Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ Жалпы мақсат: жеті модульді ықпалдастыра отырып, «Қатынас және пропорция» тарауындағы тізбектелген сабақтар топтамасын оқыту үдерісінде тәжірибелер жасау арқылы оқушыдардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру № Оқып-үйренудің мақсаты Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің нәтижесі Бағалау, оқыту үшін бағалау Барлық оқушыны оқу процесіне тарту Негізгі дерек көздер "Қатынас және пропорция" (24 сағат) Тақырып: Масштаб 1/31 Мақсаты: Масштабты ұғынып, тұрмыстағы қолданысын пайдалануға үйрету Міндеттері: -өлшемдерді өрнектей алу; -масштабтың жазылу тәсілдерін салыстыра отырып қолдану; -өздігінен пропорция есептерін шешу. «Жүректен жүрекке», «Өрмекші торы», «Мемлекет аттары», «Мен саған, сен маған», «БҮБ кестесі» -оқушылар өлшемдерді өрнектей алады; -масштабтың жазылу тәсілдерін салыстыра отырып қолдана алады; -өздіктерінен пропорция есептерін шеше алады. «Жақсы!», «Жарайсыңдар!», «Бас бармақ», «Өзін өзі бағалау парағы» Жұптық, топтық жұмысқа қатыса алады, өзара бағалау жүргізе алады, дербес оқи алады, өз ойларын дәлелдей алады, топтық таныстырылым қорғайды. «Алтын ереже», Видео-көрсетілім, карта, стикерлер, сызғыш, арқан. Тақырып: Шеңбер ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера. 2/32 Мақсаты: Оқушыларға шеңбердің ұзындығы, дөңгелектің ауданы, шар, сфераларды салыстыра отырып, сыни ойлау дағдыларын арттыру Міндеттері: -бастапқы ұғымдарды түсіну -шеңбер мен дөңгелектің формулаларды талдау -шеңбер, дөңгелек, шар, сфера ұғымдарын ажырата білу «Реттілікті сақтау», «Бір қадам артқа», «Миға шабуыл», «Бес саусақ», «Топтық әңгіме», «Тәжірибе жасау» «Стикерлер сөйлейді» Бастапқы түсініктері қалыптасады; Формулаларды қолданады; Шеңбер, дөңгелек, шар, сфера ұғымдарын ажырата біледі. Жжарайсыңдар!», «Қолдарыңнан бәрі келеді», «Бас бармақ» «Стикерлер», «Жақсы», «Дұрыс», «Тамаша!» Ынтымақтастықта жұмыс жасайды, топта өздерін еркін ұстайды, ойларын жете жеткізеді, сұрақтарға жауап береді, сыни тұрғыдан ойлай алады. «Алтын ереже», қақпақтың жиектері, қақпақтар, папригончик доп, теннис доптары,, скоч. Тақырып: Шеңбер ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера. 3/33 Мақсаты: Шеңбер, дөңгелек, шар, сфераларға қатысты есептерде формулаларды қолдану Міндеттері -шеңбер мен дөңгелектердің формулалары мен төртбұрыштармен салыстыру, айырмашылығын айту -фигура мен денені ажырату және сипаттау -есептерде шығруда формулаларды қолдану себеп салдарын анықтау «Досымның дақсы қасиеті», «Ыстық орындық», «Түрлі-түсті шарлар», «Екі сұрақ, екі жауап», «Ментальді карта», «Ха ха мен хи хи», «Кубизим», «Тілші», «Менің ойым» Формулаларды біледі; фигуралармен денелерді ажыратады; есептер шығаруда формулаларды қолданады. «Тамаша», «Жарайсыңдар», «Жақсы», «Дұрыс», «Өте жақсы», «Бас бармақ», «Дұрыс», «О-О-О-О», «Керемет» Әлеуметтік қатынаста өзін еркін сезінеді, ойыларын толық жеткізе алады, өздерін реттей алалды, өзаар диалог түсуге дағдыланды , фигуралармен денеі ажыратады, , бірлескен жұмысқа машықтанған, ортақ шешімге келе алады. флипчарт,маркерлер, түрлі түсті шариктер, ыстық орындық, кубик, сызғыш, циркуль, карталар, микрофон, ағаш, стикерлер. Тақырып: Шеңбер ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера. 4/34 Мақсаты: шеңбер, дөңгелек фигураларымен шар, сфера денелерін ұғынып, есептер шығара отырып, білімдерін жинақтау Міндеттері: -фигуралар мен денелердің ұқсастықтарымен айырмашылығын анықтау, өз сөздерімен жеткізу -есептерде формулаларды тиімді қолдану -күнделікті тұрмыстағы байланысын зерттеу, мысалдар келтіру «ТВ», «Позитивті доп», «Түрлі түсті таяқшалар», «Бір сурет, бес сөйлем», «Вен диаграммасы», «Тамыр, ағашы, жемісі» Оқушылар шеңбер, дөңгелек, шар, сфералардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажырата алады; есептер шығаруда тиімді қолданады; күнделікті тұрмыстағы байланысын зерттей алады. «О-о-о-о-о», «Жақсы», «Тамаша», «Жарайсыңдар», «Критериалды бағалау парағы», «Өте жақсы», «Бас бармақ», «Критериалды бағалау парағы», «Жарайсыңдар!» Топта оқушы өзін өзі еркін сенінеді, бір біріне көңіл-күй сыйлайды, өздерін реттей алады, ойын жеткізе біледі, аныұтамалар айта алады, формуланы жатқа біледі, сыни тұрғыдан ойлай алады, есептерді топта талқылай біледі, тұрмысымыздағы қолданыстарын сабақпен байланыстырып айтып бере алады.. Флипчарт, позитивті доп, түрлі- түсті таяқшалар, суреттер, Венн диаграммасы, оқулық, критериалды бағалау парағы, маркерлер Орта мерзімді жоспарлау бойынша жазба Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктіліктерін арттыру курстарының үшінші деңгей Бағдарламасының зерделеу және меңгеруге көметесетіндіктен, тізбектелген сабақтар топтамасы құрылды. Сабақтар топтасында Бағдарламаның жеті модулін ықпалдастыра отырып, «Қатынас және пропорция» тарауындағы тізбектелген сабақтар топтамасын оқыту үдерісінде тәжірибелер жасау арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруды жалпы мақсатқа алдым. Сыныптың топтық жұмыста ынтымақтаса жұмыс жасауы үшін, сабақтарда «Жүректен--жүрекке», «Реттілікті сақта», «Досымның жақсы қасиеті», «Теледидар» әдіс-тәсілдерін қолдануды көздедім. Сабақ барысында оқушыларды түрлі-әдістермен бөлуді шештім, себебі оқушылар кез-келген сыныптасымен жұмыс жасауы қажет. Өйткені, сыни тұрғыдан ойлау – бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешімді, сабақтар топтамасынан көрсеткім келді (Мұғалімге арналған нұсқаулық, 49-бет). «Топтағы әңгіме», «Мен саған, сен маған», «Екі сұрақ, екі жауап», «Бір сурет, бес сөйлем», «Тамыр, ағашы, жемісі», «Тілші», «Венн диаграммасы», «Тәжірибе жасау» әдістерін қолдануды көздедім. Сыныпта бағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау қажет болғандықтан «Жақсы!», «Жарайсыңдар!», «Керемет», «Дұрыс», «Өте жақсы», «Тамаша» қолпаштау, мадақтау сөздері арқылы және «Бас бармақ», «Түрлі-түсті стакандармен», «Стикерлер», «О-о-о-о-о», «Өзін өзі бағалау», «Критериалды бағалау парақшалары» арқылы оқушылардың жеткен жетістігін, оқуындағы кедергілерді анықтау мақсат етілді (Мұғалімге арналған нұсқаулық, 57-бет). Кері байланысты жандандыру мақсатында «Өрмекші торы», «Бір қадам артқа», «Ыстық орындық», «Позитивті доп» әдіс-тәсілдерін өткізу керектігін шештім. Мұғалімнің ұстанымы оның көзқарастарын қалыптастыру барысында зор ықпал етеді, ал көзқарасы белгілі бір шешідердің қабылдануы мен сыныптағы іс-әрекеттерді түсіндіру көзі болып табылатындығын көрсетілгендей, сыни тұрғыдан ойлай алатын тұлға қалыптастыруды міндетіме аламын (Мұғалімге арналған нұсқаулық, 7-бет). | |
Просмотров: 885 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|