Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Сыныбы: 6 Пәні: математика Сабақтың тақырыбы: Алгебралық өрнектер және оларды түрлендіру Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Алгебралық өрнектерді түрлендіруді,ықшамдауды пысықтау; 2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Математика сабағында ойын технологияларын пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, жауапкершілігін, сүйіспеншілігін арттыру. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта,карточкалық тапсырмалар. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың типі: пысықтау Байланысы: тарих пәнімен Сабақ әдісі: сұрақ-жауап,есептер шығару,ой туғызу Сабақтың барысы: 1)Ұйымдастыру кезеңі а) оқушылармен амандасу,түгендеу,сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу ә)олардың көңіл-күйіне,денсаулығына баса назар аудару. б)топқа бөліп отырғызу 2)Топтардың өзін таныстыруы Қазақстан тәуелсіздік төрінде, 20 жыл болды егеменді еліме. Бостандықтың қырандары қалықтап, Ырыс- дәулет шалқығандай жеріме. деп бүгінгі сабағымызды тәуелсіздіктің 20—жылдығына арнаймыз. Сабақ ойын түрінде өтеді.1-кезекте екі топқа деңгейлік тапсырмалар беріледі.2-кезеңде,математикалық лото ойыны ойналады.3-кезеңде капитандар сайысы «Блиц турнир». Әр топтың шығарған есептеріне қарай фишка беріліп отырады. Ауызша есепте: 42:3=14 48: (-12)=-4 78: (-26)=-3 28: (-7)=-4 45:15=3 (-15)•4=-60 -3•(-8)=24 27•(-2)=-54 Қайталау сұрақтары: 1.Алгебралық өрнек дегеніміз не? 2.a(b+c)=ab+ac көбейтудің қандай қасиеті 3.Айнымалы дегеніміз не? 4.3а- өрнегіндегі коэффициентті көрсет 5.(a•b) •c=a•(b•c)-көбейтудің қандай қасиеті? 6.Алгебралық қосынды дегеніміз не? 1-кезең.Деңгейлік тапсырмалар 1-деңгей. 1)Алгебралық өрнек құрастыр: А)-0,8m,-0,7n,9k,-q b)7a,-3c,9в 6,2d 2)Өрнектің мәнін тап: А)7a- 2b, a=1,b=-2 7- 2•(-2)=3 b)3x – y,x=-1,y=-8 3•(-1)-(-8)=5 3)Өрнектің мәнін тап: А)cd+5, c=0,3, d=-5 0,3•(-5)+5=3,5 b)7- mn, m=-6,n= 1/2 7-(-6) 1/2 = 10 2-кезең «математикалық лото»ойыны 1.Алгебралық қосындыны ықшамда: А)-3,7+b-1,3=b-5 2.Жақшаны аш: 7(3a-b)=21a-7b 3.a/ac 4.Бөлшекті қысқарт: 2m/5m 5.2•m•(-3)=-6m 6.25 раушан гүлінен және 21қалампыр гүлінен гүлшоқтары дайындалды.Раушан гүлінен дайындалған гүлшоқтарының әрқасында 5гүлден,ал қалампыр гүлдерінен дайындалған гүлшоқтарының әрқасында 3гүлден.Барлығы неше гүлшоғы дайындалды? Ш:25:5+21:3=12 1.Алгебралық қосындыны ықшамда: -6,7-с-3,3=-c-10 2.Жақшаны аш: 8(2а-3)=16a-24 3.3xy/8x = y/8 4.ab/ac =b/c 5.-6•n•(-5)=30n 6.Оқушы 3дәптер және 3альбом сатып алды.Дәптердің бағасы а тг,альбомның бағасы в тг.Оқушы неше теңгеге сауда жасады? a=90,b=150 3-кезең капитандар сайысы Блиц турнир 1.Қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосынды өзгере ма? 2.8а өрнегінде коэффициентті ата?(8) 3.ҚР ресми тілі?(орыс) 4.Жақша алдында «+»таңбасы болса,жақшаны ашқанда жақша ішіндегі қосылғыштар қалай өзгереді?(өз таңбалары қалады) 5.2,1с- өрнегіндегі айнымалы қайсы?(с) 6.ҚР БҰҰ құрамына қай жылы мүше болды?(1992) 1.Көбейткіштнрдің орнын ауыстырғанан көбейтінді өзгере ма? 2.ҚР мемлекеттік тілі?(қазақ) 3.7в – өрнегіндегі айнымалы қайсы?(в) 4.Жақша алдында «-» таңбасы болса,жақшаны ашқанда ішіндегі қосылғыштардың таңбалары қалай өзгереді?(қарама-қарсы таңбаға өзгереді) 5.-12а – өрнегіндегі коэффициентті ата?(-12) 6.ҚР Конституциясы қай жылы қабылданды (1995) Әр топтың жинаған фишкалары саналып жеңімпаз анықталады.Сабаққа белсене қатысқан оқушылар бағаланады. Үйге тапсырма:№731,732 есептер Білімдіден шыққан сөз, Талаптыға болсын кез. Нұрын,сырын көруге, Көкірегіңде болсын кез деп Абай атамыз айтқандай бүгін сабақтағы еңбектеріңіз үшін көп рахмет айта отырып, келесі сабақтарда табыс тілеймін. | |
Просмотров: 4635 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|