оқушының жүрегіне жаңа технология элементтері арқылы отанды қорғау басты міндеті екенін ұғындыру. Болашақ еліміздің қорғаушыларына патриоттық тәрбие беру бірінші кезекте жанұядан,екінші кезекте мектептен бойына сіңіріп жүрегіне қалатындай етіп тәрбие беру біздің міндетіміз. | |
Просмотров: 1526 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|