Главная » Статьи » В помощь учителю » Компьютер-бум |
Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары Мақсаты: Информатика сабағында жеті модульді ықпалдастыру негізінде компьютердегі кестелік есептеулерді оқып үйренуге ықпал жасау. Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/ сабақ тақырыбы, мақсаты Күтілетін нәтиже Қолданылатын модуль Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Оқып үйрену барсысындағы бағалау Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Информатика (51 сағат) ІҮ тоқсан - 4сағат /3-практикалық жұмыс/ 14.05.14 1 Компьютердегі кестелік есептеулер 1. деректерді кестелік түрде ұсыну; 2. электрондық кестелердегі деректерді өңдеу; 3. формула жазу ережесі, кестелік есептеуді компьютерде өңдеу технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру; электрондық кестелерге деректерді енгізе алады, деректердің типтерін, формула жазу ережесін біледі, қарапайым кестелік есептеулер жүргізе алады. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану, СТО, ОүБ, Оқытудағы басқару және көшбасшы-лық Тест тапсырмалары, топтық жұмыс, "Венн" диаграммасы, өзін-өзі бағалау, кластер жасау. Блум таксаномиясы бойынша тапсырмалар. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс. Тест тапсырмасы, бақылаушының бағалау критерийлері, «2жұлдыз, 1 тілек», бағалаушы есебі, ынталандыру (бармақ). Формативті бағалау (Жауап үлгілері бар жұптарда өзара бағалау). АКТ, презентация, оқулық, қосымша мәліметтер 16.05.14 1 Excel кестелік процессоры 1. EXCEL мүмкіндіктері, жұмыс кестесінің элементтері. 2. Жұмыс кестесінің беті бойынша орын ауыстыру. 3. Кестенің жұмыс беттерінің ауыстырылуы. 4. Кесте бетінің таңбасының атын өзгерту. 5. Бағанның енін және жолдың биіктігін өзгерту. Жұмыс кестесінің беті бойы бойынша орын ауыстыра алады, кестенің жұмыс беттерінің ауыстырылуын ұйымдастырады, кесте бетінің таңбасының атын өзгертеді, бағанның енін және жолдың биіктігін өзгертеді. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану, СТО, ОүБ, Оқытудағы басқару және көшбасшылық Формативті бағалау (3 кезеңнен тұратын Кэрролл тәсілі) Практикалық жұмыс №1, №2, №3. Бағалау критрийлері арқылы өзін-өзі бағалау және жұптық бағалау. Формативті бағалау «Басбармақ» Дидактика-лық материалдар, оқулық, ДК, кестелер, презентация. 16.05.14 1 Excel-дегі деректермен жұмыс 1. Деректерді EXCEL-ге енгізу, деректерді сақтау және қорғау. 2. Деректерді өңдеу формулалары. 3. Жұмыс кестесін автоматты түрде пішімдеу. 4. Кестелерді баспаға шығару. EXCEL-ге деректерді енгізеді, сақтай және қорғай алады. Деректерді өңдеу формулаларын қолданады. Жұмыс кестесін автоматты түрде пішімдеп, кестелерді баспаға шығарады. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану, СТО, талантты, дарынды балаларды оқыту, ОүБ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Формативті бағалау (Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы) Жұптық және топтық жұмыс. Бағалау критрийлері арқылы өзін-өзі бағалау және жұптық бағалау. Қосымша дереккөздер, оқулық, ДК, презентация. 18.05.14 1 EXCEL-дің графикалық мүмкіндіктері Диаграммамен жұмыс істеу, графикалық объектілерді біріктіру туралы білімдерін қалыптастыру. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту Электронды кестелердегі деректерге диаграмма тұрғызады, жұмысқа графикалық объектілерді крістіреді. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану, СТО, ОүБ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Формативті бағалау (3 кезеңнен тұратын Кэрролл тәсілі). Сәйкестендіру кестесі. "Күш өрісі" кестесі. Сабақ соңындағы көңіл күй. Жұптық және топтық жұмыс. Оқуды реттеу арқылы бағалау Бағалау критрийлері арқылы өзін-өзі бағалау және жұптық бағалау. Формативті бағалау (бағдаршам, бармақ). Оқулық, ДК, презентация, маркерлер. | |
Просмотров: 1096 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|