Главная » Статьи » В помощь учителю » Английский язык |
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы «№32 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ Бастауыш сыныптарда ағылшын тілі мұғалімі Қайрақбаева Лаура Ержанқызы Unit 1. Lesson 1 Сабақтың тақырыбы: Hello! Сабақтың мақсаты: «Шет тілі», ағылшын тілі ұғымдарын қалыптастыру, атап айтқанда – тілдік коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Көңіл күй ахуалы. 2. Жаңа сабақ: Балалар дүние жүзі картасына қарандаршы Ағылшын тілі англия, Америка, Канада, Австралия және Жаңа Зеландия тұрғындары үшін ана тілі болып табылады. -Балалар әр түрлі елдердің адамдары бір бірімен ағылшын тілінде сөйлеседі. Фонетикалық ойын. Ақылды қарға бізге ағылшын тілін үйренуге көмектеседі. Mr. Wise Crow. Оқушылар қарғанынң артынан қайталайды. ei/,ei/,ei/, /ai/,/ai,/ai/, /d/,d/,/d/. Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Listen to your teacher and repeat. - Суретке қараңдар. 1 қырқүйекте қандай мерекені атап өтеміз? Суретте кімді көріп тұрмыз? Мұғалім: Good morning, I’m a teacher! –Сәлеметсіңдер ме, мен мұғаліммін! Repeat after me: Good morning! Әдетте ересек адамдар Good morning! Дейміз. Бірақ бір бірімен HI. Hello! Деуге болады. Бір біріңмен амандасындар. Бала: Hello, I’m Alibek! – Сәлеметсізбе менің атым Әлібек! Repeat after me: Hello, I’m Alibek! Танысу үшін: Who are you? Деген сұрақ қойындар. Who are you? I’m Anar. Track 1 Good morning, I’m a teacher! Good morning. I’m Alibek! 2-жаттығу. Listen and sing. -Енді ән тындаймыз. Track 2 We say hello, We say hi! Hello and hi, Hello and hi. Балалар осы тақпақты мұғалімдерімен бірге айтады және аударады. 3- жаттығу. Listen and repeat. Біздің кейіпкеріміз не айтып трғанынйң тындайық. Track 3 -Hi! I’m Anar. I’m a girl. - Hi! I’mOlga. I’m a girl. -Hello! I’m Alibek. I’m a boy. - Hello! I’mMisha. I’m a boy. Ал енді әр бала жеке өзі туралы айытып береді. Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітун\ге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1-жаттығу. Оқушыларға мұғалімнінің жіне балалардың аяқталмаған суретін аяқтап салуға тапсырма беріледі. 2- жаттығу. Оқушылар өздерінің суреттерін салып өз есімдерін айтады. Сабақты қорытындылау. Сабақта үйренген жаңа сөздерді есімізге түсірейікші. a teacher, a girl, a boy. Hi!, Hello!. Сабақ басында үйренген әнді қайталау. We say hello, We say hi! Hello and hi, Hello and hi. Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! Unit 1. Lesson 2 Сабақтың тақырыбы: What’s your name? Сабақтың мақсаты: What’s your name? сұрағын қоюды үйрету. Оқушыларды ағылшын тілінің ерекше дыбыстарымен таныстыру.1-ден 5-ке дейін сан есімдерін үйрену. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру сәті: Фонетикалық ойын. Балалар бүгін тағыда ақылды қарға бізге ағылшын тілін үйренуге көмектеседі. Mr. Wise Crow. Оқушылар қарғанынң артынан қайталайды. Еріндерінді дөңгелектеп алға қарай созынқырап, күрт еріндеріңнің арасын ашындар /w/,w/,w/, тілімді шығарып , тісімнің арасынан үрледім /ө/,/ө/. Үй тапсырмасын дидактикалық ойын арқылы тексеру. Балалар доп лақтырып өздерін таныстырады. Әнді айтады. Жаңа материалмен жұмыс: Мұғалім өзі: What’s your name? деген сұрақ қойып соған өзі жауап береді. My name is…. Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Listn to your teacher and repeat. Track 4 Мұғалім: Hello, children. What’s your name? -My name is Alibek. 2-жаттығу. Listen and sing. -Енді ән тындаймыз. Track 5 What’s your name? Балалар осы тақпақты мұғалімдерімен бірге айтады және аударады. 3- жаттығу. Listen and repeat. Track 6 Оқушыларды 1-ден 5-ке дейін саанауға үйрету. Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітун\ге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1-жаттығу. Оқушылар ер баланы, қызды, мұғалымді тауып қажетті кестеге түрту керек. 2- жаттығу Оқушылар суреттегі заттарды атап санауға тиісті. Сабақты қорытындылау. Сендер бүгінгі сабақта 1-ден 5-ке дейін санауды үйрендіндер. Өздерінді таныстыруды және дыбыстарды үйрендіндер Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! Unit 1. Lesson 3 Сабақтың тақырыбы: I’m 7 Сабақтың мақсаты: оқушыларды 6-дан 10-ға дейінгі сан есімдермен таныстыру. Балалардың бұрын оқылған сұрақтарды қою және оған сйкес жауап беру дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру. Өзін – өзі таныстырудағдыларын дамыту. Өзге адамдарды құрметтеуге баулу. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Көңіл күй ахуалы. Фонетикалық ойын. Балалар бүгін тағыда ақылды қарға бізге ағылшын тілін үйренуге көмектеседі. Mr. Wise Crow. Оқушылар қарғанынң артынан қайталайды. Қолымыз тонған кезде біз оған үрлейміз. /h/,/h/,/h/, /ә:/,/әu/. [t], [t], [t]. Үй тапсырмасын дидактикалық ойын арқылы тексеру. Балалар доп лақтырып өздерін таныстырады. Әнді айтады. Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Listen and say the chant. Track 7 Мұғалім балалармен бірге 1-ден 5-ке дейінгі сандарды қайталайды және жаңа сандардың (6-10) атауымен таныстыру. Аудио жазбаны тындау. Қай цифр жок ойыны. Кері санау дидактикалық ойыны. 2-жаттығу. Listen and sing. -Енді сандар туралы ән тындаймыз. Track 8 Балалар осы тақпақты мұғалімдерімен бірге айтады және аударады. 3- жаттығу. Listen and repeat. Track 9 Суреттегі балаларға қарап жастары нешеде екенін білу. Hello. My name is Bota. I’m 3 Hi I’m Alibek. I’m a boy. I’m 6 Hello. My name is Misha.i’m a boy. I’m 3 Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітун\ге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1-жаттығу. Оқушылар ер баланы, қызды, мұғалымді тауып қажетті кестеге түрту керек. 2- жаттығу Оқушылар суреттегі заттарды атап санауға тиісті. Сабақты қорытындылау. Сендер бүгінгі сабақта 1-ден 10-ке дейін санауды үйрендіндер. Өздерінді таныстыруды және дыбыстарды үйрендіндер. Өздерінің жастарын нешеде екенің айтып үйрендіндер. Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! Unit 1. Lesson 4 Сабақтың тақырыбы: Meet my friend Сабақтың мақсаты: Өз досын таныстыру дағдыларын қалыптастыру. Оқушыларды 6-дан 10-ға дейінгі сан есімдермен таныстыру. Балалардың бұрын оқылған сұрақтарды қою және оған сйкес жауап беру дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру. Өзге адамдарды құрметтеуге баулу. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Көңіл күй ахуалы. Good morning children! Фонетикалық ойын. Балалар бүгін тағыда ақылды қарға бізге ағылшын тілін үйренуге көмектеседі. Mr. Wise Crow. Оқушылар қарғанынң артынан қайталайды. жылан құсап ысылдаймыз, ара құсап ызындаймыз. Ал енды шыбын құзап ызылдаймыз. Үй тапсырмасын дидактикалық ойын арқылы тексеру. Жаңа материалмен жұмыс: he/she жіктеу есімдіктерінің мағынасын ашу. She is a girl. He is a boy.Жұппен жұмыс істеу достарын таныстыру. Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Listen and learn Track 10 Суретке қарап кімді көріп тұрғанын айту. Ертегі кейіпкерлерін тындап жастары нешеде екенін анықтау.. Аудио жазбаны тындау. Қай цифр жок ойыны. Кері санау дидактикалық ойыны. 2-жаттығу. Listen and sing. Track 11 олең тындау. Балалар осы тақпақты мұғалімдерімен бірге айтады және аударады. 3- жаттығу. Listen and say Мұғалім ірінші кейіпкер мысалында үгі көрсетеді: This is Anton. He is a boy. He is 6. Одан кейін балалар қалған кейіпкерлерді өз бетімен таныстырады. 4-жаттығу. Track 12 Olga: This is Alibek. He is a boy. He is . Alibek: This is Olga. She is a girl. She is 6. Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітун\ге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1-жаттығу.әр суретке сөйлем берілген. Сол сойлемде бос орынға сан қою керек. 2- жаттығу Оқушылар среттегі нүктелер санымен сәйкес келетін сан жазылған төркөзге қанатша белгісін қояды. Сабақты қорытындылау.How old are you? Деген сұраққа жауап беруді және he/she сөздерін үйрендіңдер. Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! Unit 2. Lesson1 Сабақтың тақырыбы: My family Сабақтың мақсаты: Менің отбасым тақырыбы бойынша жаңа лекцияны үйрену. This is … құрылымын мақұлдау және сұраулы нысандарда қолдану; ағылшын тілінің ерекше дыбыстарны айту, дағдыларын дамыту. Ата – ана мен тума-тусықандарды құрметтеуге баулу. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Көңіл күй ахуалы. Good morning children! Фонетикалық ойын. Балалар бүгін тағыда ақылды қарға бізге ағылшын тілін үйренуге көмектеседі. Mr. Wise Crow. Оқушылар қарғанынң артынан қайталайды. жылан құсап ысылдаймыз, ара құсап ызындаймыз. Ал енды шыбын құзап ызылдаймыз. Үй тапсырмасын дидактикалық ойын арқылы тексеру. Жаңа материалмен жұмыс Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Listen and learn Track 13 Оқулықтағы суретке сүйене отырып, жаңа лексиканы енгізу. Оқушы балаларға таыс кейіпкер-Әлібекті көрсетеді.Ол өзінің отбасы туралы әңгімелеп береді. Аудио жазбаны тындау. 2-жаттығу. Listen to Bota Track 14 мәтінді тындаған кезде оқушылар аты аталған Ботаның отбасының мүшесін саусақтармен көрсету. 3- жаттығу. Listen and sing Track 15 Өлеңді тындап жаттап алу 4-жаттығу. Оқушылар суреттерге сәйкес қажетті отбасы мүшесін атап , сөйлемді аяқтауға тиіс. Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітун\ге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1- Оқушылар отбасы мүшелерін контурасын айналдыра сызып атайды. Сабақты қорытындылау.Бүгінгі саьақта сендер отбасы мүшелерін қалай таныстыру керектігін білдіндер. Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! Unit 2. Lesson 2 Сабақтың тақырыбы: My family Сабақтың мақсаты: Менің отбасым тақырыбы бойынша жаңа лекцияны үйрену. This is … құрылымын мақұлдау және сұраулы нысандарда қолдану; ағылшын тілінің ерекше дыбыстарны айту, дағдыларын дамыту. Ата – ана мен тума-тусықандарды құрметтеуге баулу. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Көңіл күй ахуалы. Good morning children! Фонетикалық ойын. Балалар бүгін тағыда ақылды қарға бізге ағылшын тілін үйренуге көмектеседі. Mr. Wise Crow. Оқушылар қарғанынң артынан қайталайды. жылан құсап ысылдаймыз, ара құсап ызындаймыз. Ал енды шыбын құзап ызылдаймыз. Үй тапсырмасын дидактикалық ойын арқылы тексеру. Жаңа материалмен жұмыс Оқулықпен жұмыс: Жаңа сын есім сөздерімен таныстыру: kind, strong, big, little. 1-жаттығу. Listen and learn Track 16 This is my mother. Her name is Gulmira. She is kind. This is my father. His name is Marat. Hi is strong. This is my sister. Her name isAliya. She is little. This is my brother. His name is Olzhas. Hi is big. Hi is 10. 2-жаттығу. Look and listen Track 17 мәтінді тындаған кезде оқушылар аты аталған Ботаның отбасының мүшесін саусақтармен көрсету. Олардың атын бірге қайталайды. 3-жаттығу. Describe the photos Отбасының әр мүшесінің аттарын атау. Оқушыларға фота сурет кезек көрсетіліп сұрақ қойылады. Who is it? What’s his/her name? Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітун\ге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1- Жаттығу оқушылар арнайы белгіленген орынға ата-анасының , аға –інілері мен әпке-сіңілілерінің суреттерін салып, оларды сипаттайды. Сабақты қорытындылау.Бүгінгі саьақта сендер отбасы мүшелерін қалай таныстыру керектігін білдіндер. Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! Unit 2. Lesson 3 Сабақтың тақырыбы: My friend’s family. Сабақтың мақсаты: Менің досымның отбасы тақырыбы бойынша жаңа лексикан үйрену. Grandmother/granny, grandfather/grandpa лексикасын үйрету. Сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Көңіл күй ахуалы. Good morning children! Good morning, good morning , Good morning to you! Good morning, good morning , I am glad to see you! - How are you? Sit down, please. 2. Жаңа сабақ: Балалар дүние жүзі картасына қарандаршы Ағылшын тілі англия, Америка, Канада, Австралия және Жаңа Зеландия тұрғындары үшін ана тілі болып табылады. -Балалар әр түрлі елдердің адамдары бір бірімен ағылшын тілінде сөйлеседі. Фонетикалық ойын. Ақылды қарға бізге ағылшын тілін үйренуге көмектеседі. Mr. Wise Crow. Оқушылар қарғанынң артынан қайталайды. /r/,r/,/r/. Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Суретке қарап отырып әлібектін отбысн айтып береді және ата –апа Grandmother/granny, grandfather/grandpa сөздерінің айтылуын пысықтайды. Track18 1. This is grandfather 2. This is grandmother 3. This is father 4. This is mother 5. This is sister 6. This is brother Жұптасып жұмыс жасау. 2-жаттығу. Дәл солай анардың отбасы туралы әңгімелесу Біздің кейіпкеріміз не айтып трғанынйң тындайық. -Hi! I’m Anar. I’m a girl. - Hi! I’mOlga. I’m a girl. -Hello! I’m Alibek. I’m a boy. - Hello! I’mMisha. I’m a boy. Ал енді әр бала жеке өзі туралы айытып береді. Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітун\ге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1-жаттығу. Жаңа лексиканы қолдану белсенділігін арттыруға арналған жаттығу. Оқушылар Көрсетілген сызықтар бойынша екі кейіпкердің-Ольга мен мишаның әжесі мен атасы бейнеленген суреттерді салыстырады. 2- жаттығу. Стикерлерді отбасы мүшелерін атай отырып жабыстыру. 1. This is father 2. This is mother 3. This is sister 4. This is brother Сабақты қорытындылау. Сабақта үйренген жаңа сөздерді есімізге түсірейікші. Сабақ басында үйренген әнді қайталау. This is grandfather This is grandmother Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! Unit 2. Lesson 4 Сабақтың тақырыбы: My friend’s family. Сабақтың мақсаты: Менің досымның отбасы тақырыбы бойынша жаңа лексикан үйрену. Grandmother/granny, grandfather/grandpa лексикасын үйрету. Сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақтың барысы: 2. Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Көңіл күй ахуалы. Good morning children! Good morning, good morning , Good morning to you! Good morning, good morning , I am glad to see you! - How are you? Sit down, please. 2. Жаңа сабақ: Балалар дүние жүзі картасына қарандаршы Ағылшын тілі англия, Америка, Канада, Австралия және Жаңа Зеландия тұрғындары үшін ана тілі болып табылады. -Балалар әр түрлі елдердің адамдары бір бірімен ағылшын тілінде сөйлеседі. Фонетикалық ойын. Ақылды қарға бізге ағылшын тілін үйренуге көмектеседі. Mr. Wise Crow. Оқушылар қарғанынң артынан қайталайды. Let’s sing la-la-la-la! Lo-lo-lo-lo! Lu-lu-lu-lu! Le-le-le-le! Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Муни Әлібектің үйіне қонаққа барды. Әлібек оны отбасымен таныстырды. Track19 дисктан тындап қайталауп аудару. 7. This is grandfather 8. This is grandmother 9. This is father 10. This is mother 11. This is sister 12. This is brother Жұптасып жұмыс жасау. Сюжеттік –рөлдік ойын. 2-жаттығу. Өлеңді тындап жаттап алу. Біздің кейіпкеріміз не айтып трғанынйң тындайық. I love my Father I love my Mother I love my sister And my little brother Ал енді әр бала жеке өзі туралы айытып береді. Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітун\ге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1-жаттығу. Жаңа лексиканы қолдану белсенділігін арттыруға арналған жаттығу. Оқушылар Көрсетілген сызықтар бойынша екі кейіпкердің-Ольга мен мишаның әжесі мен атасы бейнеленген суреттерді салыстырады. 2- жаттығу. Стикерлерді отбасы мүшелерін атай отырып жабыстыру. Сабақты қорытындылау. Сабақта үйренген жаңа сөздерді есімізге түсірейікші. Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! Unit 5. Lesson 3 Сабақтың тақырыбы: My favorite toy Сабақтың мақсаты: Toys тақырыбы бойынша бұрын оқылған лексикалық бірліктерді пайдалану. Ойыншықтарды белгілейтін жаңа сөздерді бекітудің үлгілік жағдайында монолог және диолог құру дағдысын қалыптастыру.Dd,Ee әріптерімен таныстыру. Графикалық дағдылармен дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту. [d], [e],[u], [t]. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Көңіл күй ахуалы. Good morning, good morning , Good morning to you! Good morning, good morning , I am glad to see you! We are glad to see you! How are you? Cl: Fine, thanks. Sit down, please. 2. Жаңа сабақ: Балалар бізге кімнің келгенің қарандаршы Mr. Wise Crow.мына дыбыстар бар сөздерді есімізге түсірейік. Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Балалар, мына суреттерге қарандаршы. Кейіпкерлеріміз өай жерде жүр? Олар не туралы сөйлесіп жүр? Әрине , ойыншықтар туралы. Мүмкін, сүйікті ойыншықтары туралы айтатын шығар. Ағылшын тілінде сүйікті сөзі қалай айтылатының еске түсірейікші. Track32 дисктан тындап қайталау аудару. Alibek: What’s your favorite toytoy? Is it a ball Anar: Yes, it is. Etc. Жұптасып жұмыс жасау. Сюжеттік –рөлдік ойын. 2-жаттығу. Өлеңді тындап жаттап алу. Біздің кейіпкеріміз не айтып тұрғанының тындайық. I like toys, Car and balls, Kites and dolls are My favorite toys. Ал енді әр бала жеке өзі туралы айытып береді. Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Руки вверх! Руки вниз! Встряхнуть! Встряхнуть! Встать! На цыпочках Повернитесь. Шаг в сторону, Шаг влево! Подходите! Балалар енді із бүгін ағылшын әліпбиінің әріптерімен танысамыз. Dd,Ee. D,d,d [d], [d], [d]. [d]-duck, [d]-duck [d], [d], [d]. E,e,e [e],[e],[e]. [e]-egg,[e]-egg [e],[e],[e]. Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітуге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1-жаттығу. Оқушылар сүйікті ойыншықтарының суретін салып, оны әңгімелеп береді. 2- жаттығу. Оқушылар заттарды санайды және суретте бейнеленген затсаннан сәйкес санды таңдайды 3- жаттығу. Оқушылар суретте бейнеленген заттарға сөздер таңдайды. 4- Жаттығу. Оқушылар атауында оқылған әріптер бар суреттерді сызады. 5- Жаттығу оқушылар Dd,Ee, әріптерін жалғастырып жазады. 6- Жаттығу оқушылар сөздерде жетпей турған әріптерін жазады және заттарды атайды. Сабақты қорытындылау. Сабақта үйренген жаңа сөздерді есімізге түсірейікші. Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! Unit 6. Lesson 1 Сабақтың тақырыбы: My pet Сабақтың мақсаты:Оқушыар «Animals. My pet» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен танытыру. «I have a cat» құрылымымен таныстыру. Сабақтың барысы: 3. Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Көңіл күй ахуалы. Good morning children! Good morning, good morning , Good morning to you! Good morning, good morning , I am glad to see you! - How are you? Sit down, please. 2. Жаңа сабақ: Балалар дүние жүзі картасына қарандаршы Ағылшын тілі англия, Америка, Канада, Австралия және Жаңа Зеландия тұрғындары үшін ана тілі болып табылады. -Балалар әр түрлі елдердің адамдары бір бірімен ағылшын тілінде сөйлеседі. Фонетикалық ойын. Ақылды қарға бізге ағылшын тілін үйренуге көмектеседі. Mr. Wise Crow. Оқушылар қарғанынң артынан қайталайды. Let’s sing la-la-la-la! Lo-lo-lo-lo! Lu-lu-lu-lu! Le-le-le-le! Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Муни Әлібектің үйіне қонаққа барды. Әлібек оны отбасымен таныстырды. Track19 дисктан тындап қайталауп аудару. 13. This is grandfather 14. This is grandmother 15. This is father 16. This is mother 17. This is sister 18. This is brother Жұптасып жұмыс жасау. Сюжеттік –рөлдік ойын. 2-жаттығу. Өлеңді тындап жаттап алу. Біздің кейіпкеріміз не айтып трғанынйң тындайық. I love my Father I love my Mother I love my sister And my little brother Ал енді әр бала жеке өзі туралы айытып береді. Сергіту сәті. Денені шынықтыру жатығуларын жасаймыз. Сөздерге сәйкес қимылдармен көрсетеміз. Hands up! Hands down! Shake! Shake! Stand up! On the tiptoes Turn around. Step aside, Step Left! Step right! Дәптермен жұмыс: жұмыс дәптерлеріне бекітун\ге арналған жаттығу жұмыстары орындалады. 1-жаттығу. Жаңа лексиканы қолдану белсенділігін арттыруға арналған жаттығу. Оқушылар Көрсетілген сызықтар бойынша екі кейіпкердің-Ольга мен мишаның әжесі мен атасы бейнеленген суреттерді салыстырады. 2- жаттығу. Стикерлерді отбасы мүшелерін атай отырып жабыстыру. Сабақты қорытындылау. Сабақта үйренген жаңа сөздерді есімізге түсірейікші. Өте жақсы. Сендер бүгін жақсы жұмыс істедіндер. Well done, children! Good bye! | |
Просмотров: 1378 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|