Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Сабақ:алгебра-8 Сабақ өтілетін күн: Орны: 11 -дәрісхана Барлық оқушы саны:23 Қатысқаны:23 Сілтеме Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. Сабақ тақырыбы Квадрат теңдеудің түбірінің жалпы формуласына есеп шығару Жалпы мақсаттар Квадрат теңдеулерді формула арқылы шешу білімдерін дамыту, дискраминанты есептеу дағдыларын қалыптастыру, берілген тапсырмаларды тиянақты орындауға, ойлау қабілеттері арттыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Түйінді идеялар Теңдеу, түбір, толымсыз квадрат теңдеу, квадрат теңдеулер, дискраминант, оның формуласы. Әдіс-тәсілдер Жеке, жұппен, топтық жұмыс, АКТ, сыни тұрғыдан ойлау, «Дөңгелек стөл» стратегиясы Көрнекіліктер Интерактивті тақта , бағалау парағы, үлестірме материалдар,А3 қағазы, маркер Дереккөздер Оқулықпен жұмыс Оқыту нәтижелері Дискраминанты есептей алады, мәні арқылы түбір санын аңықтай алады. Квадрат теңдеудің формуласын қолдана алады, түбірін таба алады, есептеу дағдылары қалыптасты, шығармашылық жұмыстар атқарды. Сабақ барысы Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ұйымдастыру кезеңі Сыныпты 4топқа бөлу 1топ- теңдеу, 2топ- дискраминант, 3топ-формула , 4 топ – тубірлер. Сергіту сәті. Мұғалім сәттілік тілейді Оқушылар 4 топқа бөлініп отырады. Сергіту сәтіне қатысады. Сабақ кезеңдер 1-кезең. Қызығушылықты ояту: «Қалпына келтіру» әдісі бойынша берілген кестедегі бос орындарды толтыр. Жалпы түріндегі ах2+вх+с 0, а 0 ах2= Әрбір топтың оқушылары жеке, жұппен, топпен жұмыс жүргізді. Кестені толтырады. Спикерлер қорғады. Бағалау: оқушыларды қолдау 2-кезең. Мағынаны ажырату: Тапсырма «Ойлан, жұптас, ортаға сал» әдісі бойынша берілген есептерді шығарыңдар, постер жасаңдар, спикерлер қорғайды. І. №130(1) ІІ. № 130(2) ІІІ. № 130(3) IV. №130(4) Постер құру, спикерлер қорғайды. «Екі жұлдыз, бір тілек». Топ басшылары бағалайды. Оқушылар жеке, жұппен, топпен есептерді шығарды. І. Жауабы:-2;1/3 ІІ. Жауабы:-1; 3/2 ІІІ Жауабы:1/3 IV. Жауабы:2, -5/2. Постер құрды, спикерлер қорғады. «Екі жұлдыз, бір тілек». Топ басшылары бағалайды. Топқа бөлу: оқушылар постер жасаған уақытында оқушылардың алдына фигуралар қойып кеттім: Топқа бөлініп орындарына отырады. Берілген теңдеулерлі шешіңдер :(деңгейлік тапсырма) І топ (төменгі деңгей) №129(1) ІІ топ (төменгі деңгей) №129(3) Ш топ (орта деңгей) №134(1) IV топ( жоғарғы деңгей) №137(1) Оқушылар берілген есепті шығарады. Оқушылар деңгейлік тапсырма орындайды: І топ Жауабы:-2;-1. ІІ топ Жауабы:3;4 Ш топ Жауабы:5/4;1/2. IV топ Жауабы:5/3;5/2. Оқушылар берілген есепті шығарып, спикерлер қорғайды. Топ басшылары бағалайды. Ой толғаныс. . Тест Тапсырма І ІІ 1 2 3 1.Егер а=-3,в=8,с=5 болса, онда ах2+вх+с=0 теңдеуін жазыңдар 1.Егер а=-2,в=4,с=-3 болса, онда ах2+вх+с=0 теңдеуін жазыңдар 2.7х2-0,1х-2=0 теңдеунің коэффициенттерін ата 2.11х2-8х-2=0 теңдеунің коэффициенттерін ата 3.х-тің қандай мәндерінде 11х2-3х өрнегінің мәні 0-ге тең болады? 3.х-тің қандай мәндерінде 12х23өрнегінің мәні 0-ге тең болады? 4.-х2+4х+32=0 теңдеунің теріс түбірін табыңдар 4.х2+10х-11=0 теңдеунің теріс түбірін табыңдар 5. Қай сан теңдеудің тубірі болады? 3х2-4х-4=0 5. Қай сан теңдеудің тубірі болады? -2х2+5х--2=0 Өзін-өзі бағалау «5» - 5 есеп дұрыс «4» - 4 есеп дұрыс «3» - 3 есеп дұрыс Келесі оқуға арналған тапсырмалар. Тапсырма беріледі, талданады.№ 133( 7,8 ) №135 Оқушылар үй тапсырмасын жазады. Бағалау Формативтік бағалау , бағалау критерийлері сабақ басында таратылады мұғалім жиынтық баға қояды. Оқушылар өзін-өзі бағалайды бағалау парағын өткізеді. Рефлексия Сөйлемді жалғастырыңдар: -бүгінгі сабақтан үйренгенім.... -бүгінгі сабақта өзіме қойған бағам... -қандай тапсырмалар қиындық келтірді.... Бәріміз жақсы жұмыс жасадық. Сабақ үшін рахмет. Рефлексия жасайды. | |
Просмотров: 1140 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|