Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Пән мұғалімі: Ахметжанова Райкамал Ибитаевна Пәні: алгебра Сынып: 9 «А» Сабақтың тақырыбы Арифметикалық прогрессияға есептер шығару. Сілтеме Алгебра. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық. А.Әбілкасымова, И.Бекбоев, Алматы: «Мектеп» 2011. 52-67 бет. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық Жалпы мақсаттар Білімділік: Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің анықтамасын, алғашқы n мүшесінің қосындысын табу формуласын есептер шығарғанда қолдана білу; Дамытушылық: ойлау қабілетін, танымын, пәнге қызығушылығын дамыту; Тәрбиелік: оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу. Оқыту нәтижелері Арифметикалық прогрессия туралы білімді толтыру. Берілген тапсырмаларды топта талқылап, бірлесіп жұмыс жасайды. Өз ойларын толық, ашық айта алады, сын тұрғыда ойлайды. Сабақтың негізгі идеясы Ойланту, ой тастау жобасы арқылы тапсырмалар беріледі, оны топпен ақылдаса отырып, орындап, шешімін табады. Сабақтың көрнекілігі Компьютер, интерактивті тақта, презентация Сабақтың өту барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Уақыт Ұйымдастыу Оқушылардың назарын сабаққа аудару, бағалау парағын тарату, психологиялық ахуал қалыптастыру,т оп ережесін таныстыру, сергіту сәтін ұйымдастыру, топқа бөлу Қажетті құрал-жабдықтарын дайындайды, түстер бойынша топқа бөлініп отырады 3 мин Сабақтың мақсатымен танысу Сабақтың мақсатымен таныстыру Сабақтың мақсаты туралы пікірлерін айтады 1мин Бағалау критерийлерімен танысу Бағалау критерийлерімен таныстырады Бағалау критерийлерімен танысады 1 мин Қызығушылықты ояту «Сүрак-жауап» әдісімен үй жұмысың тексеру Ойланады, сабақтың тақырыбының негізін табады. 2 мин Мағынаны ажырату кезеңі «Формуланы білесін бе? » топпен жұмыс. Ойлары мен пікірлерін берілген уақыт ішінде қағаз бетіне түсіреді, топпен талқылайды, пікірлеседі, топпен ортақ тізім жасайды. 10 мин Негізгі идеяны ашу Ойтолғаныс кезеңі «Мықты болсан, шешіп көр» денгейлік есептер Берілген тапсырмаларды топта талқылап,бірлесіп жұмыс жасайды. 15 мин 10-1. Мүшелерді құлын, тай, құнан, дөнен, бесті болатын тізбектің бірсарынды болатынын түсіндіріңдер 10-2. Бір бұрышының шамасы 60 градусқа тең үшбұрыштың ішкі бұрыштарының шамалары арифметикалық прогрессия құра ма? 10-3. Арифметикалық прогрессияның жалпы мүшесін және айырымын табудың қандай қосымша формулаларын білесіңдер? 20-1. 13 баспалдағы бар үй шатырына шығатын сатының төменгі баспалдағының ұзындығы 50 см. Әрбір келесі баспалдақ төменгісінен 1,5 см кем. Сатының соңғы баспалдағының ұзындығын табыңдар. 20-2. Оқулықтан №184 (ә) 20-3. Арифметикалық прогрессияның 5-ші мүшесі 19, 14-ші мүшесі 55 болса, айырмасын табыңдар. (Тиімді тәсілмен) 30-1. 100-ге дейінгі натурал сандардың ішіндегі 7-ге еселік болатын сандардың қосындысын табайық. 30-2. 3 және 25 сандарының арасында осы сандармен бірге арифметикалық прогрессия құрайтын 43 сан жазылса, онда барлық мүшелерінің қосындысы неге тең болады? 30-3. Оқулықтан №196 (ә) Қорытындылау «Сәйкестендіру»-кезені Ортақ мәліметті , ерекшеліктерін жазады,салыстырады. 1. c13=c1+? a)с20 2. с21-c15= b)3d 3. x20=x17+ c)6d 4. x9+17d= d)x26 5. (c19+c21):2= e)a26 6. a100=?+77d f)5d 7. S6=(2a1+?)*3 h)12d 8. d=?-c9 g) 10 мин Бағалау Жиынтық баға қойылады,кері байланыс жасату Бағалау критерийлері бойынша топта бірін-бірі бағалайды. Стикерлерге критерийлер бойынша ойларын жазу. 2 мин Үйге тапсырма Үй тапсырмасы: §9-11қайталау, №194(ә, б) Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады. 1 мин Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Ахметжанова Райкамал Ибитаевна Пәні: геометрия Сынып: 11 «А» Сабақтың тақырыбы Пирамида. Пирамида бетінің ауданы. Сілтеме Геометрия. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық. В.Гусев, Ж.Қайдасов, Алматы: «Мектеп» 2011. 21-24 бет. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық Жалпы мақсаттар Білімділік: Пирамиданың ауданы формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, пысықтау, алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. Дамытушылық: алған білімдерін қолдана білу, есептер шығара білуге дағдыландыру Тәрбиелік: Жауапкершілікке өз бетімен білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу. Оқыту нәтижелері Пирамида туралы білімін кеңейту. Берілген тапсырмаларды топта талқылап, бірлесіп жұмыс жасайды. Өз ойларын толық, ашық айта алады, сын тұрғыда ойлайды. Сабақтың негізгі идеясы Ойланту, ой тастау жобасы арқылы тапсырмалар беріледі, оны топпен ақылдаса отырып, орындап, шешімін табады. Сабақтың көрнекілігі Компьютер, интерактивті тақта, презентация Сабақтың өту барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Уақыт Ұйымдастыру Оқушылардың назарын сабаққа аудару, бағалау парағын тарату, психологиялық ахуал қалыптастыру,т оп ережесін таныстыру, сергіту сәтін ұйымдастыру, топқа бөлу Қажетті құрал-жабдықтарын дайындайды, түстер бойынша топқа бөлініп отырады 3 мин Сабақтың мақсатымен танысу Сабақтың мақсатымен таныстыру Сабақтың мақсаты туралы пікірлерін айтады 1мин Бағалау критерийлерімен танысу Бағалау критерийлерімен таныстырады Бағалау критерийлерімен танысады 1 мин Қызығушылықты ояту «Ми шабуылы» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтатады. Ойланады, сабақтың тақырыбын табады. 2 мин Мағынаны ажырату кезеңі Жана тақырып түсіндіру: «Барлық істін басшысы-білім мен ұғым». Ойлары мен пікірлерін берілген уақыт ішінде қағаз бетіне түсіреді, жұбымен талқылайды, пікірлеседі, топпен ортақ тізім жасайды. 10 мин Негізгі идеяны ашу Ойтолғаныс кезеңі Жаңа тақырып бойынша есептер шығару. ..№14есеп,№19есеп Берілген тапсырмаларды топта талқылап,бірлесіп жұмыс жасайды.Өз ойларын толық,ашық айта алады, сыни тұрғыда ойлайды. 15 мин Қорытындылау Топтар арасында «сұрақ-жауап». Ортақ мәліметті , ерекшеліктерін жазады,салыстырады. 10 мин Бағалау Жиынтық баға қойылады,кері байланыс жасату Бағалау критерийлері бойынша топта бірін-бірі бағалайды. Стикерлерге критерийлер бойынша ойларын жазу. 2 мин Үйге тапсырма Үй тапсырмасы: §4, №20 Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады. 1 мин | |
Просмотров: 1430 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|