Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Күні: Сыныбы: 5 Пәні: математика Пән мұғалімі Тлеубай Б.М. Сабақтың тақырыбы: ЕКОЕ ке есеп шығару Сабақтың мақсаты: Білімділік: Ең кіші ортақ еселікті есептей білу дағдыларын қалыптастыру, ЕКОЕ ті табуды меңгерту. Дамытушылық: Ойлау, еске сақтау қабілеттері дамиды, тапсырмаларды орындауда, сыни тұрғысынан ойлау қабілеттері шыңдалады. Тәрбиелік: Оқушылар ұйымшылдыққа,әдептілікке,сыйластыққа баулып тәрбиеленеді. Сабақ әдісі:СТО, Диалогтік оқыту, топтық жұмыс, АКТ, кері байланыс Сабақ көрнекілігі: Электрондық оқулық, слайдтар, бағалау парағы, маркер, флипчарт,стикер. Сабақ барысы: Кезең. Мұғалімнің әрекеті. Оқушы әрекеті. Қолданатын әдіс, тәсілдер. Рефлексия. І Ұйымдастыру. Сергіту сәті. музыкалық қимыл жасайды.. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау. Сергіту сәтін орындау. АКТ арқылы. Қуанышты көңіл- күй. Арнайы белгілер арқылы топқа бөлу Топқа бөліну. Таңдау әдісі. Топ ережесін ұсынады. Топ ережесін еске түсіреді Топтық жұмыс. ІІ үй тапсырмасын тексеру Сарапшылардың тексеруін қадағалайды. Өткен тақырып бойынша «Мен саған, сен маған» сұрақ жауаптар тізбегін құрайды Топ сарапшылары жауапты тыңдап, ортада дұрыс бұрыстығын талқылайды. Талдау ІІ Есеп шығару Елбасының бастамасымен... Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті Қазақстан менеджмент институты Экономика және болжау институты Қожа Ахмет Йассауи атындағы Қазақ-түрік университеті Н. Гумилев атындағы Еуразия университеті Ұлттық Мемлекеттік заң университеті Назарбаев Университетi Назарбаев Зияткерлік Мектебі Президенттік «Болашақ» бағдарламасы «Дарын» сыйлығы тағайындалған Мұғалім әр топтың жұмысын бақылап, тыңдап, кеңес береді. Берілген тақырыптар бойынша тапсырмалардың түйінін анықтауға ұмтылады, ойларын шындайды.Топтың мүшелері барлығы орындайды. АКТ ны қолданады. СТО әдісі. Ой түйеді Математикалық диктант. 1)101; 409; 563; 863 сандары - ………. сандар деп, ал 121; 253; 561 – сандары - ......... сандар деп аталады. 2)210=_______________ Жай____________________ дейміз 3) 1-саны___ өйткені оның бір ғана бөлгіші бар. 4)Жұп санның жай сан болуы мүмкін бе?_________ 5)Екі жай сан натурал сандар қатарында қатар тұруы мүмкін бе?________________________ Өз ойларын тұжырымдап, бір қорытындыға келіп, топ мүшелері қорытынды айтады Диалогтік әдіс. Шешім шығарады. Электрондық оқулықпен жұмыс Баяндауын тыңдайды. Электрондық оқулық арқылы өз өздерін тексеруді ұсынады Сарапшылар дұрыс, бұрыстығын қадағалайды. Ішінара іздену әдісі. АКТ Электрондық оқулықпен жұмыс Кері байланыс. Оқушының қызығушылығы артады. Мұны да білгенің жөн! Мысалы:ЕКОЕ (25;4) =25*4=100. Өзара жай сандардың ЕКОЕ, сол сандардың көбейтіндісіне тең. ЕКОЕ (57;19)=57 ЕКОЕ (8;16;32)=32. Егер берілген сандардың біреуі қалғандарына бөлінетін болса, онда сол сан берілген сандардың ЕКОЕ болады. Мысал келтірейік Әр топ өз тапсырмаларын бірлесе отырып орындайды. Топ мүшелері ойбөлісіп, шешім шығарады. Талдау Миға шабуыл Кері байланыс Балаларда қызығушылық болды. Оқулықпен жұмыс Жекелеме жұмыс Сілтеме жасайды № 312 Әлияның қадамы – 45 см Динаның қадамы – 60 см ЕКОЕ(45;60)=180. Жауабы:180 Документ камера Өз-өздерін бағалайды Шығармашылық жұмыс Суреттегі фигураны қиып, тік төртбұрыш құрастырып, ауданын табыңдар практикалық жұмыс Бекіту: Тест тапсырмалары № Тапсырмалар жауаптар 1 ЕКОЕ (21; 28) 21:3 28:2 7:7 14:2 1 7:7 1 А)84 В)62 С)28 2 а=2*3, в= 2*7 ЕКОЕ (а;в) А)2 В)12 С)42 3 ЕҮОБ (а;в) а=2*2*3*5 және в=2*3*3*5 А)180 В)30 С)36 4 с=2*2*3 *3 *5 және в=2*2*2 *3*7 ЕҮОБ (с;в) А) 6 В)24 С)12 Топ мүшелері тапсырмаларды талдап орындайды да жауаптарын саралайды. Диалогтық әдіс Өз-өздерін бағалайды Бағалау. Сарапшының бағалауы. Бақылаушылар, сіздер оқушылардың жұмысына қандай баға берер едіңіздер? Әр топ мүшелері өздерін бағалайды, кейін бақылаушы бағалайды. Өзіңді көрсет... Өз өздеріне сыни көзбен қарайды. Сабақты қорыту Оқушының алған білімін анықтау үшін, кері байланыс жасайды, сол нәтиже арқылы сабақтың мақсатына жеткенін анықтайды. Менің ойымша бүгінгі сабақтың қорытындысы ....., алған білімдерін тиянақтайды. Стикерге бүгінгі өткен сабақтың қорытындысын жазады. Сұрақ- жауап әдісі Сабақ нәтижесін көреді. Үйге тапсырма Тапсырма береді Оқу п. 2.8; № 315, 323(2), 316(5, 6). Үйге берілген тапсырмаға көз жүгіртеді, түсініксізін сұрайды. Зерттеушілік әдісі. | |
Просмотров: 839 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|