Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Сабақтың тақырыбы: Уақыт бірліктері. Тәулік.Апта.Ай Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыра отырып, математикалық шамаларды еске түсіру, уақыт бірліктерін анықтауды үйрету,қызықты есептермен жұмбақтарды пайдалану арқылы жарыс түрінде оқушылардың логикалық ойлауын шыңдау. Дамытушылық мақсаты: Оқушының танымдық қабілеттерін дамыта отырып, математикалық біліктерін ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелігі: Қазіргі заманға сай бейімделген, санасында жаңа рухани түйсік қалыптасқан. Алға қойған мақсаттарына жетуге, шапшаңдыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: жарыс, сұрақ-жауап, викториналық сұрақтар,көңілді тапқырлар, жұмбақтар, мақалдар. Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес. Сабақтың типі: Жарыс. Сабақтың көрнекілігі: есеп парақшалары, бағалау парағы, интерактивті тақта, сандар парақшасы, қорапша. Оқыту технологиясы:Дамыта оқыту технологиясы. Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Өлең шумағын айтқызу. Кел, балалар, келіңдер, Математиканы көріңдер. Кәне, қарап шығыңдар, Білім барда оқу бар. Сабақтың мақсат міндетімен танысу -Балалар, бүгінгі математика пәнінен өтетін сабағымыздың тақырыбы математикалық шамалардың бірі- уақыт бірліктері тақырыбы, яғни бұл тақырып сендерге бүрыннан таныс болғандықтан сабағымыз да қызықты өтпек. Біз екі топқа бөлініп отырмыз. 1 топ: «Білімділер». 2- топ «Ойшылдар» міне осы топқа бөліне отырып біз қызықты сұрақтарға жауап беріп әр сұраққа бал жинап отырамыз. 1 кезең: Сұрақ-жауап «Білімділер» тобына 1 килограммда неше грамм бар?(1000г) 2.1 центнерде қанша килогамм бар?100 кг 3.Бір метрде неше сантиметр бар?100см 4.Екі жағы шектелген түзу?кесінді 5.Шаршы дегеніміз не? Қабырғалары тең «Ойшылдар» тобына 1.Фигураның периметрін қалай табамыз? Қосу арқылы 2.Қандай фигураның басы да, аяғы жоқ? түзу 3.Масса бірліктері?грамм, кг, тонна, центнер. 4. Жүздің жартысын екіге бөлгенде неше болады? 25 5. 2 жүзд.+3 жүзд. қосындысы ? 5 жүзд= 500 2- кезең: Ойлы болсаң озып көр. Минутпен өрнекте: Білімділер: 120 с = 2 мин 180 c= 3 мин 1 cағ. 3 мин=63 мин 2 cағ. 12 мин=132 мин Ойшылдар: 60 с11 мин= 12 мин 1сағ 18 c= 78 мин 2 cағ. 6 мин=126 мин Шығарған есептерін тексеріп, тиісті балдарын қойып отыру. 3-кезең: Білгенге маржан, білмеске арзан. Есептер шығару. Білімділер тобы: Қайыңның биіктігі 25 метрді құрайды, ал эвкалипт ағашының биіктігі одан 75 м артық.Эвкалипт ағашының биіктігі қандай? 75м+25м=100 м Ойшылдар тобы: Бірінші гүлшоғында 27 бақбақ бар, бұл екінші гүлшоғына қарағанда, 12-сі артық.Екі гүлшоғында неше бақбақ бар? Ж: 39+27=66 бақбақ. Есептің шешуін тауып, дәптерлеріне жазып алу. Дәптермен жұмыс жасау. Қоржындарына тиісті балдарын қойып отыру. Келесі кезең: «Көкпар»(қызықты жұмбақтар) Білімділер тобы 1 .Мұрныңа төніп тұр бірақ қолыңмен ұстай алмайсың? 2.Дем алады, өседі, бірақ жүре алмайды? 3.Дүниедегі барлық нәрсеге не қажет? 4. Естілмеген құлаққа Көрінбейді бірақ та. 5.Төрт қарны бар, Бір аузы бар. 6. 3 қойдың аяғы қанша? 7.Жұлдыздың неше бұрышы бар? 8.Аспанда неше күн бар? Ойшылдар тобы : 1. Бес ін бес іннің Аузы бір ін. 2.Екі тыңшысы, отыз екі бөрісі бар. 3.Жүз мүйізі бар Үстінде киізі бар. 4. Тышқан аулағышты бес әріппен қалай айтуға болады? 5. Жұмылған көзбен не көруге болады? 6. Кемпірқосақта неше түс бар? 7.Адамда қанша саусақ бар? (10) 8.Адамда қанша көз бар? (2) Ойлан тап “Парашют қайда қонады?” Парашютті қондыру үшін өрнектердің мәнін тауып, сызба арқылы көрсет. Білімділер : Ойшылдар : Сөзжұмбақ шешу. 1.Ең кіші уақыт бірлігі? 2.Аяғы жоқ жүреді, Аузы жоқ сөйлейді. 3.Қыстың алғашқы айы? 4.Уақытың ең үлкен өлшем бірлігі? 5. Қабат-қабат қаттама Ақылың болса аттама. Салыстыр: 1 мин > 30 сек 2 сағ = 120 мин 9 ай < 1 ж. 100 ж = 1 ғ. 50 мин < 1 сағ 1 сағ > 1мин 12 ай < 2 ж. Тиісті сандар мен сөзді қой: Менің жасым__________ Сабақ_______ минутқа созылады. Көктем мезгілінде___ ай бар. Әсем______________8-де оянады. Нұрлан мектепке дейін 10_______жүреді. Адам демін 2______ ішке тартады. Ақерке сабаққа 2________ дайындалады Топ бойынша оқушылар кезек-кезек орындайды. Қорытындылау. Оқушылардың жинаған балдарын есептеп жеңімпаз топты анықтау. Оқушыларды бағалау,Өзін-өзі бағалауды жүргізеді. | |
Просмотров: 2102 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|