Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Бекітемін: Пәні: Геометрия Сыныбы: 7 Мерзімі:06.10.17ж Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геометрияның алғашқы мәліметтері Оқулық: Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков 7-сынып Сабақтың тақырыбы 1.4.Сыбайлас және вертикаль бұрыштар , олардың қасиеттері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7.1.1.9 Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу 7.1.1.9 Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі, сызбасын сыза алады, оларды сызбадан көрсете алады Оқушылардың басым бөлігі: Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады Кейбір оқушылар: Сыбайлас және вертикаль бұрыштарға анықтама береді, өмірден , қоршаған ортадан геометриялық фигураларды таба біледі, күрделілігі жоғары есептерді шешуде қолдана алады . Оқыту деңгейі Білу, қолдану Бағалау критерийі Сызбадан сыбайлас және вертикаль бұрыштарды анықтайды Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады Тілдік мақсаттар Сыбайлас және вертикаль бұрыштарды cалу техникасын түсінеді,сипаттайды және бекіту үшін сұрақтар қояды. Негізгі ұғымдарды үш тілде айта алады. Қазақша Орысша Ағылшынша Сыбайлас бұрыштар Смежные уголы Supplem entary angles Bертикаль бұрыштар Bертикальные уголы Vertical angles Құндылықтың құндылық тарынанясынтарға баулу «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары «Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы» Оқу, өз бетімен ақпаратты табу, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға икемделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, жұпта, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу. Оқушыларды шынайылыққа, ұйымшылдыққа , татулыққа тәрбиелеу Пәнаралық байланыс Қазақ тлі, Орыс тілі, Ағылшын, математика Алдыңғы білім Сыбайлас және вертикаль бұрыштар , олардың қасиеттері Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 3 минут Үй тапсырмасын сұрау 10 минут «Ой қозғау » стратегиясы 5 минут Ұйымдастыру. Оқушылармен 3 тілде сәлемдесемін, түгендеймін. Оқушылар шаттық шеңберге тұрады, «Жылы жүрек-жақсы тілек» атты бір-біріне сәттілік тілейді. Анаграмманы шешіп, топтарының аттарын анықтап 3 тілде айтады. Сыбайлас бұрыштар/ Смежные уголы / Supplem entary angles Bертикаль бұрыштар/ Bертикальные уголы / Vertical angles №1.71 Жауаптары: 1)69º 2) 90º 3) 165º Бағалау әдісі Фрайер» әдісін қолданып Анықтамасы Сызбасы 1-топ Сыбайлас бұрыштар туралы Мысал Нәтижесі 2-топ Вертикаль бұрыштар туралы Бағалау әдісі 1.Мына бұрыштары ажыратып айтыңдар: А К С Д N А С В S T O A C X B Z G W R Y 2. Мына бұрыштардың қайсысымен сыбайлас және вертикаль болатын бұрыштарды салуға болады? 3. Сыбайлас және вертикаль бұрыштарды күнделікті тұрмыста кездестіруге бола ма? Мысал келтіріңіздер Бағалау әдісі «Анаграмма» таратпалар Жұптық жұмыс «Бас бармақ» А4, маркер Постер қорғау топтық жұмыс «Қол cоғу» «Бағдаршам» Сабақтың ортасы «Кім жылдам» ойыны 10 минут Сергіту сәті 2 минут Мақсаты: Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алуы Оқушылар: алған білімдерін қолдана отырып, әрбір оқушы оқулықтан деңгейлік есептерді шығарады. Мұғалім: Тапсырманы дұрыс орындауын қадағалайды, қажет болса демеуші сұрақтар арқылы көмек көрсетеді. . Барлық оқушылар орындайтын тапсырмалар А.№1.67 .№1.72 Басым оқушылар орындайтын тапсырмалар В.№1.79 ( 2) №1.81 Кейбіреуі орындайтын тапсырмалар №1.88 Бағалау әдісі «Ауада геометриялық фигураларды салу» Нүкте, түзу, вертикаль бұрыш, бұрыш, сәуле, кесінді, шеңбер, сыбайлас бұрыш «Деңгейлеп оқыту» әдісі Жекелеме жұмыс оқулық Cтикерге жазылған таратпалар «Смаилк» Сабақтың соңы 5 минут Тест жұмысы 2 нұсқада 5 тапсырмадан Дұрыс жауаптары 1-нұсқа 2-нұсқа 1.а 1.в 2.в 2.с 3.а 3.с 4.а 4.д 5.с 5.а . Бағалау әдісі «Мадақтау» Тест жауабын слайд арқылы тексеру . Өте тамаша! Жарайсың! 5 балл Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. Тамаша! Алға! 4 балл Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы Ойлану керек! Қалма! 3 балл Әлі де дайындалу- ды қажет ететін оқушы Кері байланыc 3 минут Білім алушының аты: Сабақ не туралы болды? Стикерге жазып Блоб ағашына Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдың ? Сабақты қандай деңгейде меңгердім деп ойлайсың? стикер «Блоб» ағашы Үйге тапсырма 2 минут 1.4 оқу №1.82 10 тест құрау Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушылар қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгеннен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. «Бас бармақ» , «Қол соғу», «Бағдаршам», «Смаилк» «Мадақтау» Сабақ бойынша рефлексия. Cабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақта уақыттық кезеңдер сақталды ма? Сабақ жоспарында ауытқу болды ма? Cабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары дұрыс қойылған. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақта уақыттық кезеңдер сақталды . Сабақ жоспарында ауытқу болған жоқ Источник: http://collegy.ucoz.ru/publ/39-0-0-0-1 | |
Просмотров: 769 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|