Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
«Аманкельды орта мектебі»КММ Кусаинова Ғалия Жунусовна математика пәні мұғалімі Тақырыбы:• Мәтінді есептер Мақсат: Қолданым әрекеті: • Қозғалысқа, жұмысқа және т.б түрде берілген есептерді шығарады. Шығармашылық әрекет:• Есеп мазмұнына байланысты түсіндіру схемасы құрылып ондағы белгісіз шама әріппен белгіленіп, жазбаша айқындалады. Осыған сәйкес теңдеу құрылып шешімін табады. Тақырып жоспары: 1. Тақырып мазмұнына бөліп алған денгейлік тапсырмаларды орындау 2. Аталмыш мазмұн бойынша топтық жұмыс Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей тапсырмалары 1. 1) (81 – 39) : 13; 2) 7 ∙ (11 + 9) өрнегі арқылы шығарылатын есепке шарт жазыңдар. 2. CD кесіндісі M нүктесі арқылы екі бөлікке бөлінген. Бірінші бөліктің ұзындығы екіншісінің ұзындығынан 5 см артық. Егер CD кесіндісінің ұзындығы 19 см болса, онда оның бөліктерінің ұзындықтары қандай? 3. Бір күнде 1660 кг картоп жиналды. Түске дейін түстен кейінге қарағанда 4 есе кем картоп жиналды.Түстен кейін қанша картоп жиналды? ІІ деңгей тапсырмалары 1. 68 беттен тұратын кітапта әңгіме мен повесть басылған. Повесть әңгімеге қарағанда 3 есе артық бетті алады? Қанша бетке әңгіме, қанша бетке повесть жазылған? Шешуі: Әңгіме – х бет, Повесть – 3х, 3х + х = 68, 4х = 68, х =17. Жауабы: әңгіме 17 бетке, повесть 51 бетке. 2. Тігін шеберханасында 90 м-ден 13 бөлік және 80 м-ден 11 бөлік материал бар. 1440 м материал қолданылғаннан кейін қанша метр материал қалды? Шешуі: 90 · 13 + 80 · 11 – 1440 = 1170 + 880 – 1440 = 2050 – 1440 = 610 Жауабы: 610 м қалды. 3. Екі жәшікте тең мөлшерлі алма бар еді. Бір жәшіктен 150 кг, екінші жәшіктен 194 кг алма сатқаннан кейін І жәшікте ІІ жәшіктегіден 3 есе артық алма қалған болса алғашында жәшіктердің әр қайсысында қанша алма болған? Жауабы: Әр қайсысында 216 кг ІІІ деңгей тапсырмалары 1. Аулада тауықтар мен қозылар жайылып жүр. Қозылар тауықтардан 3 есе кем. Тауықтар мен қозылардың аяқтарының саны 40. Аулада неше қозы, неше тауық жайылып жүр? Шешуі: тауықтар – 3х, қозылар – х, 4х + 6х = 40, х = 4 Жауабы: қозы 4, тауықтар 12. 2. Поезд 12 сағатта 840 км жол жүруге тиіс. Бірақ ол жолдың дәл ортасында 1 сағат тоқтауға тура келді. Ол баратын жеріне дәл уақытында жету үшін ары қарай қандай жылдамдықпен жүруі керек Шешуі: 840 км : 12 сағ = 70 км/сағ, дәл ортасы 420 км 70 км/сағ- пен жүрді. Ал 420 км : 5 = 84 км /сағ Жауабы: 84 км /сағ Топтық жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлініп төмендегі есепті шығарады. Әр бір оқушы мәселе есептерді шығаруда үшін жүйелі ойлануды қажет ететіндігі туралы ой қорытады. 1. Ағыс жылдамдығы 25 м/мин өзенде Марат ағысқа қарсы жүзіп бара жатыр. Кенеттен оның қалпағы суға түсіп кетті. Мараттың тынық судағы жүзу жылдамдығы 60 м/мин. Мараттың суда қалқып келе жатқан қалпағы 4 минутта одан қандай қашықтықта болады? Шешуі: VM = 60 м/мин, VА.Ж = 25 м/мин, t = 4 мин. S = (60 – 25) · 4 + 25 · 4 = 140 +100 = 240 м Жауабы:240 м 2. Аялдамада тұрған жеңіл машиналар мен мотоциклдердің саны 45, доңғалақтарының саны 115 еді. Мотоциклдің жетеуі 3 доңғалақты, қалғандары 2 доңғалақты болса, аялдамада неше машина, неше мотоцикл болған? Шешуі: машина – х, мотоцикл 38 – х, 7 · 3 + 4х + 2( 38 – х) = 115, 21 + 4х + 76 – 2х = 115, 2х = 18, х = 9 Жауабы: 9 машина, 36 мотоцикл Үй тапсырмасы: 1) Өрнегін жазыңдар. 1 қасықтың бағасы а тг, ал 1 шанышқының бағасы b тг. 12қасық пен 12 шанышқының бағасы неше теңге? 2) Қазір әкем 62, мен 38 жастамын. Неше жылдың алдында, неше жасымда мен әкемнен 4 есе кіші болдым? 3) Бір таңбалы санның артына 4 цифрын жалғап жазғанда алғашқы саннан 12 есе үлкен сан шықты. Осы санды тап. Қорытынды:_______________________ Тексерілді: _______________________ | |
Просмотров: 3242 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|