Главная » Статьи » В помощь учителю » Компьютер-бум |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: «№59 мектеп-лицей» КММ Күні: 28.02.18ж Мұғалімнің аты-жөні: Кабидолдаева А.К. Сынып: 5 «Ғ» Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы «Жандандырылған графика (цикл)» Сабақ мақсаты 5.3.1.1 - ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру Жетістік критерийлері • Цикл командаларын біледі; • Орындалатын алгоритмнің соңғы нәтижесін анықтайды; • Бағдарлама кодын құрады. Тілдік мақсаттар алгоритм, бағдарламалау ортасы, формат, команданың жазылу шешім, ақпараттық ресурстар. Біз тапсырманы былайша шештік... Біріншіден, біз... кейіннен мен, біз... ақырында, мен/біз... Құндылықтарды дарыту Өмір бойы оқу, бірін бірі бағалау, Пәнаралық байланыстар Математика, көркем еңбек Бастапқы білім Алгоритмнің түрлері (сызықтық, тармақталған, цикл) Сабақ барысы Сабақтың жоспарлған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Басы 5 мин. Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу қызыл, ақ, жасыл түстерді оқушылар тандау. Ақ түсті бүгінгі сабақта көңіл-күйіміз көтеріңкі, қуанышты, жаңа ақпарат алу мағынасы. Жасыл түсте сабақта азғантай қорқыныш бар, бірақ топпен бірлесе отыра жақсы жұмыс жасап көрсету. Қызыл түсті тандаған оқушылар екі топқа да және өз топтарына да тілек білдіреді. «Сызықтық», «тармақталған», «циклдік» алгоритмдер Үй тапсырмасын тескеру «Қызықты сұрақ» әдісі 1. Scratch терезе ортасындағы басты кейіпкер қалалай аталады? 2. Scratch программалау облысы неше бөліктен тұрады? 3. Scratch программалау ортасындағы скриптілер нелітен маңызды? Слайд 1 10 мин. Топтық жұмыс бойынша жалпы тапсырмасы. Оқушыларға топтық тапсырма орындау көрсетіледі. Бағалау критерийі Білім алушы • Scratch ойын ортасының негізгі нысаналарын анықтайды Орындалатын алгоритмнің соңғы нәтижесін анықтайды 1 топ 2 топ 3 топ Бұдан әрі оқушылар назарына дұрыс жауабы ұсынылады. Слайд 2 5 мин. Тақырыпты ашу Кейін мұғалім түйін сөздер көрсете отырып теориялық материалды түсіндіреді. Конструкцияның ішіндегі командалар үнемі орындалып отырады Қайталау циклы. Параметр қайталау ішкі блогындағы командалар блогының неше рет қайталау қажеттігін көрсетеді. 1. программада қанша цикл? 2. Қандай команда құрамында циклді қайталанады...? 3. Қандай команда құрамында циклі Әрқашан? 4. Мысық 3 секунд бұрын тоқтағанша барлығы неше қадам жасайды? Слайд 3 15 мин. Тапсырма №1 «Аквариум» жобасы Берілген сахна үшін Scratch бағдарламасын қолданып қозғалыс бағдарламасын құрыңыз. Бағалау керитерииі: Білім алушы • Цикл командаларын анықтайды • Бағдарлама кодын құрады Дескриптор Білім алушы сахнаның фонын өзгерту үшін скрипт құрады; сахнаға 5 балық кірістіреді; балықтың көлденең жүрісін құрады; бағдарламаның орындалуы кезінде балықты 180 градусқа бұрады; «қайталау» командасын қолданады. Сабақтың соңы 5 мин. Сабақты қорытындылау. Сабақта өзінді бағалай отырып, Үй тапсырмасы §22-23 оқу Рефлексия | |
Просмотров: 868 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|