Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
№2 жалпы орта білім беретін мектебінің , бастауыш сынып мұғалімі :Серикбаева Гульмира Амангельдиновна Семей қаласы Математика Тақырыбы: 2 санын қосу және азайту. Мақсаты:Сандардың құрамы,қосу мен азайтудың кестелік жағдайлары туралы білімді бекіту. Міндеттері: Білімділігі:2санын қосу кестесін және сан құрамының сәйкес жағдайын білу,есептеулер жүргізуде қолдану біліктерін қалыптастыру. Дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрістерін,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту . Тәрбиелік:Оқушылардың білімге құштарлығын арттыру арқылы еңбекке баулу,ынтымаққа,жолдастық көмекке жетелеу. Сабақтың түрі: жарыс. Сабақтың көрнекілігі:Слайдтар,суреттер,сандардың құрамы. Сабақтың барысы. I Ұйымдастыру кезеңі. II Психологиялық дайындық. « Шаттық шеңбер » Оқушылар бір-біріне ықыласпен, жылы тілектер айтып,шеңберге тұрайық. -Еліме тыныштық тілеймін! -Күніміз жарық болсын! -Аспанымыз ашық болсын! -Бүгін сабақта тек үздік баға алайық! III Откен сабақты бекіту. 1 –топка 2-топқа 8+2 4+2 9-2 5-2 6+2 2+ 7-2 8-2 IV Жаңа тақырыппен жұмыс. -Балалар ,сендер қандай ертегілер білесіңдер? -сендерге ертегілер ұнай ма? -« Бауырсақ » ертегісін кім біледі? Бүгін біз сабағымыз бауырсақ ертегісі бойынша өткіземіз .Ертегіге саяхат жасау үшін ,алдымен мына тапсырманы орындауымыз керек. Тапсырманы орындасақ , ертегілер еліне саяхат жасаймыз. -Орындаймыз ба? -иә.Ендеше ,бәріміз ойымызды жинақтаймыз. Біздің сабақтың тақырыбы:2 санын қосу және азайту. Мақсаты:Оқушыларды 2 санын қосу және азайту тәсілдері мен таныстыру. 5 5 6 6 4 +2 4 -2 1 3 7 3 -дұрыс,балалар. Бәріміз тапсырманы дұрыс орындадық. Бүгін , біз «бауырсақ » ертегісі бойынша сабағымызды өткіземіз. Бір апа мен ата бауырсақ пісіріпті.Бауырсақы суыту үшін терезенің алдына қойыпты. Бауырсақ терезенің алдынан жерге түсіп ,домалап кетіпті.Ол ормандағы аңдарға кездесіпті.Аңдар бауырсақты жегісі келеді.Біз бауырсаққа көмектесеміз бе ?(Иә) Олай болса ,берілген тапсырмаларды жақсы орындасаңдар, онда бауырсаққа көмектескендерің.Бауырсаққа көмектесеміз бе?(Иә) V Жазбаша есептеуге арналған тапсырма. (Кітаппен жұмыс) 2+2 3+2 6-2 7-2 8-2 8+2 Суытып қойған бауырсақ домалап кетіп, алдынан қоян шығады. Қоян бауырсақты жемекші . Бауырсаққа көмектесеміз бе?(Иә) VIДәптермен жұмыс 2 3 4 5 6 7 8 +2 -2 VII Қоянның 2 тапсырма « Кім жылдам» 9-7 - 2+7- -Бәріміз шаршап қалдық па? Ендеше демалып аламыз. Сергіту сәті бауырсақ Домалап келе жатып , қасқырды кездесті. Бауырсақты құтқарамыз ба?(ИӘ) . -Ол үшін тапсырманы дұрыс орындау керек. VIII Қасқырдың тапсырмасы Есепті шығар. Тор көз-5д Ұзын жол-2д Барлығы неше дәптер ? -жарайсындар,балалар! Қасқырдың 2 тапсырма. Тиісті санды тап. 0 1 2 3 4 5 6 7 8 +2 Бауырсақ Домалап келе жатып ,Аю кездесті. Бауырсақты құтқарамыз ба?(ИӘ) . -Ол үшін тапсырманы дұрыс орындауымыз керек. IХ Салыстыр.(таңбаларды қой > , <, =) 2 2 3 2 7 2 8 2 6 2 9 2 -жарайсындар,балалар! Аюдың 2 тапсырма « Аюға құлпынай теріп берейік « Бауырсақ Домалап келе жатып ,Түлкі кездесті. Түлкі бауырсақты жемекші . Бауырсақты құтқарамыз ба?(ИӘ) . -Ол үшін тапсырманы дұрыс орындауымыз керек. Х «Кім тез есептейді? 1. Аулада 5 тауық, Қорада 3 тауық.1 тауық тығылды, 1 тауық жығылдық қалғаны неше тауық? 2.он асықтың үшеуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, өз қолында қалады? -Балалар ,түлкі бауырсақты жемекші болды ,сендер бүгін бауырсаққа көмектестіндер . Енді ,бауырсақ ,аю, қасқыр,қоян, кірпі,түлкі дос болыпты.Сендерге рахмет.! Бағалау Үйге тапсырма. | |
Просмотров: 2268 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|