Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
М А Т Е М А Т И К А. Тақырып: Дөгелек. Цилиндр. Мақсаты: 1. Дөгелек, цилиндр ұғымдарына түсінік беру. Айналаны қор шаған ортада оларға ұқсас заттар көп екеніне балалардың көңілін аудару. 2. Жасалу жолдары мен құрлысына мән беріп, айырмашы- лықтары мен ұқсастықтарын ажырату. 3.Балаларды ұғымталдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қажетті құралдар: сызғыш, ақ қағаз, қарындаш. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, практикалық жұмыс, әңгіме, С А Б А Қ Б А Р Ы С Ы. І. Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал. Оң жағымда айым бар. Сол жағымда күнім бар. Ал жанымда сен барсың! ІІ. Өткенді пысықтау. --Тура, кері санату. --Бір және екі таңбалы сандарды көрсет? --Ауызша есеп: 5+5 6-3 10-5 7+2 4+5 9-5 7+3 2+1 8-3 4+4 7-3 9-6 10+10 --10-100 санату. ІІІ. Жаңа сабақ. «Көшеде жүру ережесін» еске түсіру. -- Көше қиылыстарында не тұрады? -- Бағдаршам көздері қандай пішінге ұқсайды? -- Дөңгелекке ұқсас қандай заттарды атай аласыңдар? Сонымен, жазықтықтың шеңбермен шектелген бөлігі болады. Практикалық жұмыс. Бірінші шеңбер сызамыз. Сол шеңбердің ішкі бөлігін қиып аламыз. (көрсету.) Балалар, трафаретті пайдаланып шеңбер сызып, оның ішкі бөлігін бояйды. ІV. Тапсырма: Цилиндрдің көлемін салыстыру. Оның ұзындығы, ені, биіктігі. (Оның ұзындығы ұзын, ені кең, биіктігі биік сондық- тан үлкен). 2.тапсырма: Суретке қарап артық пішінді тапқызу. Неге деген сұраққа жауап талап ету. 3.тапсырма: Бос орынға тиісті көпбұрыш салу. 4.тапсырма: Нүктеден бастап, сызық сызу арқылы шаршы жасау. Сергіту сәті. Оң қолымда — бес саусақ, Сол қолымда — бес саусақ. Алақанды ашамыз, Бесті беске қосамыз. Кел, санайық ал мұны, Нешеу болды барлығы? V. Есеп шығару. 5+5= 6+1-3= 9 * 6 3+3 * 7-6 5-5= 4+6-7= 1 * 5 6 -1 * 3+6 9-2= 8-3+4= 10 * 2 7+3 * 5+5 VІ.Қорытынды. | |
Просмотров: 1100 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|