Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы, Құмкөл ауылы "Cасан би атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Исов Жүсіпбек Қадылбекұлы, математика пәні мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі. Есептер шығару. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін графиктік тәсілмен шешу әдістерін меңгерту, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық: Түрлі тапсырмаларды орындату негізінде оқушының логикалық ойлау және жеке тұлғалық қабілеттерін ашу. Тәрбиелік: Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілеттерін жетілдіру. Міндеттер: 1.Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету; 2.Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу; 3.Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау; 4.ҰБТ-да кездесетін есептерді шығаруда білімдерін қолдана білу; 5.Мұғалім үшін оқу нәтижелері оқуға бағыт-бағдар беру; 6.Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; 7.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау. Типі: СТО технологиясы, функционалдық сауаттылықты дамыту. Түрі: білімді тиянақтау сабағы. Әдісі: топқа бөлу, ой шақыру стратегиясы, топтық жұмыс, өз бетімен жұмыс, бағалау әдісі. Пәнаралық байланыс: сызу, геометрия. Көрнекіліктер: слайд, үлестірмелі кеспе қағаздар, № жазылған сандар, смайликтер, бағалау парағы. ТСО: компьютер Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгендеу. Амандасады, сабаққа дайындықтарын көрсетеді. «Шаттық шеңберіне» шығып, бір-біріне тілектерін білдіреді. - Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгін мен сендермен ашық сабағымызда кездескеніме өте қуаныштымын, ал сендер математика сабағына келе жатқанда қуандыңдар ма? Олай болса, мен сендерді «Шаттық шеңберіне» шақырамын. Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! -Рахмет! Біз сондай жақсы сөздер, жылы-жылы лебіздер естідік. Олардың бәрі орындалады, өйткені сендер доссыңдар және оның бәрін шын жүректен айттыңдар. Сыныпты топқа бөлемін, екі топқа бөліп отырғызу /номерленген қағаз қиындылары арқылы ; тақ және жұп сандар/. Бағалау парағымен таныстырып, үлестіру. Бағалау критерийі: Бағалау парағы №...топ /5 балдық жүйемен бағалау/ № Оқушының аты-жөні: Ойлау жылдамдылығы математикалық тілі есеп шығаруы тест шешуі қорыт. баға 1 2 3 4 5 ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген есепті тақтаға жазады, жауабын тақтадағы жауаппен салыстырып, бір-бірінің тапсырмаларын тексереді. Бағалау парағымен танысады. Мұғалімнің іс-әрекеті - Оқушының іс-әрекеті. ІІІ. Негізгі бөлім 1. Қызығушылықты ояту: -ҰБТ - әлемдік білім беру жүйесіне жетудің алғашқы сатысы. (ҰБТ сөзін оқушылар өз түсініктерімен шешеді, мысалы ҰБТ- ұстамдылық, білімділік, талаптылық. Әр топ шешкен сөздерін сабақ барысында өз ұрандары, ережелері етіп алады). Төмендегі функциялардың графиктерін сызып, шешімін координаталар жазықтығында кескіндеңдер : у≥4х-3; 2) у+1≤0; 3) у≥x^2+1; 4) у≥x^2-2,5; 5) (х-2)2 +(у+3)2 ≤16; 6) у≤3-x^2; 7) х ≥-5; 8) у≤1,5 9) x^2 +у2 ≥4; 10) 3х-у≥ 4 ; 11) x^2+ У2 < 2,25 2. Мағынаны тану: Екі топқа тапсырма беріледі . Төмендегі функциялардың графиктерін сызып, шешімін координаталар жазықтығында кескіндеңдер : І топтың тапсырмасы: {█(x^2+у 2 ≤0,81@ &x≥0)┤ 2) {█( (x-3 ) 〖^2〗+( у-1 ) 〖^2〗≥9@( x-3 ) 〖^2〗+(у-1) 〖^2〗 ≤25)┤ у ≥ x^(2 ) 4) у ≥ х - 2 у ≥ -х2 + 4 х2 + у2 ≤16 ІІ топтың тапсырмасы: Төмендегі функциялардың графиктерін сызып, шешімін координаталар жазықтығында кескіндеңдер : 1) {█(x^2+у 2 ≤2,25@ &у≥х+0,5)┤ 2) {█( (x+1 ) 〖^2〗+( у+3 ) 〖^2〗≤16@у ≤2х-3)┤ у ≤x^(2 )-3 4) ( х+ 2 )2 + ( у – 3 )2 ≤4 у ≥ 2 х ≤1 Әр топ тапсырманы орындағаннан кейін есептің шешімін кезекпен тақтада көрсетеді. 3. Кері байланыс / білімді тексеру үшін тест жұмысын орындау/. Жаңа сабақ бойынша 10 сұрақтан тұратын ашық тест алу / оқушылар тест шешкеннен кейін бір-біріне жұмыстарын алмастырып, тексереді/. Тест жауаптары слайдта көрсетілген / тест жұмысын шкала бойынша бағалау/. Мұғалімнің сабақты қорытындылауы. ІV. Бағалау: Оқушылардың білімін бағалау /топ жетекшісі сабақ барысында топ мүшелерін бағалау парақшасы арқылы бағалап отырады/. V. Сабақты бағалау / смайликтермен /. VІ. Үйге тапсырма: №121, 122. Бағалау парағы №.....топ /5 балдық жүйемен бағалау/ № Оқушының аты-жөні: ойлау жылдам- дылығы математика- лық тілі есеп шығаруы тест шешуі қорыт. баға 1 2 3 4 5 | |
Просмотров: 3018 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|