Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Мухамедрахимова Гульжанар Жаскайратовна Бастауыш сынып мұғалімі Математика Сабақтың тақырыбы: Ауданның өлшем бірліктері.( дм2,м2) Тіктөртбұрыштардың ауданын табу. Сабақтың мақсаты: а) фигураның ауданы туралы білімдерін нақтылау; ә) тіктөртбұрыштың ауданын есептеу тәсілі туралы білімдерін қалыптастыру; б) логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; Сабақтың көрнекілігі: геометриялық фигуралар,топшамалар,тест. Сабақтың әдісі:түсіндіру,сұрақ-жауап Сабақтың түрі:жаңа сабақ Күтілетін нәтиже:ауданның өлшем бірліктерін жатқа білу; Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. II.Үй тапсырмасын тексеру. №7 тапсырма III Тірек білім,білік,дағдыларын белсендіру. Математикалық диктант. 9х6 1х0 36+15 8х8 0х1 35+16 7х3 9х5 34+17 6х4 5х4 33+18 5х2 8х3 32+19 IV.Жаңа сабақ. Оқушыларға сынып тақтасының және парталардың ауданын анықтауды және үлкен заттарды кв.см-мен өлшеудің қолайлылығын сұрау. Қандай өлшем бірлікті қолданған ыңғайлы? Қабырғасының ұзындығы 1 дм –бұл дм2.1 дм2-бұл 100 см2.Сынып бөлмесінің ауданын қандай өлшеммен өлшеген қолайлы?Егер бізге сыныптың ұзындығы мен енін есептеу ыңғайлы болса,1 м2 – бұл 100 дм2.Есептің шартын қысқаша жазуға үйрету. а) а- 6м ә) S- 12 м2 в - 4 м а -3 м S- ? м2 в - ? м №1 тапсырма. Квадрат дециметр – дм2 квадрат метр – м2 V.Бекіту. №2 тапсырма.Ауызша орындату. VI.Өткен материалмен жұмыс. №3 тапсырма.Берілген фигураларға қанша шаршы сыйғызылған? Әртүрлі есепте және есептеулеріңді салыстыр. №4 тапсырма.Тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындығын өлше және олардың аудандарын әртүрлі есепте: а) енін ұзындығына көбейт ә) ұзындығын еніне көбейт Мәндерін салыстыр.Қорытынды жаса. №6 тапсырма. Сен дүкенге келдің.Сенде 1000 теңге бар.Кез келген үш түрлі затты таңдап ал.Сатып алған заттарың үшін қанша төлейтініңді және қанша ақша қайтаратынын есепте.Есептеуіңді жаз. №7 тапсырма. а) Егер сандарды жазу кезінде бір цифр екі рет қайталануға болатын болса,4,6,0,9 цифрларын пайдаланып,әртүрлі екі таңбалы қанша сан жазуға болады?Сол сандарды жаз.Дәптеріңе кестеге толтыр және өз жауабыңды тексер. ә) Егер әрбір сан екі түрлі йифрлармен жазылған болса,4,6,0,9 цифрларын пайдаланып,әртүрлі екі таңбалы қанша сан жазуға болады?Сол сандарды жаз. VII.Сабақты қорыту. Біз қандай тақырыппен таныстық? Қандай тапсырмаларды түсінбедіңдер? VIII.Үйге тапсырма. №5 тапсырмаIX. Бағалау. | |
Просмотров: 2692 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|