Главная » Статьи » В помощь учителю » Английский язык |
Сабақ №2 Сабақ өтілетін уақыт: Орны: Барлық оқушы саны: Қатысқаны: 7сынып (12-13жастағы жасөспірімдер) Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық Сабақ тақырыбы Grammar practice. Past Continuous tense. Жалпы мақсаттар Past Continuous шағы жайында жаңа түсінік игереді, рast сontinuous шағында сөйлем құра алады, бірін-бірі тыңдай алып, өзгелерге тындата білу арқылы өз бетінше жұмыс жасай білуге үйренеді. Түйінді идеялар Грамматика тіл білудің маңызды бөлігі. Оқыту нәтижелері Тақырып оқу арқылы, өз - өздерін оқыту арқылы жаңа ақпараттармен танысты, өз - өздерін ретке келтіріп, оқуға деген ынталары артты, өзара ынтымақтастық нәтижеге бастайтындығын түсінді, оқушылар білімдерін толықтырды, өз-өзін бағалауға үйренді. Ресурстар Оқулық, экран, қима-қағаздары, А4 парақтары, әуенді сергіту сәті, грамматикалық кестелер. Сабақ барысы Уақыты Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау(формативті, суммативті) Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру 2 «Бір-біріне тілек айту» Сергіту сәтінің ережесімен таныстыру, сергіту сәтін өткізу. Өз өздеріне сәттілік тілеп, өздеріне деген сенімділіктері артады. - үй тапсырмасын тексеру; 2 1топ:Present simple 2топ:Future simple 3топ:Past simple 3 шақтың кезеңдері жазылған жазылған қағаз қималарды оқушыларға таңдап алуға ұсынамын. Осылайша үш топқа бөліп, топ ережесін сақтауға бағыттау. Қима қағаздардағы жазбаларға сәйкес топқа бөлініп, топ ережесін ақылдаса отырып жасайды. «Спикер», «таймкипер» ұғымдарымен танысады. Ол ұғымдарды одан ары қарай да қолданады. 3 Топтық жұмыс «Серпілген сауал» ойыны арқылы сұрақ-жауап Тапсырма 1. Having fun! тақырыбы бойынша «Серпілген сауал» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру. (Слайд№1. Допты алып 1 сұрақ қойып, мысал көрсету, оқушылар ары қарай осы ойынды жалғастырады). Үй тапсырмасын 1оқушы менің сұрағыма жауап беріп, 2 оқушыға лақтырар алдында сұрағын қояды, 2 оқушы ереже бойынша келесі оқушыға допты береді. «Бас бармақ» 2-кезең: Негізгі бөлім. -өткен тақырыптарда алған білімдерін еске түсіру; 3 Сұрақ-жауап: ашық сұрақ, жабық сұрақтар. Тапсырма 2. Тақырыпты анықтауға түркі болатын сұрақтар қою, жауап алу,талқылау. (Слайд№2. Неше шақ бар? Осы шақтың неше түрі бар?Өткен шаққа қандай мысал келтіре аласын? Жасалу жолдарында қандай айырмашылықтар бар? Қандай көмекші етістіктер қолданылады? т.с.с.) Түрткі сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушылар өздігінен анықтайды. Өткен сыныптарда алған білімдерін еске түсіреді. Оқушылардың іс әрекеттерін мадақтау 7 «Аялдама» әдісі. Тапсырма 3. (Слайд №3) Оқулықтың көмегімен Past Simple-дың 3 формасын қайталау, жасалу жолдарының сызбасын жазуға және мысал келтіруге итермелеу. Оқушылар топ ішінде Past Simple-дың 3 формасын қайталап, топта талқылайды. «Аялдама» әдісі арқылы өткенде алған білімдерін қайта жаңғыртады. Топтар арасындағы пікір алмасу. -жаңа тақырып; 15 Топтық жұмыс, «Мен-мұғалім» ролдік ойыны. Тапсырма 4.(Слайд №4) «Мен-мұғалім» ролдік ойыны арқылы Past Continuouse Tense шағының анықтамасын, жасалу жолын, мысалдарын көрсету. Жаңа тақырыпты оқу. «Мен-мұғалім» ролінде спикерлері постерін қорғайды. Топтар өзара бағдаршам арқылы бағалайды: қызыл-түсінбедім, жасыл –түсіндім, сары-толық емес. 3-кезең: Бекіту бөлімі. - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; 5 Сәйкестендіру. Жекелей жұмыс. Тапсырма 5.(Слайд №5) Флипчарттағы жаттығуды орындату. Бағалау парақтарын тарату, нұсқау беру. Оқулық бойынша тақтада берілген жаттығуды орындайды (берілген етістіктерді дұрыс формасын анықтап, сөйлемдерді қайта құрастырады). Бағалау парақтарын толтырады. Criterion І S T Vocabulary structure V Without mistakes Grammar (variety of grammar structures) Әр оқушы өз көршісін, одан кейін өзін бағалау парақтары бойынша бағалайды 5 Сәйкестендіру. Жекелей жұмыс. Тапсырма 6.(Слайд №6) Флипчарттағы жаттығуды орындату. Бағалау парақтарын тарату, нұсқау беру. Оқулық бойынша тақтада берілген жаттығуды орындайды (берілген сөйлемдерді оған қатысты етістіктерді сәйкестендіреді). Бағалау парақтарын толтырады. Criterion І S T Vocabulary structure V Without mistakes Grammar (variety of grammar structures) Әр оқушы өз көршісін, одан кейін өзін бағалау парақтары бойынша бағалайды Үй тапсырмасы. Рефлексия 3 Үй тапсырмасы беріледі. Стикерлер таратылады. Кері байланыс. (Слайд №7) Кері байланыс мақсатына бағытталған сұрақтар жазылған стикерлер таратамын. «Пікір ағашына» әкеліп іледі. Стикерлердегі сұрақтарға жауап береді: What did you like in our lesson? What didn’t you like in our lesson? Сабақ туралы пікірлеріне байланысты cтикерлерді толтырып, пікірлер ағашына жабыстырады. | |
Просмотров: 857 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|