Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

0-ге аяқталатын сандарды көбейтумен бөлу.
Сабақтың тақырыбы: 0-ге аяқталатын сандарды көбейтумен бөлу. Сабақтың мақсаты:
а)Білімділік: Оқушыларға нөлмен аяқталған санды көбейту мен бөлу жолдарын меңгерте отырып бекіту.Интерактивті тақтамен жұмыс істеуді үйрету.
Ә)Дамытушылық: Дөңгелек сандарды көбейту мен бөлу жолдарын топ ішінде ауызша түсіндіре білуге дағдыландыру,тез есептеу, математикалық тілде сөйлеуге дағдыландыру.
б)Тәрбиелік: Сандардың разряд қатарын еске түсіре отырып,көбейту,бөлу тәсілдерін меңгерту,бекіту.Сабақ кезінде оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, дәптерлеріне таза, әдемі жазуға тәрбиелеу. Сабақтың типі: пысықтау.
Сабақтың әдісі: Ойын Сабақтың көрнекілігі: Геометриялық фигуралар, кесте, Мазмұнды ертегі Сабақтың барысы: 1/Психологиялық дайындық: Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан,
Барлық ғылым ғылым саған үйір болады.
Досың болар табылатын қасыңнан.
2/Үй тапсырмасын тексеру
Тапсырма :7Амалдарды орында
3/Ой шабуыл : Ойын: « Кім шапшаң?»
1/Егер тырна бір аяғымен тұрса 3кг салмақта болады, екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?
2/ Егер аңшы 10 торғайды атып алса.Торғайдың нешеуі қалады?
3/ Егер үстел беті тік төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады?
4/ 1т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма?
4/Жаңа сабақ: Математикалық диктант: -3 жүздік, 5 ондық, 1 бірлігі бар санды жаз.351 - 780- нен 600-ді азайт. Нәтижесін жаз. 180 - 920-ны 60-қа артыр. Нәтижесіе жаз. 860 -Азайғышы 630, азайтқыш 120.Айырманың мәнін тап . 510 - 5 иен 6-ның көбейтіндісін тап, нәтижесін жаз - 70 пен 10-ның бөліндісін жаз,мәнін тап: Мағынаны тану: «Ертегілер елінде» Ерте, ерте ертеде, Ешкі жүні бөртеде, Математика патшалығында, «Орман» деп аталатын мемлекетте кемпірмен шал өмір сүріпті .Бір күні әжей атайға жұмсақ,әрі дәмді етіп бауырсақ пісіреді Әжей дөп-дөңгелек нанды терезе алдына қояды екен, Ол атаймен әжейден әбден жалығып, терезеден ытқып-ап, дөңгелеп қаша жөнеледі екен.Жол бойымен домалап келе жатса,
Алдынан,
Бір ноян.
Қорқақ кім? /Ол қоян/ -шыға келеді
- Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін демесі бар емеспе? -Қоян сенің бұның әділ емес.Сен маған тапсырма беріп көр,орындасам, мені жібер,-дейді.
Қоян тапсырмасы Тапсырма:1: Ауызша орындау

55 64 1000 780 450 390
43 *10 31 700 :10 100 460 :10 240
52 72 480 390 570 550
Есте сақта!: 1/Нөлдермен аяқталатын сандарға көбейту кестесі

10-ға көбейту кезінде саннның оң жағына бір нөл жазылады 4*10 = 40 4*1 онд = 4 онд.

100-ге көбейту кезінде саннның оң жағына бір нөл жазылады 4*100 = 400 4*1жүзд. = 4жүзд.

1000-ға көбейту кезінде саннның оң жағына бір нөл жазылады 1*1000 = 10000 4*1мыңқ. = 4 мыңд.

2/Нөлдермен аяқталатынт сандарға бөлу кестесі
-Өзі ашулы,азулы,. Өзі жыртқыш , өзі аш Болды екен бұл қай аң?/ Қасқыр/ -Қасқырдың тапсырмасы. Тапсырма:2 Кестені толтыр: а/а/
Бөлінгіш 600 1000 340 700 670 530 450
Бөлгіш 100 10 10 10 10 10
Бөліндінің мәні 7 67 80
Дәлелдеуі:1/Бөлінгішті бөлгішке бөлсек ,бөліндінің мәні шығады 2/ Бөлінгішті бөліндінің мәніне бөлсек , бөлгіш шығады . 3/Бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтсек, бөлінгіш шығады.
ә/
Көбеіткіш 5 9 90 8 60 10 100 7
Көбейткіш 100 10 10 7 8 70
Көбейтіндінің мәні 800 600
Дәлелдеуі:1/ Бірінші көбейткішті екінші көбейткішке көбейтсек, , көбейтіндінің мәні шығады 2/ Көбейтіндінің мәнін бірінші көбейткішке бөлсек, екінші көбейткіш шығады. 3/ . Көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөлсек, бірінші көбейткіш шығады.
Оқулықпен жұмыс: Тапсырма:3 Есептеулерге қара. Түсіндіруді жалғастыр.
20 * 4 = 20 + 20 + 2 0 = 80 немесе 20*4 =80 және 2 онд * 4 = 8 онд.= 80 4 * 20 = 80 80 *4 = 20 80 *20 = 4
1/ К өбейтіндіні қосындымен алмастырамыз 2/ Бірінші көбейткішті екінші көбейткішке көбейтемізде,оң жағындағы нөл жазылады. 200*4=200+200+200+200=800 немесе 200*4 800 ,2 жузд * 4 = 8 жузд =800 4 *200 = 800 800 : 4 = 200 8000 : 2000 = 4 Сергіту сәті : -Қырда жүрер ол жортып, Іні де жоқ бармайтын. Құйрығымен бұлтартып, Қандай аң бұл алдайтын? -Түлкінің тапсырмасы Тапсырма:4 Түсіндіріе отырып есепте.Тексеруді орында. 5*20 = 100 80:2=40 100:20=5 4*200=800 300*3=900
20*5=100 40*2=80 100:5=20 200*4=800 3*300=900
100:20=5 80:2=40 20*5=100 800:200=4 900 :300=3
100:5=20 80:40=2 5*20=100 800:4=200 900:3=3000 - Орман оның мекені, Балмен ұйқы сүйгені, Құлпынайы жегені. Оның аты кім еді ? /Аю/ -Аюдың тапсырмасын орындайық. Есеп:5 а/ Самса- 20 тг-4 қ ? тг Шырын- 50 тг - 2қорап
Шешуі:/20*4/+//50*2/ = 180 Ж/бы:Барлық сатып алынған затқа 180 теңге төленді
ә/ Сатып алса-300 тг-3 қорап Қайырады-?тг Бары-1000тг Ш/уі: 1000-/300*3/= 100 Ж/бы:100 теңге қайырады б/Бары-200 тг Сатып алу-400тг-2 қорап Жетпейді-? Тг Ш/уі: /400*2/-200 =600 Ж/бы: 600 теңге ақша жетпейді.
Өзіндік жұмыс: Т: 6 « Уақытты тиімді пайдалан! »
-1-топ: 30* 3 , 20*3 , 60: 3, 60:2 , 160-80, 550+200, 666+6, 7+343
- 2-топ: 300*2, 200*3, 600:2, 600:3, 450+90, 888+8, 1000-450, 245+60 Шығармашылық жұмыс:
-Қырда жүрер ол жортып, Ініде жоқ бармайтын. Құйрығымен бұлтартып , Қандай аң еді адайтын? - Түлкішек тапсырмасы «Сиқырлы сандықша» Т:8
Төрт қорапта ақ,қара, қызыл, жасылшарлар бір-бірден жатыр.Егер барлық жазулар дұрыс емес екені белгілі боса, қай шар қайсысында жатыр?/ /
Сабақты қортындылау. Бағалау. Үйге тапсырма:Т:7169-бет Сурет бойынша өрнектер жаз және олардың мәнін тап
Категория: Математика | Добавил: Гулек (2014-04-05) | Автор: Рыскалиева Айгуль E
Просмотров: 2881 | Комментарии: 1 | Теги: бастауыш сынып, математика | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2024-11-20, 5:26 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru