Главная » Статьи » В помощь учителю » Английский язык |
1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары 2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер 3. Оқудағы кедергілер 4. Оқып-үйренудің нәтижесі 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау 6. Барлығын қосқанда 7. Негізгі дерек көздер 2-сабақ тақырыбы Films Фильмдерді талдау барысында жаңа сөздерді қолданып үйренеді. 1.Сергіту сәті: «Атомдармен молекулалар», 2. Топқа бөлу. Жұлдызшалар арқылы сыныпты 3.ұй тапсырмасын тексеру: «Стикердегі сұрақ» әдісі 4.Жаңа сабақ: «Миға шабуыл»әдісі, Топтық жұмыс, (comedy,horror,drama),постер қорғау. 5. My favorite film,сұрағы бойынша «Үш қадамды сұхбаттас» әдісі. 7.Кері байланыс; Чемодан мен себет. 8.Ұй тапсырмасы; Берілген жаңа сөздер бойынша,сойлемдер жазып келу. Сөздің қоры аздығы, Келіспеушілік, зейін қоймауы, (сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру) Тақырып бойынша жаңа сөздерді біледі, топпен жұмыс істей алады, мәтінді бірлесе талдай алады және өз ойларымен бөлісе алады 1.«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау, 2. бағалау парағы бойынша бағалау, 3.мұғалімнің жиынтық бағалауы. «Үш қадамды сұхбат»әдісі арқылы бірлескен жұмысты орындауы Алматы Атамұра 2012 жыл Т.Аяпова,З.Әбілдаева,Ж.Тұтбаева.Интернет: ақпарат көзі: http://ustaz-kz.ucoz.com/ 1-сабақ Sport and games Спортқа байланысты сөздерімен танысу барысында, ұлттық ойындар түрлерін ажырата білу. 1.Сергіту сәті: «Шеңбер бойынша сөз тізбегі» әдісі 2.Топқа бөлу: спорттың түрлері арқылы сыныпты топқа бөлу 3.Ұй тапсырмасын тексеру: «Ыстық орындық»әдісі. 4.Жаңа сабақ: Спорт туралы бейнежазба көру, «Ойлан,Бірік,Бөліс» әдісі-спорт туралы сұрақтар қою. 5. «Автобус аялдамасы»әдісі мәтінмен жұмыс (Kyz kuu,Kokpar,Audaryspak)4 жаттығу 154 бет. 7. «Сәйкестік тесттері»әдісі арқылы жаңа сөздерді игеру, 8.Кері байланыс: «Поезд»әдісі, 9.Ұй тапсырмасы: Жаңа сөздерді падала отырып спорт туралы өлен жазу Уақыттың жетіспеушілігі, сөздің қоры аздығы, ,топтың шу болуы, (сөздік жұмысына көңіл бөлу,рөлдерге бөліп жұмыс жасату) топпен жұмыс істейді,берілген суреттерді дұрыс қолдана алады, мәтінді талқылау және өз ойларымен бөліседі, ойларын жинақтайды Ынталандыру (житон арқылы), кері байланыс орнату, қалыптастыру және жиынтық бағалау(бағдаршам арқылы ) «Автобус аялдамасы»әдісі арқылы оқушылар арасында ынтымақтастық қалыптасады,бір біріне сенімділік артады Оқулық(Алматы Атамұра 2012 жыл), әдістемелік құралдар қосымша оқулықтар(Happy English 2000) дидактикалық материалдар, АКТ-ны пайдалану, ақпарат көзі: http://collegy.ucoz.ru/,флипчарт,фламасстерлер,суреттер. 4-сабақ Carnivals and festivals Мәтіндегі оқиға мазмұның меңгеру,түйінді оқиға мен іс-әрекетті ажырата алу. 1.Сергіту сәті: (Айна )әдісі, 2.Топқа бөлу: Мақал мәтелдер бойынша , 3.Ұй тапсырмасын тексеру: «Серпілген сауал»әдісі, 4.Жаңа сабақ: «Сұрақты тап»әдісі арқылы тақырыпты, ашу, 5.«ДЖИГСО»әдісі,мәтінмен жұмыс 6.Сөздік жұмысы: «Жадыны дамытуға арналған ойын» 8.Кері байланыс: «Менің көңіл күйім»әдісі 9.Ұй тапсырмасы: 10 жаттығу 170 бет, «Эссе»,қосымша тапсырма Өз ойларын ашық, нақты жүйелі түрде жеткізе алмауы(ДЖИГСО әдісі арқылы әр оқушыгы сойлету,) Іскерлік дағдысы,ойлау белсенділігі тапқырлығы,өзіне деген сенімділігі қалыптасты, Берілген мәтін бойынша пікірлерін жеткізді, өз бетімен ойлау, сөйлеу дағдысы дамуда. Оқушылардың жауаптарына толықтырулар, Оқушылар бір-бірін және топпен бағалады(бағалау парақшалар арқылы) «ДЖИГСО»әдісі арқылы бірлескен жұмыс барысында оқушылар пікірталасып,өз ойларын жеткізді. Суреттер,постерлер,дидактикалық материалдар, АКТ-ны пайдалану 3-сабақ music Музыка түрлеріне байланысты жаңа сөздерді сөйлем ішінде қолданып үйренеді 1.Сергіту сәті. «Мен қандаймын»әдісі, 2.Топқа бөлу: «сөздер құрастыру»әдісі арқылы , 3.Жаңа сабақ: «Топтық пікірталас» әдісі,тақырып бойынша 4. «Адамға музыканың әсері»постер қорғау, 5. «Көзбе тілші»әдісі арқылы 2 жаттығу 161 б. орындау, 6. Сөздік жұмысы: «Дыбыстар сойлейді» ой толғаныс. 7.Кері байланыс: «Баспалдақ» әдісі, 8.Ұй тапсырмасы: 11 жаттығу 165 бет. «Эссе»жазу уйге тапсырма Ұялшақтық,бірбірін тындамауы,(ролдерге бөлу арқылы бір біріне бағынуы) Өз ойларын толық ,еркін жеткізеді,топта жұмыс істейді,жұптық әңгіме құрастырды,бір бірін бағалады. «Бағдаршам» арқылы бағалау,смайликтер арқылы коңіл күйлерін білдірді,бағалау парағы арқылы бағалау Постер жасап қорғау барысында,және «Көзбе тілші»әдісі арқылы біріккен жұмыс жасалды Видеобейне,суреттер,АКТ-пайдалану, | |
Просмотров: 1251 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|