Главная » Статьи » В помощь учителю » Английский язык |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Пәні: Ағылшын тілі Сыныбы: 9 Пән мұғалімі: Макенова Тақырыбы: Dream vacation Мақсаты: а) Бейне-роликтегі ағылшын гидінің сөздерін түсіну арқылы сұрақтарға ауызша жауап беру. Ағылшынның «East or West home is best» мақалының мағынасын ашып айта білуге ықпал ету б) “Dream vacation” мәтінін толық түсіну, тапсырмаларды орындау және саяхаттау тақырыбына шағын әңгіме құрастыра білуге көмектесу. c) Үй тапсырмасына берілген жаңа сөздерге сөйлемдер құрай алуды, грамматикалық тест тапсырмасын орындауды, елдердің астанасын, көрнекті жерлерін ағылшын тілінде айтып картадан көрсетіп бере алуды меңгерту. Дамытушылығы: Оқушылардың дүниетанымдық көзқарасы дамиды және пәнге деген қызығушылықтары артады. Тәрбиелілігі: «East or West home is best» («Өз үйім өлең төсегім») деген мақалға сүйене отырып қаншама саяхаттасаң да, өз туған елің мен жеріңе ешнәрсә жетпейді деп сабақты түйіндеу Сабақтың типі: аралас сабақ Пән аралық байланыс: география Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар: Тақырыпты толық түсінеді. Шет елдің көрнекті жерлерін астанасымен сәйкестендіреді. Саяхат туралы жаңа сөздерді меңгереді Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпқа байланысты жаттығуларды толық әрі дұрыс орындай алады. Демалыстарында барғылары келетін елді картадан көрсете алады және сол туралы мағлұмат бере алады Кейбір оқушылар: Өз ойларын ағылшын тілінде айта алады. Видео-роликтен тыңдағаны бойынша сұрақтарға ауызша жауап бере алады.Арманындағы демалыстары жайлы сөйлей алады. Кезеңі, уақыты Оқытуфор-масы, әдісі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурс-тар,көр-некілік-тер Ұйым-дастыру 2мин Сәлемдеседі. Сынып оқушыларын түгелдейді. Күн ретін, апта күнін, жыл мезгілін, ауа-райын сұрайды. Сәлемдеседі. Кезекші мәлімет береді. Оқушылар ағылшын тілінде күн ретін, апта күнін, жыл мезгілін, ауа-райын айтады. Үй тапсыр-масы 5мин “Тірек сөздер” –әдісі Өткен сабақта берілген жаңа сөздердің көмегімен сөйлем не мәтін құрастырады. Құрастыру кезінде логикалық ойлау іске қосылады. Ол үшін оқушыларға жаңа сөздері бар парақшалар тарқатамын. Мұғалімнің берген парақшаларындағы жаңа сөздермен оқушылар сөйлем не мәтін құрастырулары қажет. Жаңа сөздер тізімі: population, dream, vacation, free time, trip, consist, area, unusual, border, tradition, capital, customs. Үлестір-мелі қағаздар Өткен сабақты қайталау 5мин жеке Герундийге байланысты белсенді тақта арқылы грамматиканы оқушыларға қайталату және сол грамматикаға байланысты қысқа тест тапсырмасын орындату. Белсенді тақта арқылы оқушылар герундийдің қолданылу аясын естеріне түсіреді және тест тапсырмасын орындайды. Біткен соң бір-бірлерінің тест тапсырмаларын белсенді тақтадағы жауаптар арқылы тексереді. Choose the correct form of the verb: 1. She`s fond of ________ A) to paint painting C) to painting 2. They enjoy ________ . A) travelling to travel C) to travelling 3. I`m going to Paris _______ The Eiffel Tower next summer. A) seeing to seeing C) to see 4. She dislikes ________ on foot. A) walking to walk C) walk 5. They like _________tea when they are in London. A) to drink drinking C) drink Тест парақша-лары Ой Шақыру 5мин «Миға шабуыл» әдісі Оқушыларға әр-түрлі қалалар мен саяхаттау суреттерін көрсету арқылы жаңа тақырып пен топ атын белгілеу. Оқушыларға шет елдің көрнекті демалыс орындарын слайд арқылы көрсетемін. Оқушылардан осы аталған елдер мен көрнекі жерлерге баруды қалайсыңдар ма деп сұрау және сол елдерді картадан көрсетулерін сұрау Оқушылар суреттерге карап отырып өз ойларын айту арқылыбүгінгі жаңа тақырыпты түсінеді және оны білуге деген қызығушылықтары артады. Өздеріне ұнаған қала аттарын немесе көрнекті жерлерді таңдау арқылы топ атын белгілейді Оқушылар барғысы келетін елдері мен жерлері жайлы айтадыжәне картадан көрсетеді Слайд, дүниежүзі картасы Жаңа сабақ 15 Сергіту сәті Топтық жұмыс Түсіну Қолдану Демалыс саяхатын жасау үшін оқулықтарының 114 бет 2 жаттығудағы Астаналық Құралай деген қыздың демалыс саяхатын оқып, Құралаймен бірге саяхаттау демалысын өткізу. Мәтінді 2 топқа бөліп беремін. Оқушылар постер қорғап болған соң Лондон қаласы туралы шағын видео-ролик көрсету. Видео-роликке байланысты 2 топқа мынадай сұрақтар қою: -What can and cannot people do in London parks? -How do London polices walk in the streets? Оқушылар кітаптарын ашып оқиды. Мәтіндегі қыз Құралай мен өздерінің демалыстарында саяхаттағысы келетін елдері жайлы постер қорғайды. 1топ Нью Йорк пен Париж қалаларына Астаналық қыз Құралаймен бірге саяхаттау туралы айтады. 2топ Рио-де-Жанейро мен London қалаларына Астаналық қыз Құралаймен бірге саяхаттау туралы айтады. Лондон қаласы туралы видео-ролик көру арқылы ағылшын тілінде жергілікті адамдардың тілдері мен сөйлеу барысындағы екпіндерімен танысады. Оқушылар сұрақтарға ауызша жауап береді 9 сынып оқулығы 114бет 2жаттығу Плакат, маркер, Тапсырмалар Сәйкес-тендіру Талдау Оқушыларға сәйкестендіру тапсырмасын беремін және осы тапсырманы негізге ала отырып 2топ бір-бірлеріне сұрақ қоюлары қажет New York-Statue of Liberty Paris-The Eiffel Tower Rio-de-Janeiro-dance Samba Cairo-The Pyramids, the sphinx London-Big Ben Astana-The Baiterek Tokyo-try on kimono Оқушылар сәйкестендіру тапсырмаларын орындап, екі топ бір-бірлеріне суұрақтар қояды және жауап береді. -Where is the Statue of Liberty situated? -Where is the Big Ben? -What can you see in Cairo? -Where can you try on kimono? -What is the capital of France? etc. Жаңа сабақты бекіту Жинақ-тау Оқушыларға ағылшын тілінде «East or West home is best» атты ағылшын мақалын айту арқылы сабақты қорытындылап бекіту және осы мақалдың мағынасы мен қазақша нұсқасын оқушылардың айтуларын сұраймын. Оқушылардың нұсқаларын тыңдап болған соң белсенді тақтадан өз нұсқамды көрсетемін. “Өз үйім өлең төсегім” “Ел елдің бәрі жақсы, өз елің бәрінен жақсы.” “Ел қадірін көрген біледі, Жер қадірін жүрген біледі.” Оқушылар мақалды қалай түсінгендері жайлы ағылшын тілінде айтуға тырысады және мақалдың қазақша нұсқаларын өз түсінгендері бойынша айтады. There is nothing like home There is nothing like travelling Visiting countries is the best thing Белсенді тақта Бағалау Үй тапсырма-сы “The sightseeing of Kazakhstan” (Қазақстанның көрнекті жерлері) тақырыбына шағын эссе жазу Источник: http://ашық сабақ | |
Просмотров: 1085 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|