Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Математика Сабақ тақырыбы: Заттарды салыстыру Сабақ мақсаты: 1)Балалардың үлкен - кіші, көп - аз туралы ұғымдарын қалыптастыру. Көп - аз, үлкен - кішіні ажыратып күнделікті өмірде қолдана білуге және бір - бірін аттарымен атай білуге үйрету. Балалар бойына достық, мейірімділік сезімін егу. 2) Заттарды түстеріне, түрлеріне қарай ажыратып салыстыруды меңгерту. Ойлау, көріп тану, есте сақтау қабілеттерін арттыру. 3)Қоршаған ортамен жан -жануарларға қамқор бола білуге тәрбиелеу. Әдіс - тәсілі: Қуанышты сәт, әңгімелеу, түсіндіру, көрсету, сергіту сәті, жұмбақ шешу, таңғаларлық сәт, қорыту. Көрнекілігі: Үлкен - кіші алмалар муляжы, алмалар, себеттер. Пән аралық байланыс: Айналамен танысу, тіл дамыту. Сөздік жұмыс: Қуыршақтар, қызыл - сары алмалар, үлкен - кіші, көп - аз. Ұйымдастыру: Балалардан жыл мезгілі жайында сурау Апта күндерін белгілеу Шаттық шеңбері: Көк аспанда күн күлсін, Бірге күлсін бүлдіршін. Ұл қолында ту жүрсін, Қыз қолында гүл жүрсін. Бірге күлсін бүлдіршін. Жарайсыңдар балалар орнымызға жайғасайық. Кіріспе: 1-10 ға дейін тура және кері санау Кім санамақ біледі Негізгі бөлім: Балалар бүгін бізге таным елінен бір - бірінен айнымайтын түрлері бірдей ағайынды қуыршақтар келіпті. Олардың ұқсастығы сондай кейде ажырата алмай қаласыңдар. Бірақ қуыршақтардың түрлері бірдей болғанымен жас ерекшеліктері әр - түрлі. Біздің бәріміздің өз атымыз бар, сол сияқты қуыршақтардың да аттары бар екен. - Ең үлкені Әлия - Ал одан кішісі Сәния - Ең кішкентайы Мира екен. Қане бәріміз қуыршақтардың атын қайталап шығайық. Қуыршақтардың түрлері бірдей болғанымен бойлары бірдей ма? Ең үлкен қуыршақты кім көрсетеді, аты кім? Рет - ретімен қуыршақтарды көрсетіп, атын атау. Жарайсыңдар балалар! Қуыршақтарымыз бізге бос келмепті, жолда келе жатып алма теріпті. Міне, қараңдаршы қандай әдемі алмалар. - Алмалардың түстері бірдей ма? - Түстері қандай? - Ал көлемдері бірдей ма? - Қандай алма үлкен? - Ал қандай алма кіші? - Алмалардың қайсысы көп, қайсысы аз? Дұрыс айтасыңдар сары алмалар көп екен, ал қызыл алмалар үлкен болғанымен аз екен. - Балалар біздің қуыршақтарымыздың айтып жүретін бір әні бар екен, сол әнді біз бәріміз айтып берейік. Сергіту сәт: Қыймылды қуыршак Балалар сендерге қуыршақтар тағы да көп алма теріп берсе екен дейді. Қане, қуыршақтарға алма теріп береміз ба? Олай болса, сендердің алдарыңда алма ағашында көп алмалар өсіп тұр, сол алмаларды теріп себетімізге салып толтырайық. Бірақ ол бізде жай агаш емес екен ол ертегіден келген екен өйткені оның алмалары тапсырма орындау арқылы алынады екен Тапсырмалары: 1. Фигураны ата түсін колемін 2. Санның көршісін ата 3. Ретімен косып шығып кандай заттың суреті шыққанын ата 4. 2 саны арқылы алмы ағашына жет 5. Неше зат бар екенін көрсет 6. 3+2= есебін шығар 7. 4< > = 6 салыстыр 8. 6-3= есебін шығар (Балалар алмаларды себеттеріне жинайды.) Балалар жұмысын бақылап, қай түсті алманы немесе аз жинағанын сұрап анықтау. Жарайсыңдар балалар! Алмаларды көп терген екенсіңдер. Бүгін біздің ұйымдастырылған оқу іс - әрекетімізге келген қуыршақтарға ризашылығымызды білдірейік. Мына үстел үстінде әр түрлі көлемде қуыршақтарға арналған орамалдар бар, сол орамалдарды қуыршақтарға сыйлыққа берейік. Ең үлкен қуыршаққа қандай орамал сыйлаймыз? Әр қуыршаққа өзіне сәйкес орамалдар беріледі. Балаларды мадақтау! Есік қағылып, сырттан қолында бір қорабы бар тәрбиеші кіреді. Балалар біздің қуыршақтарымыз сендерге және де бір сыйлық ала келген. Оны білу үшін мен сендерге бір жұмбақ жасырайын. Өзі сондай сүйкімді, жүні жұмсақ, балалардың досы, тік құлақты, сүтті жақсы көретін ол не екен? иә, балалар ол мысық екен. Ол мысықтың өзі емес қасында - балалары да бар екен. Бұл мысықтарды қуыршақтар сендерге ойнасын деп әкелген. Күтілетін нәтиже: Көп - аз, үлкен - кішіні ажыратып салыстыра білу. Жасай алуы: Түстерді көлемдерді ажыратып, алмаларды жинау. | |
Просмотров: 2897 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|