Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары. Сабақтың мақсаты: І.Білімділік: Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және көпмүшелерді көбейткіштерге әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану, біліктіліктерін тексеру, жалпылау; есептеу дағдыларын тереңдету. ІІ. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау шеберлігін, математикалық сөйлеу қабілеттерін арттыру. ІІІ.Тәрбиелік: Алған білімдерін жүйелі түрде қалыптастырып, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Сабақтың типі. Өткен тақырыпты қайталау. Көрнекілігі: формулалар, тест есептері, логикалық сұрақтар. Сабақтың түрі: саяхат сабақ. Сабақтың барысы: І. Үйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Бүгін біз сендермен алгебра еліне саяхат жасаймыз. Әр аялдамада оқушыларға арналған тапсырмалар бар. Сол тапсырмаларды орындағанда ғана келесі аялдамаға барамыз. ІІ. Өткен тақырыпты қайталау І. Аялдама Ой қозғау 1)Қандай қысқаша көбейту формуласын білесіңдер? 2)Формула түрінде және ережесін айту, мысал келтіру. Оқушы жауаптары: Екі өрнектің квадраттарының айырымы Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты 3) Формулаларды жалғастыр. (а+в)2= (а-в)2= а2–в2= 4) Көпмүше түріне келтіріңдер 1. (m+4)2 3. (х+у)2 5. (а-3)2 7. (3а-в)2 2. (с-в)2 4. (p-q)2 6. (в+4)2 8. (а-4)2 ІІ.Аялдама. Есепке кім жүйрік.тест 1.Амалдарды орында: (5 + х)2 . А) 25 + 10х + х2; 25 + 2х + х2; С) х2 + 5х + 5; D) х2 + 5а - 25; E) х2 - 5а - 25. 2.Амалдардыорында: (5х - 0,2)2 . А) 5х2 + 2х + 0,4; 25х2 - 2х + 0,04; С) 25х2 + х + 0,4; D) 5х2 – х + 0,04; E) 25х2 – х - 0,04. 3.Өрнкті ықшамда : (а - 4)(а + 4). А) 4 + а2; а2 - 16; С) а2 - 4а + 16; D) а2 + 16; E) а2 - 4. 4.Үшмүшені екімүшенің көбейтіндісі түріне келтір: 4 + 4а + а2. А) (4 + а)(4 + а); (2 + а)(2 - а); С) (2 - а)(2 - а) D) (2 + а)(2 + а); E) (4 - а)(4 - а) . 5.Көбейткіштерге жікте: 49 - х2 . А) (х + 7)(х + 7); (7 - х)(7 - х); С) (49 - х)(49 - х); D) (7 - у2)(7 + у2); E) (7 - х)(7 + х) . 6.Көбейткіштерге жікте: -а4 + 81. А) (-а2 + 9)(-а2 + 9); (-9 + а2)(-9 + а2); С) (3 - а)(3 + а)(а2 + 9); D) (а2 - 9)(-а2 + 9); E) (-а2 - 9)(-а2 - 9). 7.Теңдеуді шеш: А) 3; ; С)-3; D) ; E) . 8.Өрнекті ықшамда : (7а - 3в)( -7а - 3в). А) 9в2 - 49а2; 9в - 49а; С) -49а2 + 14ав + 9в2; D) -49а2 + 6в2; E) -49а2 - 6в2 . 9.Көбейткіштерге жікте а9 – в6. А) (а3 - в)2(а6- а3в2 - в4); (а3 - в)(а6 + а3в2 + в4); С)(а3 + в2)(а6 + а3в2 + в4); D) (а3 - в2)(а6 - а3в2 - в4); E) (а3 - в2)(а6 + а3в2 + в4). 10.Өрнекті ықшамда: (2а + 2в)2 - 2(а + в)2. А) 2(а - в)2; Б) (а - в)2; С) 2(а + в)2; D) 2(а2 - в2); E) 4(а + в)2. ІІІ.Аялдама. Өзіңді тексер І нұсқа II- нұсқа І. Көбейткішке жікте : ІІ. Көпмүше түрінде жаз : IV.Аялдама. «Логика» қабаты. «Логика» қабатында оқушыларға логикалық ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында 8 логикалық сұрақ қойылады. Логикалық сұрақтар: 1. «Спутник» жер шарын 103 минутта айналып өтті. Ол неше сағат, неше минутта айналып өтті. (1 сағат 43 минутта) 2. Жыл 12 айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі? (барлық айда) 3. 2 қасқыр 2 қойды 2 сағатта жейді. Ал 4 қасқыр 4 қойды неше сағатта жейді? (2 сағатта) 4. Екі қолымызда 10 саусақ болса, 10 қолымызда қанша саусақ болады? (50 саусақ) 5. Қараңғы бөлмеде керосин шамы мен шырағдан шамы қатар тұрса, бірінші қайсысын тұтатар едіңіз. (бірінші шырпыны тұтатамыз) 6. 7 ағайындының бір-бірден қарындасы бар. Олар барлығы нешеу? (7 ағасы, 1 қарындасы бар. Барлығы 8 туыс) 7. Алмұрттың жартысы неге ұқсас? (Алмұрттың жартысына) 8. 50 саусақ көріну үшін неше баланың қолы көріну керек? (5 баланың) V.Аялдама. Қорытынды, Сұрақ-жауап тәсілі Тұжырымды жалғастыр. Екі өрнектің квадраттарының айырымы ..... Екі өрнектің қосындысының квадраты... Екі өрнектің айырымының квадраты... VI.Үйге тапсырма. Қысқаша көбейту формулаларын, ережелерін жаттау Қысқаша көбейту формулалары деп нені айтады. 1) Екі өрнектің қосындысының квадратының ережесін айтындар. (айырмасының) Сабаққа белсене қатысқан оқушылардың бағалау Үйге: тапсырма беріледі | |
Просмотров: 730 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|