Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Күні: Математика 6 сынып 142-САБАҚ Сабақтың тақырыбы: Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі Сабақтың мақсаты: Білімділік: Координаталық жазықтық, тікбұрышты координаталар жүйесі ұғымдарымен таныстыру және координаталық жазықтық, тікбұрышты координаталар жүйесінің салуын үйрету. Дамытушылық: Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру. Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдістері: әңгімелесе отырып түсіндіру, сұрақ-жауап, есептер шығару. Сабақтың көрнекілігі: оқулық. Сабақтың өту жоспары: 1. Ұйымдастыру бөлімі. 2. Үй жұмысын тексеру. 3. Жаңа сабақты түсіндіру. 4. Жаттығу жұмыстары. 5. Үйге тапсырма. 6. Бағалау. Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру Үй тапсырмасын тексеру: Жаңа сабақты түсіндіру: Көлденен салынған координаталық түзуді абсцисса осі деп атап, әдетте оны х арқылы белгілейді. Тік салынған координаталық түзуді ордината осі деп атап, әдетте оны у арқылы белгілейді. Абсцисса осі мен ордината осі координаталық осьтер деп аталады. Координаталық осьтердің қиылысу нүктесін координаталар басы деп атайды. Координаталар жүйесі бар жазықтық координаталық жазықтық деп аталады. Нүктенің абсциссасы мен ординатасы нүктенің координаталары деп аталады. Нүктенің координатасын жазу кезінде мына рет сақталады, яғни бірінші орынға абсциссаны, екінші орынға ординатаны жазады. Нүкте абсцисса осіне тиісті болса, оның ординатасы нөлге тең. Нүкте ордината осіне тиісті болса,оның абсциссасы нөлге тең болады. Координаталық осьтер жазықтықты координаталық ширек деп аталатын төрт бөлікке бөледі. Жаттығу жұмыстары: Есептер шығару: № 1107; № 1108; № 1109; № 1110; № 1111; № 1112; № 1115. Оқушыларға үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру. Үйге тапсырма №1113; № 1114; §44. Бағалау. | |
Просмотров: 1073 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|