Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы.Қайнар ауылы Бегалин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп. Қуатбаева Маржан Токеновна тарих пәнінің мұғалімі. Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. Тақырыбы: Қазақ хандығының құрылуы. Сабақтың мақсаты: Қазақ хандығының негізін қалаған Керей мен Ж әнібек жайлы түсінік беру,алу. 1. Түрік және түркіленген ру-тайпалардың құрылуы, олардың тілдері, шаруашылығы ұқсас, мәдениеті мен тұрғы салты, ішкі сыртқы саясаты жайлы мәлімет алады. 2. Қазақ хандығының аумағы мен халқы, тәуелсіз ел болып қалыптасуының біржолата аяқталуына маңызды және түбегейлі шешуші ролі жайлы дамыта айту. 3. Халық билеудегі басшылардың негізгі қауым халыққа жасаған адамгершілік, адами қасиеттерін үлгі тұтып,олардың мемлекеттік деген қамқорлығына әрдайым үлкен үміт пен құрмет көрсетуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес. Сабақтың типі:Сын тұрғысынан ойлау және жазу технологиясы 1. Сабақтың әдісі: 1 Аквариум – 6мин 2.Джиксо – 1- 25мин 3.Оқырман жауабы – 10мин 4.Еркін жазу стратегиясы –« Қазақ хандары». . 4.Сабақтың көрнекілігі: 1.Қазақстан картасы 2.Бағалау қағазы 3.Үлестірмелі парақ 4.Сабаққа қатысу журналы. I. Қызығушылығын ояту . Аквариум стратегиясы. 1.ХІV – XVғ. қазақ тайпалары қандай географиялық аймақтарда көшіп қонып жүрді? Солардың тұрақты мекен – жайларын тақтадан көрсет.(орнынан тұрмай-ақ лазермен көрсетеді) 2.Қазақ тайпалары, оларды басқарып отырған билеушілер неліктен қазақтың дербес хандығын құруға ұмтылыс жасады? 3.Қазақ тайпаларының малшы және егінші бұқаралары көршілес отырған хандықтардан қандай қысымшылық көрді? 4.Тайпа көсемдері мен ру ақсақалдары және еңбекші бұқара халық не себептен Керей, Жәнібек сұлтандарды паналап, олардың төңірегінде топтаса бастады? II. Мағынаны ашу. Джиско – 1стратегиясы. Жаңа сабақты оқушыларды топтарға бөліп отырғызып, әр стратегиялық топқа 1,2,3,4 санын таратамыз. 1саны – 1 топқа – 1парта 2саны – 2топқа – 2парта 3саны – 3топқа -3парта 4саны – 4топқа – 4парта Топталып отырады. Берілген тақырып мәтінді 4 топқа бөлеміз. Сол бөлімдер арқылы 1,2,3,4 топ мүшелері жеке – жеке оқиды.Қайта өз Тобына барып оқығандарын алма – кезек түсіндіреді. Әр топтан 1 оқушыдан шығып түсінгендерін жалпы отырғандарға тұсіндіреді. Топтарға берілген бөлімдер: 1.Керей мен Жәнібектің Қазақ хандығын қүру жолындағы күресі. 2. Керей мен Жәнібек сұлтандар қазақтардың саяси тұрғыдан бірігуіне, Қазақ хандығының құрылуына негіз қалады. 3. Қазақ хандығының аумағы және халқы. 4. Әбілқайыр хандығы ІІІ. Ой толғаныс – оқырман жауабы стратегиясы. 1.Әбілқайыр ханның билігі әлсіреуінің басты себебі не болды? 2.Керей мен Жәнібек сұлтандардың Әбілқайыр ханға бас имей,қарсылық білдіріп, көшіп кетуінің себебі неде жатыр? 3.Қазақ тайпалары Әбілқайыр ханға неге наразы болды? 4. Моғолстан ханы Есен – бұға неліктен қазақ сұлтандары Керей мен Жәнібекті құшақ жая қарсы алды, оның түпкі ойы неде еді? 5. Керей мен Жәнібектің туыстық жақындығы қандай? Бірінші болып хан тағына кім отырды, себебі неде? Жаңа тақырыпты толықтай меңгергендігін сұрақтар арқылы тиянақтаймын. Оқушылырдың өзін – өзі бағалауына пікір білдіре отырып, топ жетекшісі бағалаған бағалау парағын басшылыққа аламын. Үйге тапсырма: Еркін жазу стратегиясы. «Қазақ хандары». | |
Просмотров: 2609 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|