Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Білім және ғылым министірлігі. Шымкент қаласы №39 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі Математика пән мұғалімі: Алимжанова Кульжан Негметжановна Сабақтың тақырыбы: Алгебралық өрнектер тақырыбына есептер шығаруда ойын элементтерін қолдану. Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларға қандай сан алгебралық өрнектің мәні және қандай өрнек алгебралық қосынды деп аталатынын үйрету. Дамытушылық: тақыпыр бойынша есептер шығаруға дағдыландыру және ғылым мен техниканың жетістіктерін пайдалана білуге және ойын элементтері арқылы логикалық ой қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, ұжымдық қарым-қатынасқа және өз бетінше жұмыс жасауға баулу. Сабақтың Типі: аралас Түрі: дәстүрлі емес (ойын сабағы) Әдісі: сұрақ- жауап, есептер шығару, деңгейлеп оқыту ойын элемттерін қолдану. Көрнекілік: слайдтар, дидактикалық үлестірме материалдар. Техникалық жабдық: интерактивті тақта. Пән аралық байланыс: әдебиет. І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. а) Үй тапсырмасын тексеру. ә) Тірек сұрақтары. ІІІ. Бүгінгі сабақта . а) Деңгейлік тапсырма. ә) Сергіту сәті. б) Ғажайып үштік. в) Эстафета ойыны. г) Сиқырлы квадратты толтыру. ІV. Бекіту. Тест тапсырмалары. V. Үйге тапсырма. VI. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын тексеру. №689. 1. 2+3а, мұндағы а=4; -5 Жауабы: 14 және -13. 2. 7-2b, мұндағы b=-1; 3 Жауабы: 9 және 1. 3. 8с-9, мұндағы с= 3;-2 Жауабы: 15және -25. 4. 4+5d, ьұндағы d= -3; 6 Жауабы: -11 және 34 №700 1.m+(-n)+p+(-k)=m-n+p-k; 2.-x+(-y)+(-z)=-[-y-z; 3.-ab+(-ac)+cd=-ab-ac+cd; 4.-a+(-4c)+(-7)=-a-4c-7; 5.-0.6a+(-11b)+3=-0.6a-11b+3 6.-9a+(-2b)+(-5c)=-9a-2b-5c №713 x-y=5/8 1. 0,4(x-y) = 0.25; 4. (y-x)/0,75=-5/6; 2. 1,2 (y-x) = -0,75; 5. 1,5/(x-y)=2,4; 3. (x-y)/0,25=2,5; 6. -1,25/(y-x)=2; Тірек сұрақтары 1. Алгебралық өрнек деген не? 2. Алгебралық өрнектегі әріптің қабылдайтын мәндері дегеніміз не? 3. Алгебралық қосынды деп қандай өрнекті айтамыз? 4. Қандай сан алгебралық өрнектің мәні деп аталады? Деңгейлік тапсырма (оқулықпен жұмыс) І-деңгей «Байқау» №691 1. ab, a=2/5; b= 3/4 3. 7-mn, m=-6; n= 1/2 2. cd+9,c=0,3;d=-5 4. xy/4,x=8;y=-0,5 II – деңгей «Есте сақта» №702 1. (a+7)/b,a=-10;b=-0.75 3. (3x+5)/(7a-4y),x=5/6;y=2,5 2. (9-4c)/d,c= -1,5;d=3 4. (7a-4)/5b,a=-3;b=-0,5 ІІІ- деңгей «Бекіту» №714 1. a^2/(b^2-1),a=-3;b=-2 2.(5c+1)/(4d-1),c=2,8;d=075 3. (5+2m)/(2-4n),m=-1,5;n= -3/4 Сергіту сәті (Қолдың көмегімен бұрыштарды көрсетейік) Ғажайып үштік Логикалық сұрақтар Жұмбақтар Алгебралық өрнектер Эстофета ойыны І – қатар ІІ-қатар 1. 3b-d,мұндағы b=9;d=20 1. m-2n, мұндағы m=15; n=4 2. 9x, мұндағы x=-11 2. 25y, мұндағы y= -2 3. a :2b , мұндағы a=8; b=-1 3. 5x:y, мұндағы x==-4 ;y=2 3 9 1 5 7 Сиқырлы квадратты толтыр 3 9 7 1 6 5 9 4 7 1 Тест тапсымалары І-нұсқа 1. c- 4d; c=-5; d=4 A.-21; B.21; C. -1; D. -9 2. 5a+d; a=3; b=-2 A. 17; B. 13; C.-11; D. 14 3. 4a – (3b-c) A. 4a-3b-c; B. 4a-3b+c; C. 4a+3b-c; D. 4a+3b+c. ІІ-нұсқа 1. 3x-y; x=-1; y=8 A.11; D. 24; C.-5; D.-11; 2. 2m+3n; m=7; n=-1 A. 17; B. 21; C.11; D.2 3. x+ (7y-8z) A.x+7y-8z; B. x+7y+8z; C. x-7y-8z; D. x-7y+8z; 4. a-(4b+3c-d) A.a-4b-3c-d; B. a-4b-3c+d; C. a+4b+3c+d; D. a-4d+3c+d; Үй тапсырмасы : №692, №703, №715 Бағалау парағы Аты –жөні:_________________________________________________ № Қызмет түрі Бағалау 1 Үй тапсырмасын тексеру 2 Тірек сұрақтары 3 Деңгейлік тапсырмасы 4 Ғажайып үштік 5 Эстафета ойыны 6 Сиқырлы квадратты толтыр 7 Тест тапсырмалары 8 Жалпы ұпай 9 Бүгінгі сабақтағ бағасы Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар !!! Республика Казакстан г. Шымкент № 39 о.с.ш. им. М. Жумабаева Алимжанова К.Н. Тема: Отношения (концентрация). Ход урока: І. Мотивационный момент. ІІ. Подготовка а сознотелному усвоению нового материала. 1. Выразить десятичной дробью, а потом обыкновенной: 25%, 10%, 50%, 75%, 125%, 2. Указать в виде процентов: 0,7; 0,04; 1,3; 3. Найти 15% от числа 60. 4. найти число, 15% которого равны 30. 5. Из 25 семян взошо 25 семени. Найдите процент всхожести. ІІІ. Изучение нового материала: Итак, в математике, концентрацию можно представить как отношение чистого вещества к раствору (сплаву, смеси). Концентрация =(масса чистого вещества)/(масса раствора),т.е К=(М ч.в.)/(М_общ ) Как по этой формуле найти М_(ч.в)?М_общ? М_(ч.в.)=М_общ∙К М_общ=М_(ч.в):К Решение задач на отработку формул: 1. В 500г раствора содержится 100г соль. Найдите концентрацию соли в данном растворе. Процентное содержание соли в растворе? 2. 200г раствора содержит 80% соли. Найдите массу соли в этом растворе. 3. Какова масса раствора, в котором 150г сахар состовляют 25%. Во многих текстовых задачах понятие «концентрация» может быть зоменено на: «жирность» (масло, творог, молоко) «крепость» (уксус) «соленость» (морская вода, маринад) «влажность» (в воздухе) «проба» (в драгеценных металлах) IV. Физминутка. V. Первичное закрепление нового материала. Задача 1. В одну банку мама налила 480г воды и насыпала 120г сахара, в другую -840г воды и 160г сахар. В какой банке вода слаще? Задача2. Смешивают 200г 80% - го раствора соли и 700г 20%-го раствора той же соли. Сколько соли в полученном растворе? Задача3. Какой раствор получится при смешивании 200г 50% раствора соли и раствора, в котором 150г соли составляют 25%? Тест. В-1 №4 Из 450 кг руды выплавили 67,5 кг меди, тогда в руде содержится меди: a) 20% b) 66% c) 25% d) 30,375% e) 15% В-32 №3 Имеются два раствора соли массой 80г и 120г. В первом растворе содержится 12г соли, а во втором -15г соли. Если оба раствора смешать ,то концентрация (в%) полученной смеси, составит: a) 27,6% b) 17,5% c) 14,7% d) 13,5% e) 25,6% В-1 №2 Смешали 200г 10% -ного сахарного сиропа и 300г 20%-ного сахарного сиропа. Концентрацция (в%) полученной смеси: a) 15% b) 6% c) 16% d) 30% e) 17% Лист ответа учащегося 6 « » класса: _________________________________ № вопроса а в с d e В-1 №4 В-32 №3 В-1 №2 VI. Рефлексия VII. Итог урока. Домашнее задание: № 113,200: подготовить библиографическую справку о Магницком Л.Ф. | |
Просмотров: 1312 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|