Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
№14 мектеп-гимназиясы алгебра 7в сыныбы пән мұғалімі: Мамбетов А.Т. Сабақтың тақырыбы Рационал бөлшектің қасиетін пайдаланып есеп шығару Сабақтың мақсаты Аталған тақырып бойынша білімдерін пысықтап, өз бетімен талдау арқылы тақырыпты толық игеру. Міндеттері 1.Рац.бөлшекті басқа өрнектерден ажырата білу,қасиетін пайдаланып бөлшекке амалдар қолдануды білу 2.Оқушының есеп шығару,өз бетімен талдау,логикалық және сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту 3.Дәлдікке,ұқыптылыққа,жеке және топпен жұмыс жасауға баулу,тақырыпты игеру деңгейін анықтау Күтілетін нәтиже Рационал бөлшекті ортақ бөлімге келтіру,қысқартуға қатысты есептерді жеке,топпен шешуді және талдауды игереді Сабақтың түрі: ашық сабақ Сабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау сабағы Сабақты өту тәсілі:оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және топтық жұмыс,деңгейлік тапсырмаларды орындау Көрнекілік:оқу құралдары, таратпа материалдар Сабақтың барысы Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті Күтілетін нәтиже Сабақты ұйымдастыру 2 мин 1.Оқушыларды түгелдеу 2.Оқу құралын тексеру 3.Үй тапсырмасын тексеру Орындарын тауып,сабаққа дайындалады Оқушы күнделікті тәртіпке үйренеді Тапсырмалар 1.Ой қозғау. 7 мин Тақтаға өткенді пысық - тайтын тапсырмалар жазылады. Тапсырмаларды орын- дайды,жаңа сабаққа дайын- далады Өткенді қайталап, сабаққа көңіл аударады 2.Жұптық жұмыс 7 мин Рационал бөлшекке бір- неше мысалдар түзіп, мәндерінің бар болуын анықтауды талап ету Екі оқушы дәптерге жеке өздері мысалдар түзіп,оның қашан мағынасы болатынын анықтайды Өз бетімен жұмыс жасайды,бірін-бірі бағалайды 3.Теориялық тест 5 мин Қағазға екі түрлі жауапты талап ететін тест сұрақтарын беру Сұраққа жауап беру Қысқа нұсқа ойлауды білу 4.Ой толғаныс Топтық жұмыс 7 мин Тақтаға бірнеше дұрыс емес есептер жазу Қатені тауып,дәптерге дұрыс нұсқасын жазады Ой толғауды үйренеді, көшбасшы басқаларға үлгі көрсетеді 5. Ой шақыру 10 мин Тексеру және талдау Кітаптан деңгейлік тапсырмалар беру А: № 239 3), 5) В: № 243 5) 7) С: № 251 2) 3) Үш оқушы деңгейі бойынша тақатада есеп орындап,шартын,ережелер- ді және жауапты талдайды Өзекті мәселені талдауды,түсіндіруді, алған білімін пайдала- нуды үйренеді 6.Сергіту сәті Тапсырманы оқу 3 мин Қимыл әрекет жасау Сергіту, шапшаңдық Үйге тапсырма 1 мин № 243 5) № 245 4) №252 6) Күнделікке жазып қояды Білімді үйде пысық- тайды Сабақты қорыту 3 мин Тапсырмаларды орындау нәтижесін талдап, оқушыларды бағалайды Күнделік ұсыну Жасаған еңбегінің нә- тижесін білу 3.Оқушы аты жөні _____________________________________________________ I нұсқа 〖1. а〗^(-4) өрнегі натурал көрсеткішті дәреже _____ 2. Кезкелген функцияның графигі –парабола ______ 3. 4*x^4*a*b өрнегі бірмүше ______ 4. 3*a^4*(-4)*b бірмүшенің стандарт түрі _____ 5.Көпмүшелерге арифметикалық амалдар пайдалануға болады _____ 6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) (a^2-b^2)/(a+b)=a-b_____ б) (a-3*b)/(a^2-3*a*b) =a ______ Оқушы аты жөні _____________________________________________________ I нұсқа 〖1. а〗^(-4) өрнегі натурал көрсеткішті дәреже _____ 2. Кезкелген функцияның графигі –парабола ______ 3. 4*x^4*a*b өрнегі бірмүше ______ 4. 3*a^4*(-4)*b бірмүшенің стандарт түрі _____ 5.Көпмүшелерге арифметикалық амалдар пайдалануға болады _____ 6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) (a^2-b^2)/(a+b)=a-b_____ б) (a-3*b)/(a^2-3*a*b) =a ______ Оқушы аты жөні _____________________________________________________ I нұсқа 〖1. а〗^(-4) өрнегі натурал көрсеткішті дәреже _____ 2. Кезкелген функцияның графигі –парабола ______ 3. 4*x^4*a*b өрнегі бірмүше ______ 4. 3*a^4*(-4)*b бірмүшенің стандарт түрі _____ 5.Көпмүшелерге арифметикалық амалдар пайдалануға болады _____ 6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) (a^2-b^2)/(a+b)=a-b_____ б) (a-3*b)/(a^2-3*a*b) =a ______ Оқушы аты жөні _____________________________________________________ I нұсқа 〖1. а〗^(-4) өрнегі натурал көрсеткішті дәреже _____ 2. Кезкелген функцияның графигі –парабола ______ 3. 4*x^4*a*b өрнегі бірмүше ______ 4. 3*a^4*(-4)*b бірмүшенің стандарт түрі _____ 5.Көпмүшелерге арифметикалық амалдар пайдалануға болады _____ 6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) (a^2-b^2)/(a+b)=a-b_____ б) (a-3*b)/(a^2-3*a*b) =a ______ 3. Оқушы аты жөні _____________________________________________________ II нұсқа 〖1. x〗^(-4) өрнегі бүтін көрсеткішті дәреже _____ 2. y= k/x функцияның графигі гипербола ______ 3. 4*x^4*a*b өрнегі көпмүше ______ 4. 3*a^4+4*b*c өрнегі көпмүше _____ 5.Көпмүше-бірмүшелердің бірігуі _____ 6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) (15x(y+2))/(6y+12)=15x/6 ____ б) (2a-4)/(3(a-2)) = 3/2 _____ Оқушы аты жөні _____________________________________________________ II нұсқа 〖1. x〗^(-4) өрнегі бүтін көрсеткішті дәреже _____ 2. y= k/x функцияның графигі гипербола ______ 3. 4*x^4*a*b өрнегі көпмүше ______ 4. 3*a^4+4*b*c өрнегі көпмүше _____ 5.Көпмүше-бірмүшелердің бірігуі _____ 6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) (15x(y+2))/(6y+12)=15x/6 ____ б) (2a-4)/(3(a-2)) = 3/2 _____ Оқушы аты жөні _____________________________________________________ II нұсқа 〖1. x〗^(-4) өрнегі бүтін көрсеткішті дәреже _____ 2. y= k/x функцияның графигі гипербола ______ 3. 4*x^4*a*b өрнегі көпмүше ______ 4. 3*a^4+4*b*c өрнегі көпмүше _____ 5.Көпмүше-бірмүшелердің бірігуі _____ 6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) (15x(y+2))/(6y+12)=15x/6 ____ б) (2a-4)/(3(a-2)) = 3/2 _____ Оқушы аты жөні _____________________________________________________ II нұсқа 〖1. x〗^(-4) өрнегі бүтін көрсеткішті дәреже _____ 2. y= k/x функцияның графигі гипербола ______ 3. 4*x^4*a*b өрнегі көпмүше ______ 4. 3*a^4+4*b*c өрнегі көпмүше _____ 5.Көпмүше-бірмүшелердің бірігуі _____ 6.Бөлшектер дұрыс қысқартылған: а) (15x(y+2))/(6y+12)=15x/6 ____ б) (2a-4)/(3(a-2)) = 3/2 _____ 4.Топтық жұмыс (бөлшектерді қысқартуда қатені табу): 1 топ: а) (x+x^2)/(x+1)=1/x (х) б) (a+a^2)/(a^2-1)=(a-1)/a (a/(a-1)) II топ: a) (a^2+2ab+b^2)/(a^2-b^2 ) = (a-b)/(a+b) ( (a+b)/(a-b)) b) (4x^2-9a^2)/(2x-3a)=1/(2x+3a) (2x+3a) III топ : a) (m^2-n^2)/(〖(m+n)〗^2 ) = (m+n)/(m-n) ((m-n)/(m+n)) b) 〖(a-b)〗^2/(b^2-a^2 )=(a+b)/(-(a+b)) =-1 ((a-b)/(-(a+b))) | |
Просмотров: 825 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|