Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Сабақтың тақырыбы: 0-ге аяқталатын сандарды көбейтумен бөлу. Сабақтың мақсаты: а)Білімділік: Оқушыларға нөлмен аяқталған санды көбейту мен бөлу жолдарын меңгерте отырып бекіту.Интерактивті тақтамен жұмыс істеуді үйрету. Ә)Дамытушылық: Дөңгелек сандарды көбейту мен бөлу жолдарын топ ішінде ауызша түсіндіре білуге дағдыландыру,тез есептеу, математикалық тілде сөйлеуге дағдыландыру. б)Тәрбиелік: Сандардың разряд қатарын еске түсіре отырып,көбейту,бөлу тәсілдерін меңгерту,бекіту.Сабақ кезінде оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, дәптерлеріне таза, әдемі жазуға тәрбиелеу. Сабақтың типі: пысықтау. Сабақтың әдісі: Ойын Сабақтың көрнекілігі: Геометриялық фигуралар, кесте, Мазмұнды ертегі Сабақтың барысы: 1/Психологиялық дайындық: Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым ғылым саған үйір болады. Досың болар табылатын қасыңнан. 2/Үй тапсырмасын тексеру Тапсырма :7Амалдарды орында 3/Ой шабуыл : Ойын: « Кім шапшаң?» 1/Егер тырна бір аяғымен тұрса 3кг салмақта болады, екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? 2/ Егер аңшы 10 торғайды атып алса.Торғайдың нешеуі қалады? 3/ Егер үстел беті тік төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? 4/ 1т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма? 4/Жаңа сабақ: Математикалық диктант: -3 жүздік, 5 ондық, 1 бірлігі бар санды жаз.351 - 780- нен 600-ді азайт. Нәтижесін жаз. 180 - 920-ны 60-қа артыр. Нәтижесіе жаз. 860 -Азайғышы 630, азайтқыш 120.Айырманың мәнін тап . 510 - 5 иен 6-ның көбейтіндісін тап, нәтижесін жаз - 70 пен 10-ның бөліндісін жаз,мәнін тап: Мағынаны тану: «Ертегілер елінде» Ерте, ерте ертеде, Ешкі жүні бөртеде, Математика патшалығында, «Орман» деп аталатын мемлекетте кемпірмен шал өмір сүріпті .Бір күні әжей атайға жұмсақ,әрі дәмді етіп бауырсақ пісіреді Әжей дөп-дөңгелек нанды терезе алдына қояды екен, Ол атаймен әжейден әбден жалығып, терезеден ытқып-ап, дөңгелеп қаша жөнеледі екен.Жол бойымен домалап келе жатса, Алдынан, Бір ноян. Қорқақ кім? /Ол қоян/ -шыға келеді - Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін демесі бар емеспе? -Қоян сенің бұның әділ емес.Сен маған тапсырма беріп көр,орындасам, мені жібер,-дейді. Қоян тапсырмасы Тапсырма:1: Ауызша орындау 55 64 1000 780 450 390 43 *10 31 700 :10 100 460 :10 240 52 72 480 390 570 550 Есте сақта!: 1/Нөлдермен аяқталатын сандарға көбейту кестесі 10-ға көбейту кезінде саннның оң жағына бір нөл жазылады 4*10 = 40 4*1 онд = 4 онд. 100-ге көбейту кезінде саннның оң жағына бір нөл жазылады 4*100 = 400 4*1жүзд. = 4жүзд. 1000-ға көбейту кезінде саннның оң жағына бір нөл жазылады 1*1000 = 10000 4*1мыңқ. = 4 мыңд. 2/Нөлдермен аяқталатынт сандарға бөлу кестесі -Өзі ашулы,азулы,. Өзі жыртқыш , өзі аш Болды екен бұл қай аң?/ Қасқыр/ -Қасқырдың тапсырмасы. Тапсырма:2 Кестені толтыр: а/а/ Бөлінгіш 600 1000 340 700 670 530 450 Бөлгіш 100 10 10 10 10 10 Бөліндінің мәні 7 67 80 Дәлелдеуі:1/Бөлінгішті бөлгішке бөлсек ,бөліндінің мәні шығады 2/ Бөлінгішті бөліндінің мәніне бөлсек , бөлгіш шығады . 3/Бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтсек, бөлінгіш шығады. ә/ Көбеіткіш 5 9 90 8 60 10 100 7 Көбейткіш 100 10 10 7 8 70 Көбейтіндінің мәні 800 600 Дәлелдеуі:1/ Бірінші көбейткішті екінші көбейткішке көбейтсек, , көбейтіндінің мәні шығады 2/ Көбейтіндінің мәнін бірінші көбейткішке бөлсек, екінші көбейткіш шығады. 3/ . Көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөлсек, бірінші көбейткіш шығады. Оқулықпен жұмыс: Тапсырма:3 Есептеулерге қара. Түсіндіруді жалғастыр. 20 * 4 = 20 + 20 + 2 0 = 80 немесе 20*4 =80 және 2 онд * 4 = 8 онд.= 80 4 * 20 = 80 80 *4 = 20 80 *20 = 4 1/ К өбейтіндіні қосындымен алмастырамыз 2/ Бірінші көбейткішті екінші көбейткішке көбейтемізде,оң жағындағы нөл жазылады. 200*4=200+200+200+200=800 немесе 200*4 800 ,2 жузд * 4 = 8 жузд =800 4 *200 = 800 800 : 4 = 200 8000 : 2000 = 4 Сергіту сәті : -Қырда жүрер ол жортып, Іні де жоқ бармайтын. Құйрығымен бұлтартып, Қандай аң бұл алдайтын? -Түлкінің тапсырмасы Тапсырма:4 Түсіндіріе отырып есепте.Тексеруді орында. 5*20 = 100 80:2=40 100:20=5 4*200=800 300*3=900 20*5=100 40*2=80 100:5=20 200*4=800 3*300=900 100:20=5 80:2=40 20*5=100 800:200=4 900 :300=3 100:5=20 80:40=2 5*20=100 800:4=200 900:3=3000 - Орман оның мекені, Балмен ұйқы сүйгені, Құлпынайы жегені. Оның аты кім еді ? /Аю/ -Аюдың тапсырмасын орындайық. Есеп:5 а/ Самса- 20 тг-4 қ ? тг Шырын- 50 тг - 2қорап Шешуі:/20*4/+//50*2/ = 180 Ж/бы:Барлық сатып алынған затқа 180 теңге төленді ә/ Сатып алса-300 тг-3 қорап Қайырады-?тг Бары-1000тг Ш/уі: 1000-/300*3/= 100 Ж/бы:100 теңге қайырады б/Бары-200 тг Сатып алу-400тг-2 қорап Жетпейді-? Тг Ш/уі: /400*2/-200 =600 Ж/бы: 600 теңге ақша жетпейді. Өзіндік жұмыс: Т: 6 « Уақытты тиімді пайдалан! » -1-топ: 30* 3 , 20*3 , 60: 3, 60:2 , 160-80, 550+200, 666+6, 7+343 - 2-топ: 300*2, 200*3, 600:2, 600:3, 450+90, 888+8, 1000-450, 245+60 Шығармашылық жұмыс: -Қырда жүрер ол жортып, Ініде жоқ бармайтын. Құйрығымен бұлтартып , Қандай аң еді адайтын? - Түлкішек тапсырмасы «Сиқырлы сандықша» Т:8 Төрт қорапта ақ,қара, қызыл, жасылшарлар бір-бірден жатыр.Егер барлық жазулар дұрыс емес екені белгілі боса, қай шар қайсысында жатыр?/ / Сабақты қортындылау. Бағалау. Үйге тапсырма:Т:7169-бет Сурет бойынша өрнектер жаз және олардың мәнін тап | |
Просмотров: 2881 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|