Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Пәні: математика Сыныбы: 5 Пән мұғалімі Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы Сабақтың тақырыбы: Натурал сандардың 2, 5, 10 сандарына бөлінгіштік белгілер Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылар жұп, тақ цифрлармен, жұп, тақ сандармен танысып, 2;5;10 сандарына бөлінгіштік белгілерін түсіну. Дамытушылық: Ойлау, еске сақтау қабілеттері дамиды, тапсырмаларды орындауда, сыни тұрғысынан ойлау қабілеттері шыңдалады. Тәрбиелік: Оқушылар ұйымшылдыққа,әдептілікке,сыйластыққа баулып тәрбиеленеді. Сабақ әдісі:СТО, Диалогтік оқыту, топтық жұмыс, АКТ, семантикалық карта, кері байланыс Сабақ көрнекілігі: Электрондық оқулық, слайдтар, семантикалық карта,бағалау парағы, маркер, флипчарт,стикер. Сабақ барысы: Кезең. Мұғалімнің әрекеті. Оқушы әрекеті. Қолданатын әдіс, тәсілдер. Рефлексия. І Ұйымдастыру. Сергіту сәті. музыкалық қимыл жасайды.. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау. Сергіту сәтін орындау. АКТ арқылы. Қуанышты көңіл- күй. Арнайы белгілер арқылы топқа бөлу Топқа бөліну. Таңдау әдісі. Топ ережесін ұсынады. Топ ережесін еске түсіреді Топтық жұмыс. ІІ үй тапсырмасын тексеру Сарапшылардың тексеруін қадағалайды. Өткен тақырып бойынша «Мен саған, сен маған» сұрақ жауаптар тізбегін құрайды Топ сарапшылары жауапты тыңдап, ортада дұрыс бұрыстығын талқылайды. Талдау ІІ Жаңа сабақ Әр топқа тапсырма беріледі 1)2-ге бөлінетін 4 сан жаз; 2)5-ке бөлінетін 4 сан жаз; 3)10- бөлітетін 3 сан жаз Мұғалім әр топтың жұмысын бақылап, тыңдап, кеңес береді. Берілген тақырыптар бойынша тапсырмалардың түйінін анықтауға ұмтылады, ойларын шындайды.Топтың мүшелері барлығы орындайды. АКТ ны қолданады. СТО әдісі. Ой түйеді Бөлінгіштік ережелеріне бағыттайды.(2-ге,5-ке,10- ға бөлінгіштік белгілері, жұп, тақ цифр; жұп, тақ сан) Өз ойларын тұжырымдап, бір қорытындыға келіп, топ мүшелері қорытынды айтады Диалогтік әдіс. Шешім шығарады. Электрондық оқулықпен жұмыс Баяндауын тыңдайды. Электрондық оқулық арқылы өз өздерін тексеруді ұсынады Сарапшылар дұрыс, бұрыстығын қадағалайды. Ішінара іздену әдісі. АКТ Электрондық оқулықпен жұмыс Кері байланыс. Оқушының қызығушылығы артады. Жаңа сабақты бекіту 1)Семантикалық картамен жұмысты орындауға бағыттайды.Онда постерде пайдаланылған ережені қолданады. Әр топ өз тапсырмаларын бірлесе отырып орындайды. №198 Талдау Миға шабуыл Семантикалық карта Кері байланыс Балаларда қызығушылық болды. Жұмыс дәптерімен Сілтеме жасайды 25-бет №5 X<56 теңсіздігін тура теңдікке айналдыратын Х- тің мәнін табыңыздар Документ камера Өз-өздерін бағалайды Шығармашылық жұмыс 9см 6см 5см Суреттегі фигураны қиып, тік төртбұрыш құрастырып, ауданын табыңдар практикалық жұмыс Сұрақтар қояды. Бекіту сұрақтары: 1. Қандай цифрлар жұп цифрлар деп аталады? 2. Қандай цифрлар тақ цифрлар деп аталады? 3. Қандай сандар жұп сандар деп аталады? 4. Қандай сандар тақ сандар деп аталады? 5. Қандай сандар 2-ге бөлінеді? 6. Қандай сандар 5-ке бөлінеді? 7. Қандай сандар 10-ға бөлінеді? Бағалау. Сарапшының бағалауы. Бақылаушылар, сіздер оқушылардың жұмысына қандай баға берер едіңіздер? Әр топ мүшелері өздерін бағалайды, кейін бақылаушы бағалайды. Өзіңді көрмет... Өз өздеріне сыни көзбен қарайды. Сабақты қорыту Оқушының алған білімін анықтау үшін, кері байланыс жасайды, сол нәтиже арқылы сабақтың мақсатына жеткенін анықтайды. (Қосымша №203) Менің ойымша бүгінгі сабақтың қорытындысы ....., алған білімдерін тиянақтайды. Стикерге бүгінгі өткен сабақтың қорытындысын жазады. Сұрақ- жауап әдісі Сабақ нәтижесін көреді. Үйге тапсырма Тапсырма береді№ 199,207,209 Үйге берілген тапсырмаға көз жүгіртеді, түсініксізін сұрайды. Зерттеушілік әдісі. | |
Просмотров: 708 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|