Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Пән: Математика Күні: Сынып: Сабақ тақырыбы: Сан аралықтарының бірігуі Сабақ мақсаты: Біліктілік: Санды теңсіздітердің шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету. Дамытушылық: Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: Оқушыларды сабақты зейін қойып тыңдауға, ұқыптылыққа және нақтылыққа тәрбиелеу. Сабақ көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Үй жұмысын тексеру. ІІІ. Жаңа сабақ түсіндіру. Сан аралықтарының қиылыспайтын болуы. Мысалы, [-4;1] және [3;7] аралықтары өзара қиылыспайды немесе оларға ортақ сан аралығы жоқ. Олай болса, [-4;1] және [3;7] аралықтарының қиылысуы бос жиын. Белгіленуі: [-4;1]∩[3;7]=∅ Сан аралықтарының бірігуі. [-2;6] аралығының әрбір саны [-2;3] және [1;6] аралықтарының ең болмағанда біреуіне немесе екеуіне де тиісті болады. Мұндай жағдайда [-2;6] аралығын [-2;3] және [1;6] аралықтарының «бірігуі» деп атайды. Белгіленуі: [-2;3]∪[1;6]=[-2;6] Есеп шығару: №319, №325 Қосымша есеп: №1 [-8;2] және [1;9] [├ -3;7) ┤ және (├ 8;2] ┤ [-4;3] және [├ -4;+∞) ┤ [├ -2;9) ┤ және (├ 4;10] ┤ №2 2≤x≤8 -9<y≤0 -3<y<5 -2<x<7 9≤x<100 0 <x≤9 Қорытынды: Сұрақ-жауап Санды теңсіздіктер Сан аралықтары Бағалау: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау Үйге тапсырма: №323, ереже. | |
Просмотров: 861 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|