Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану. (қайталау есептерін шешу) Математика (6-сынып) Сабақтың мақсаты: Білімділік.Оқушылардың рационал сандарға амалдар қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау,толықтыру және бағалау. Дамытушылық:Оқушылардың ой-өрісін кеңейту,логикалық ойлау қабілетін арттыру рационал сандардың қасиеттерін жатқа білуге дағдыландыру. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, ынтымақтастыққа, жауапкершілікке, еңбек ете білуге тәрбиелеу. Сабақ әдісі: Жеке жұмыс, топтық жұмыс. Сабақтың көрнекілігі: Таратпа материалдар, деңгейлік тапсырмалар, плакат I.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгелдеу, сыныптың сабаққа даярлығын қадағалап, сабақты бастаймын. II.Үйге тапсырманы тексеру. Тақтаға үй тапсырмасы ілініп, өздерінің үй тапсырмасын дәптерлерін бір-біріне алмастыру арқылы тексереді. №577 1) (-30а∙(-56))/(2а∙14∙(-5) )=-12 2)(-2в∙(-3)∙125)/(5∙(-75в) )=-2 №578Өрнектің мәнін табыңдар, мұндағы а=8,а=-2. 1) (4а-7а): 0,6=-3а:0,6=3∙8: 0,6=40. (4а-7а): 0,6= -3а:0,6= -3∙(-2):0,6= 6:0,6=10 № 580 1)(2,4∙9,5∙(-3,5))/(5∙(-7)∙0,6)=(4∙1,9)/2=2∙1,9=3,8 Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу ( көргізбелі құрал). III. Кім ойшыл. 1. Жұлдызшаның орнына теңдік тура болатындай таңба қойың. -(*5) =-5 *(-3,9) =3,9 *(+9,2) =-9,2 -(*0,75) =0,75 2. Марат ойлаған санын -7ге көбейтіп, нәтижесіне 15,7 санын қосқанда қосынды -11,6ға тең болды. Марат қандай сан ойлады? 3. Жұлдызшаларды тиісті + немесе - таңбасымен ауыстырыңдар. * 18+(-15) =-33. *4 х (*12)=48 *(-0,5):0,1= - 5 *18,4+(*5,9)= -12,5 IV.Кім жылдам. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. А-деңгей. В-деңгей. С-деңгей. 8∙(-3) = -5+20 = -3,6: (-6)+(-1) = (-76∙(7∙6-60))/((-6)∙19)= -4∙0,5 = -2,8+3,2= 48,1: (-48,1)-2= (3,5∙(-2)-2,8)/(3,5∙2,8)= -3,5∙(-2) = -5,5 :(-11)= 3,2: (0,4∙0,2)= 32: (-4)= 11+(-50)= (-24,6+13,8) :2,7= (-21): 3= -5∙20= (48-57) :0,9 = V. Оқулықпен жұмыс. № 585 есеп. 1) (0,6-1) ∙1,5= -0,4∙1,5=-6 4) 1,4: (-7)+(-0,8)=-0,2+(-0,8)=-1 2) (0,25-1) : (-5)= -0,75: (-5)=0,15 5) 3,5∙(-2)+(-8)=-7+(-8)=-15 3) (1,3-0,5) ∙ (-3,5)= 0,8 ∙ (-3,5)=-2,8 6) 5,6: (-4)+0,4=-1,4+0,4=-1. VI.Графикалық диктант және тест жұмысы. (жауапты иә немесе жоқ арқылы көрсету) 1. Екі теріс санның қосындысы оң сан. 2. Теріс санмен оң санның көбейтіндісі теріс сан 3. Оң санмен теріс санның көбейтіндісі оң сан 4. Екі теріс санның көбейтіндісі оң сан VII. Тест жұмысы. Қосуды орында:-11,6+(-4,8) А/15,9 В/ -7,1 С/-16,4 Д/ 7,1 Азайтуды орында: -4,7-(-3,1) А/ -1,6 В/ 7,8 С. 1,6 Д/ -7,8 Амалды орында: -5∙0,3 А/ -1,5 В/ -0,15 С/ 15 Д/ 1,5 Амалды орында: - 1,2/((-4)) А/ -3 В/ 0,3 С/ 3 Д/ -0,3 Теңдеуді шеш: -5:а=-10 А/ 2 В/ -2 С/ 0,5 Д/ -0,5 Қарама –қарсы сандардың қосындысы ... тең: А/ 0 В) 1 С/ -1 Д/ -2 Теңдеудің түбірін көрсет: |х|+1=4 А/ -5; 5; В/ -3; 3; С/ -3 Д/ 6; -6 –(-(-(-74))) неге тең? А/ -74; В/ 74; С/ 0 Д/ -47 -30; 0,2; -9; -0,8 сандарының қайсысының модулі үлкен? А/ 0,2; В/ -9; С/-30 Д/-0,8 -20; 0,4: -7,4 ; -2 сандарының қайсысының модулі кіші? А/ -20; В/ 0,4; С/ -7,4 Д/ -2 VIII.Оқушыларды бағалау. Сабақты қорытындылау. Үйге тапсырма беру:№590 есеп. Бағалау парағы. р/с Аты-жөні Үй тапсыр масы Кім ойшыл Кім жыл- дам Оқулықпен жұмыс Тест жұмы-сы Қоры-тынды баға 1 2 3 4 5 6 7 А деңгейінің дұрыс жауабы. 8∙(-3)=-24 4+(-50)=-36 -4∙0,5=-2 -5+20=15 3,5∙(-2)=7 -2,8+3,2=0,4 32 : (-4)=8 -5∙20=-100 (-21):3=-7 -5,5 : (-11)=0,5 В деңгейінің дұрыс жауабы -3,6: (-6)+(-1)=-0,4 48,1: (-48,1)-2=-3 3,2:0,08=40 (-24,6+13,8):2,7=-10,8:2,7=-4 (48-57):0,9=-9:0,9=-10 С деңгейінің дұрыс жауабы (-76∙(7∙6-60))/((-6)∙19)=(-76∙(-18))/(-6∙19)=-12 (3,5∙(-2)-2,8)/(3,5∙2,8)=(-7-2,8)/9,8=(-9,8)/9,8=-1 Тест есептерінің жауабы: 1)С, 2) А,3)А, 4)В, 5)С, 6)А, 7)В, 8)В, 9)А, 10)А. III. * 18+(-15) =-33 *4 ∙(*12)=48 *(-0,5):0,1= - 5 *18,4+(*5,9)= -12,5 -2,3 -(*4,5) = 2,2 58 –(*98) = -40 | |
Просмотров: 2360 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|