Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Сынып 8 «А» Пән: алгебра Сабақтың тақырыбы:Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер. Сабақтың типі: Өткен материалды қайталау мен бекіту сабағы. Мақсаты: І. Білімділік: Оқушыларға квадрат теңдеудің анықтамасымен, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарымен, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын қайталап,алған білімдерін есептер шығару барысында пайдалану дағдыларын қалыптастыру. ІІ. Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қабілетін, белсенділігін, топпен, жұппен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту. ІІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды ізденімпаздыққа ,жауапкершілікке, өз бетімен еңбектенуге тәрбиелеу. Құрал жабдықтар: интербелсенді тақта, жауап парағы, карточкалар, тестік жұмыс, стикерлер, кластер, презентация. Сабақтың кезеңдері: І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасын тексеру ІІІ. Өткен материалды қайталау ІV. Өткен материалды бекіту VІІІ. Сабақты қорытындылау ІХ. Үй тапсырмасын орындау туралы нұсқау. Сабақ барысы І. Ұйымдастыру. Сәлеметсіздерме! Сабағымызды бастамас бұрын, мен сендерді 2 топқа бөлемін. Алдарында стикерде жазылған сандарды әрбіреуіміз аламыз да, сол бойынша топқа бөлінеміз. Тақ сандар және жұп сандар. Топқа бөліндік, енді бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеңдер. Әр оқушы орындарынан тұрып бір-біріне сәттілік тілейді. Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: квадрат теңдеу және квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер. Ал енді қалай ойлайсындар мақсатымыз қалай болады. Оқушылар сабақтың мақсатын қояды. І. шақыру ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Енді үй тапсырмасын тексереміз №193. Жауаптары: 1) ±√(3/2) 2) ±1; ±√3/2 3) ±2/√3; ±√(2/3) 4) ±2 Алдарында «БББ» кестесі берілген, сол кестені толтыруларын керек. «БББ» кестесі Білемін Білгім келеді Білдім ІІІ. Өткен материалды қайталау Сұрақтарға жауап. Ал енді сұрақтарға жауап береміз, әр сұрақ бір ұпаймен бағаланады. ІІ. «Миға шабуыл» Квадрат теңдеу дегеніміз не? Толымсыз квадрат теңдеу? Келтірілген квадрат теңдеу? Квадрат теңдеу формуласы? Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы? D>0, D<0, D=0 болғанда квадрат теңдеудің түбірлері қандай? Виет теоремасын тұжырымда? Биквадрат теңдеу дегеніміз не? Сұрақтарға жауап бердік, енді бағалау парақтарына ұпайларынды қойып қойындар. ІV. Өткен материалды бекіту Енді есептер шығарайық. Тақтамен жұмыс. Есептер карточкада жазылған. Есепті топпен орындарында шығарып, бір оқушы шығып тақтада орындайды. Сергіту сәті: Ал, енді бәріміз орындарымыздан тұрамыз. Жұппен жұмыс. Әрбір үстелге есептер жауаптарымен беріледі, жауаптары арқылы мақал-мәтел құрастыруымыз керек. 1 7х2-27х-4=0 1 2х2-8х-10=0 2 8(10-3х)2-5(10-3х)-3=0 2 –х2+6х+16=0 3 х2-х=0 3 х2-8х=0 4 х2-6х-7=0 4 х2-8х-9=0 5 2х2+20х=0 5 –х2-5х-6=0 6 2х2-50=0 6 9(9-5х)2+17(9-5х)+8=0 7 (2х-7)2-11(2х-7)+30=0 7 х2-х-30=0 8 4х2-20х=0 8 3х2-27=0 Жауабы: санға байланысты мақал-мәтел «Тойған жерге тоғыз кел» Енді тақырыптық тестпен жұмыс істейміз. 1 нұсқа «Квадрат теңдеулер» Квадрат теңдеудің коэффициенттерін көрсет 2х2-х+3=0 А) a=2, b=0, c=0 В) a=2, b=-1, c=3 С) a=x2, b=-x, c=3 Д) a=2x2, b=-x, c=3 Теңдеуді шеш. 3х2=12 А) В) С) Д) Теңдеуді шеш: х2-5х+4=0 А) 1;4 В) 1;5 С) 4;5 Д шешімі жоқ Квадрат теңдеу түбірлерінің қосындысын тап х2-16х+44=0 А) 16 В) –16 С) 44 Д) –44 Квадрат теңдеу түбірлерінің көбейтіндісін тап х2+21х-19=0 А) 21 В) –21 С) –19 Д) 19 6 . Теңдеу түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін тап 4х2+8х-20=0 А) –2;-5 В) 2;-5 С) –2;5 Д) 2;5 7. 3 және -2 түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрастыр А) х2-3х-2=0 В) х2-2х+3=0 С) х2-х-6=0 Д) х2+3х-2=0 2 нұсқа «Квадрат теңдеулер» Квадрат теңдеудің коэффициенттерін көрсет 4х2-х+5=0 А) a=4, b=0, c=0 В) a=4, b=-1, c=5 С) a=x2, b=-x, c=5 Д) a=4x2, b=-x, c=5 Теңдеуді шеш: 4х2=12 А) В) С) Д) Теңдеуді шеш: 4х2+32=30 А) В) С) Д)түбірлері жоқ Квадрат теңдеу түбірлерінің қосындысын тап х2+18х-30=0 А) 18 В) –18 С) 30 Д) –30 Квадрат теңдеу түбірлерінің көбейтіндісін тап х2-24х+25=0 А) 25 В) –25 С) –24 Д) 24 6. Квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін тап. 5х2+15х-20=0 А) –3;-4 В) 3;-4 С) 3;4 Д) –3;4 7. 1 және -3 түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрастыр А) х2+3х-1=0 В) х2-3х+1=0 С) х2-х-3=0 Д) х2+2х-3=0 VІІІ. Сабақты қорытындылау Сөзжұмбақ шешу. К В А Д Р А т Д И С К Р И М И Н А Н Т К О Э Ф Ф И Ц И Е Н Т Т О Л Ы М С Ы З Сұрақтар: ах2+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады? (квадрат) Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек? (дискриминант) Квадрат теңдеудегі а және в. (коэффициент) Квадрат теңдеудің дербес түрі? (толымсыз) Бағалау парақтарынан орташа ұпайларын есептеп баға қорыту. Ал, енді сабағымызды қорытындылай келе, айтыңдаршы біз сабақтың басында қойған мақсатымызға жеттік деп ойлайсындар ма? Олай болса, өзпікірлерінді стикерге жазып, тақтаға іліп қойындар. Сабақ аяқталды, сау болыңыздар ІХ. Үй тапсырмасын орындау туралы нұсқау №196(1-4) | |
Просмотров: 2049 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|