Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Сабақтың тақырыбы :Рационал сандарды көбейту Сабақтың мақсаты: 1. Таңбалары әртүрлі сандарды көбейту, таңбалары бірдей сандарды көбейтуге есеп шығару жолдарын көрсету. 2.Логикалық ойлау қабілетін дамыту, іздену-шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру. 3.Тазалыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың ұйымдастырылу түрі: дәріс, есеп шығару Көрнекілігі : слайдтар, карточкалар. Сабақтың жоспары: 1.Ұйымдастыру. 2.Үй тапсырманы тексеру. 3.Өткен тақырыптан алған білімін тексеру,жүйелеу. 4.Жаңа тақырыпты түсіндіру. 5.Бекіту, есеп шығару. 6.Өзін-өзі тексеру. 7.Үй тапсырмасымен таныстыру. 8.Қорытындылау,бағалау. 9.Рефлексия кезеңі. Сабақтың барысы 1.Оқушыларды түгендеу,сабаққа назарын аударту. 2.Үй тапсырманы жалпы тексеру. 3. Логикалық есеп беру. 4000538 санынан пайда болған сан ең үлкен болатындай бес цифрды сызып таста. 4.Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту. 1-мысал: (-4)*3 көб-сін таб-қ. Қосынды түрінде алсақ, (-4)*3=(-4)+(-4)+(-4)=-12 Демек, көб-нің мәні – 12-ге тең. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні теріс сан. (-)*(+)=(-) (+)*(-)=(-) Таңбалары әр түрлі санды көбейту үшін: 1. Осы сандардың модульдерін көбейту керек; 2. Көбейтінді мәнінің алдына «- « таңбасын қою керек. Таңбалары бірдей екі санды көбейту. XVIII ғасырда швейцариялық атақты математик әрі механик ғалым Леонард Эйлер теріс санды теріс санға көбейтуді түсіндірген. Мысалы: (-5)*(-7)=35 Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісінің мәні оң сан. (-)*(-)=(+) (+)*(+)=(+) Таңбалары бірдей санды көбейту үшін: 1. Осы сандардың модульдерін көбейту керек; 2. Көбейтінді мәнінің алдына «+ « таңбасын қою керек. Көбейткіштер саны екіден көп болса,теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады. Көбейткіштер саны екіден көп болса,теріс көбейткіштер саны тақ болса, көбейтінді теріс сан болады. Егер көбейткіштердің кемінде біреуі 0-ге тең болса, онда көбейтінді де 0-ге тең болады.Рационал сандарды көбейтуде де көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиеттері орындалады. 5.Бекіту, есеп шығару. №522 ауызша №524 ├ 1)├ -1,9*0,6=-1,44 2) 6,5*(-30,8)=-200,2 ├ 3)-18,3*(-5,4)=-98,82 ├ 4)5,9*(-3,5)=-20,65 ├ 5)-12,5*(-0,4)=-5 ├ 6)5*(-9,3)=-46,5 ├ 7) 0,8*(-1/2)=-0,4 ├ 8)├ (-3/5)*0,75=-9/20 9)-0,4*(-1/10)=0,04 №526 ├ 1)├ (-11)^2=121 2) (-0,7)^2=0,49 ├ 3) (-2/5)^2=4/25 ├ 4) (-4)^3=-64 ├ 5) (-0,2)^3 ├ =-0,008 6) (-1/2)^3=-1/8 ├ 7) (-10)^2 ├ +97=197 8) (-0,9)^2 ├ -1=-0,19 9) (-2/3)^3-1=-1 8/27 №528 ├ 1)├ -0,2*(-5)*13=13 2)-2,5*(-1,3)*4=13 ├ 3)-0,25*(-0,3)*(-4)=-0,3 ├ 4) (-4)*(-7/10)*5=├ 14 5) (-8/15)*(-1/2)*(-3/4)=-1/5 ├ 6) (-3/4)*(-5)*4=15 6.Өзін-өзі тексеру. №530,532 7.Үй тапсырмасымен таныстыру.№523,525,527,529,531,533,535 8.Қорытындылау,бағалау. 9.Рефлексия кезеңі. | |
Просмотров: 1784 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|