Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
ШҚО, Бесқарағай ауданы «Үлкен-Владимировка орта мектебі» мемлекеттік мекемесі, Математика пәнінің мұғалімі Мукушева Д.Т. 6 сынып Тақырыбы: «Жас кәсіпкерлер» математикалық сайыс Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге деген қызығушылықтарын, оқуға ынтасын арттыру; Дамытушылық: Логикалық білімдерін, ұйымдастырушылық, көшбасшылық қабілеттерін дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, уақытты тиімді пайдалануға, бір-бірін тыңдауға тәрбиелеу; Көрнекілігі: презентация, логикалық тапсырмалар Түрі: топтық сайыс Жоспары: 1. Таныстыру (топтың өзін-өзі таныстыру, презентация, ұраны, эмблема – геометриялық фигура) 2. Қызықты сұрақтар 3. Пайда табу (тапсырма беріледі, логикалық есептер) 4. Кім жылдам? (теориялық сұрақтар) 5. Жарнама (математикалық терминдерді пайдаланып, кәсіпорнына жарнама жасау) 6. Музыкалық тапсырма 7. Қорытынды 8. Жанкүйерлер сайысы 9. Марапаттау. Барысы: Жүргізуші: Сәлем бердік баршаңызға! Құрметті қонақтар, балалар! «Жас кәсіпкерлер» математикалық сайысына қош келдіңіздер! Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді. Математика ғылымын сүйер қауым, Келіңіздер, көріңіздер мықтыларды. Бұл сайыста ақылдылар, Ғылымға ұмтылғандар. Жұрт алдында дарындылар Көрсетеді дараларын Ортаға топтарды шақырамыз. (топтар ортаға шығады) Біліммен аспанға жол салынар. Ж.Баласағұн - айтқандай бүгін біздің оқушыларымыз, сайыста көрсететін білімдерімен кең жол салады деп сенеміз. Сайыскерлеріміздің білімдерін бағалайтын әділ қазылар мүшелерін таныстырайық.(Әділ қазы алқасы таныстырылады.) Сайыстың жоспары бойынша І. «Таныстыру» кезеңі (Топтар өздерінің дайындаған презентациялары арқылы таныстырады) ІІ. «Қызықты сұрақтар»: І топқа 1. 12 құс ұшып келе жатты. Аңшы біреуін атып алды. Олардың қаншасы қалды? 2. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді? 3. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? 4. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда? 5. Бір жазықтықтықта қиылыспайтын екі түзу? 6. Ең кіші үш таңбалы сан 7. Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі 8. Қай сандардың қосындысы 5-ке, көбейтіндісі 6-ға тең? 9. Қай сандардың қосындысы 3-ке, ал көбейтіндісі 2-ге тең 10. Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1 сағ 20 мин ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады. ІІ топқа 1. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды? 2. Қатар тұрған уш санның қосынысы да. Көбейтіндісі де 6-ға тең. Олар қандай сандар? 3. Төртбұрыштың бір бұрышын кесіп тастаса қанша бұрыш қалады? 4. Ең кіші төрт таңбалы сан. 5. Жазыңқы бұрыштың шамасы? (1800) 6. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар 7. Шеңбер сызатын құрал? 8. Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыш? 9. Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу? 10. Қандай сандар 0-ден үлкен? ІІІ. «Пайда табу» Топтық сайыс (тапсырма беріледі) І топ тапсырмасы 1.Қай суретте үшбұрыштар көп? 2.Теңдеуді шешіңдер шеш: 3х-5=x+11 ІІ топ тапсырмасы 1.Сегіз үшбұрыш шығатындай етіп екі түзу жүргізіңдер. 2.Теңдеуді шешіңдер шеш: 5х-8=x+4 ІҮ. Кім жылдам? (теориялық сұрақтар) І топ мүшелеріне 1.Оң санға да, теріс санға да жатпайтын сан? 2.Координаталық түзу дегеніміз не? 3. 9+(-4)=? 4. Сызықтық теңдеу деген не? 5. Интервал? ІІ топ мүшелеріне 1. Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? 2. Санның модулі деген не? 3. 5+(-7)=? 4. Сызықтық функция деген не? 5. Сәуле? Y. Жарнама (математикалық терминдерді пайдаланып, кәсіпорнына жарнама жасау) Екі топқа Өздерінің кәсіпорындарына жарнама жасау. Математикалық терминдер және символарды пайдалану $, &, @, %, +, -. ҮІ. Музыкалық тапсырма Әр топқа бір музыка тыңдатқызылады. Қандай музыкалық аспапта орындалды? Атауын үш тілде айту. ҮІІ. Жанкүйерлер сайысы (мақал-мәтел айту) Математикаға, санға, цифрға, геометриялық фигураларға қатысы бар мақал-мәтел айтады. ҮІІІ. Қорытындылау Әділ қазылар қорытындылайды. ІХ. Марапаттау. | |
Просмотров: 1426 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|