Главная » Статьи » В помощь учителю » Английский язык |
Сабақ жоспары Күні: 06.03.2013 Сынып: 4 «А» Тақырыбы: «Animals in Disneyland» Сабақтың мақсаты: 1. Дамытушылық: оқушылардың ауызша ағылшын тілінде сөйлеуге дағдыландыру. (to develop student’s skills in oral speech) 2. Білімділік: өткен сөздер мен грамматиканы қайталау (to review the learned grammar and vocabulary material) 3. Тәрбиелік: Отан сүйгіштік, топпен жұмыс, өзара сыйластық(lesson – game, review) Сабақтың көрнекілігі: тапсырма көшірмелері, карточкалар, суреттер, интерактивті тақта. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі Сабақтың барысы: Good afternoon dear girls and boys! You are welcome to our English game “ Animals in Disneyland“. I am glad to see you at our lesson today because we have an unusual lesson –a competition. Today we have revision lesson. Today we are going to review grammar, vocabulary and other material we learn before. Rounds 1. magic train 2. Mickey mouse 3. Donald duck 4. Winnie the Pooh Good morning, dear girls and boys! Good morning, everybody! Let me introduce myself. I am a fairy and I live in Disneyland. I know that wonderful children study in this school and I would be very grateful if you could help me come back to Disneyland. (слайд №2) - Фея біз саған міндетті түрде көмектесеміз. Солай ғой балалар? (слайд №3 ) 1. Magic train - Біз сиқырлы поездға міну үшін ең бірінші жаңа сөздермен танысып алу керек, сонда ғана біз поездға билет ала аламыз. (жануарлар жайлы шағын слайд) Bear – аю Lion – арыстан Elephant – піл Fox – түлкі Wolf – қасқыр Camel – түйе Horse – жылқы Cat – мысық Dog – ит Monkey – маймыл Crocodile – қолтырауын Алған білімді аламыз да поездға отырамыз (слайд №4) 2. Oh, I’ve got a magic train which can help us reach the Disneyland. But we need some fuel and I don’t know how much. (слайд №5) 2. We start the second level which is called «Mickey Mouse» - Микки маус бізге хат беріп жіберіпті, қане бәріміз оқып көрейік. - So, who is read? We have arrived at Disneyland. I think you know that it is a place for children of all ages. It’s also a place for their parents to return to the world of childhood. Do you know the name of a person who created this world? Yes, you are quite right. His name is Walt Disney. Teacher’s questions for children - Where and when was he born? (Chicago, December 5, 1901) - One day Walt Disney had an idea to make this animal the main character of his cartoons. What animal is it? (Mickey Mouse) - What state is Disneyland situated? (California, near Los Angeles) (слайды №11–19) - Миккидің келесі тапсырмасы қазір жануарлардың дауыстарын естисіңдер, сол кезде ол қандай жануардың даусы екенін айтасыңдар - So, let’s start! (слайды №2-10) Oh, I can see my friend Donald Duck. You know he loves money very much but he cannot open his safe. Let’s help him. (слайд №20) “Donald duck” • Pretty Polly is a purple parrot. (Сүйкімді Полли күлгін тоты құс) • Big Betty is a bad brown bear. (Үлкен Бетти Жаман қоңыр аю) (Тақтаға жануарлардың суреттері ілінеді және оған сөйлем құрастырамыз) Monkey, crocodile, fox, lion, elephant. - бес топқа бір жануардан беріледі, және сендердің мақсаттарын мысалға қарап отырып, өздерінің сөйлемдерінді құрастыру. Physical training. E Y h o r s e U k C L G N m o n k E Y R E O S g Z i f H E O P A N V E R y I S C H T A X B B O P X O A G K Z R N H P B D N V E e A R U O T I T L f r p Y z w N L r b e a r f l w Q e l i o N р c a m e L Work with pictures - Where is it this cow? - Yes, you are right. It’s in the farm. - Ал табиғаты қандай екен балалар? - Дұрыс, өте тамаша. - Ал мынау суреттің табиғаты қандай? - Дұрыс, өте лас екен. Бес топқа ватман, маркерлер беріледі және мынадай сауал қойылады. - Қазақстанның экологиясының ластануы дегенді қалай түсінесіңдер? Оқушылардың мақсаты қаншалықты түсінгендерін топпен ақылдасып, ватманға сызып көрсету және қорғау. 4. Children, do you know Winnie-the-Pooh? He loves honey so much and he also has got a problem. Let’s help him. - Қазір сендер видео қарайсыңдар, мұқият түрде қараңдар. Сендердің мақсаттарын негізгі идеясын айту. «Құмырсқалар» видео - Ал, енді топтарымен ақылдасып, бір тұжырымға келіңдер. Кейін әр топтан бір оқушы өз ойын ортаға салады. Conclusion. 1. ал, біздің саяхатымыз аяқталды. Енді өзіміздің мектебімізге оралуымыз керек. Ол үшін алдарында жатқан диалогқа назар салыңдар. - Good day Mr - Hello - How are you today? - Oh, fine. And you? - I’m bad - Why? - I’m afraid our king Lion. He is very strongest. But I’m very little. - Stop talking! You are my best friend and I love you! 1 топ – bear and fox (қуанып айту) 2 топ – elephant and wolf (жылап айту) 3 топ – camel and monkey (жүгіріп келе жатып айту) 4 топ – crocodile and horse (шаршап айту) 5 топ – hippo and zebra (кәрі аң дауысымен айту) - Барлық топқа бір диалог беріледі. Сендердің мақсаттарын таңдап алған үлестірмедегі аңдардың рөлінде диалогты жақсы ойнап шығу, оған қоса үлестірмеде жазылған көңіл күйде орындау. - Сонымен, мектебімізге жеттік. Thank you for the lesson! Today you show us how friendly you are. And now I will give you such marks. Lesson is over Good – Bye! Рудный қаласының «№ 15 мектебі» ММ Ағылшын тілінен ашық сабақтың тақырыбы: 4 «А» сыныбы Пән мұғалімі: Салимжанова Эльмира Жұмағалиқызы Рудный қаласы, 2013 ж | |
Просмотров: 2022 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|