Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
5-сынып, математика. Сабақтың реті: 108 өткізу мерзімі:____Тексерілді Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жай бөлшектерді бөлу амалын орындай білуге үйрету, ережені айта білу дағдысын қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту. Тәрбиелік: Оқуға саналы сезімге ,жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы Оқытудың әдісі: дәстүрлі сабақ Әдістемелік нұсқау: Тақырыптың алдын ала даярлық тапсырмасында 24/4 бөлшегін 21/7 бөлшегіне бөлу берілген, мұндағы 24/4=6,21/7=3. Берілген бөлшектердің бөліндісі 6-ны 3-ке бөлу нәтижесімен тексеріледі. Бөліндінің мәні дұрыс табылуы үшін, бөлгіш бөлшек кері бөлшегімен алмастырылып, бөлу амалы көбейту амалымен есептелетіні анықталған. Сабақтың өтілу барысы: Сабақтың бөлімдері Оқыту материалының мазмұны, оқыту әдістері мен формалары Қосымша, өзгертулер, ескертулер І. Сабақты ұйымдастыру кезеңі а) Сәлемдесу; ә) Оқушыларды түгендеу; б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару; в) Сабақтың мақсатымен таныстыру. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі 1) Үйге берілген есептерді тексеру; 2) Өткен материалды қайталау сұрақтары: Жай бөлшекті жай бөлшекке қалай көбейтеміз? Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай қосамыз? Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз? Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай азайтамыз? 1) Оқушылар жеке-жеке дұрыс жауаптарын оқиды, мұғалім дұрыс-қателігін айтып, оқушы өз бетімен дәптеріндегі есептерді тексереді. 2) Оқушылар өткен тақырып бойынша мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді. ІІІ.Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек. Мысалдар : Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып алып, бөлшекті бөлшекке бөлуді орындау керек. Мысал: Санды нөлге бөлуге болмайды. Натурал санды бөлшекке бөлу немесе бөлшекті натурал санға бөлу. Мысал : IV. Практика-лық кезең Сыныпта орындалатын деңгейлік тапсырмалар: №794-795 А тобы, №808-809 В тобы, №819-820 С тобы. Әр шығарылған есеп-терге талдау жүргізу V. Қорытынды-лау кезеңі Сабақта белсенділік танытқан оқушыларды бағалау. Сабақты бекіту сұрақтары: Бөлшекті бөлшекке бөлу ережесі қалай тұжырымдалады? Аралас санды аралас санға бөлу қалай орындалады? Натурал санды бөлшекке қалай бөлуге болады? Үйге тапсырма: №796 А тобы, №809 (4-6) В тобы, №820 (4-6) С тобы. Үйге берілген есептерді сыныпта ауызша пысықтау керек. А тобы №794. Бөлуді орында: 1) 1/3:1/9=1/3∙9/1=3; 4) 1/12:1/6=1/12∙6/1=1/2; 7) 1/10:1/10=1; 2) 3/8:1/2=3/8∙2/1=6/8=3/4; 5) 3/5:1/25=3/5∙25/1=15; 8) 3/4:5/8=3/4∙8/5=6/5=11/5. 3) 4/9:8/9=4/9∙9/8=1/2; 6) 2/7:3/7=2/7∙7/3=2/3; №795. Бөлуді орында: 1) 1:1/2=1∙2=2; 4) 1:2/5=1∙5/2=21/2; 7) 1:31/10=10/31; 2) 1:1/5=1∙5=5; 5) 1:11/8=1∙8/9=8/9; 8) 1:32/9=9/29. 3) 1:3/7=7/3=21/3; 6) 1:21/7=1∙7/15=7/15; №796. Бөлуді орында: 1) 3:1/9=3∙9=27; 4) 5:5/7=5∙7/5=7; 7) 2:11/3=2∙3/4=11/2; 2) 6:1/11=6∙11=66; 5) 9:3/7=9∙7/3=21; 8) 12:21/7=12∙7/15=28/5=53/5. 3) 4:3/8=4∙8/3=32/3=102/3; 6) 10:5/8=10∙8/5=16; В тобы №808. Амалдарды орында: 1) 3/8∙4/5:9/10=1/3; 3) 22/11∙13/8:3/4=4; 5) 3/5∙(2 2/3:3 1/5)=1/2; 2) 6/7:3/5∙12/5=2; 4) 11/23∙32/7:51/2=2/7; 6) 1 1/8∙(9 1/3:1 3/4)=6. №809. Амалдарды орында: 1) (1/12+1/6):(3/8-1/4)=2; 4) (1/3-5/16):(1/6-1/8)=1/2; 2) (1-4/9):(1/3-1/4)=62/3; 5) (5/7-2/3):(4/9-5/12)=15/7; 3) (7/9-2/3):(1/3+2/15)=5/21; 6) (5/12+5/8):(1/4+3/8)=12/3. С тобы №819. (3/8+(1 )/12+1/6)/(1/12+1/3+5/6)=1/2 2) (2/3-(1 )/6-4/9)/(7/9-5/12-5/18)=2/3 3) (2 1/4∙1 (1 )/32∙8/9)/(1 1/5∙4/9∙2 1/2)=2 №820. 1)2 2/3:2+(4/15+2/5):(3 1/3∙3/5)=1 2/3 4) (7/8-3/5):((2 )/3+1/2)∙(60:4 5/7)=3 2) 2:1/4+((1 1/2+2 2/3):3 3/4-2/3):88/9=81/20 5) (3 1/4+1 1/6:1 5/9):22/7+51/9:72/3=25/12 3) 51/6:31+(3 1/4+2 1/6):23/5-2/3:4/9=3/4 6) (1/6+(7/18+2/27):5/9)+3/11∙2 1/5=13/5 | |
Просмотров: 2297 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|