Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.4.1.2.жиындарды элементтерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша құрып, жіктеу; екі жиынның бірігуін және жиыннан оның бөлігін ажыратып, көрнекі түрде кескіндеу; Сабақ мақсаттары 1.Жиындарды элементтерінің ортақ белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша құрады. Жиын түрлерін анықтайды. 2. Жиын элементтерін ажыратады, сипаттайды. Екі жиынның бірігуін және жиыннан оның бөлігін ажыратып, көрнекі түрде кескіндейді. 3. Заттарды ортақ белгілеріне қарай біріктіріп өлшемін, пішінін, түсін анықтап жиындарға жіктейді. Элементтердің белгілері (нысандардың материалы,әрекеті) бойынша жиындарды біріктіреді, өмірмен байланыстырады. Бағалау критерийлері Жиын түрлерін анықтайды және өмірде элементтерді ажыратады ,сипаттайды. Тілдік мақсаттар Трек сөздер: Жиын - коллекция - collektion Терминология«Жиын», «элемент» және «тең жиындар» сөздерін сабақ барысында үнемі қолданады. Талқыланатын сұрақтар: -Жиынды қалай түсінесің? -Қандай заттардан жиынды құрастыра аласың? Құндылықтарды дарыту 1. Ынтымақтастық. Құрмет.Ширату жаттығуы мен топтық тапсырмаларда,жұптық жұмысын орындау барысында ынтымақтастықта , достықта бірігіп жұмыстанады . 2.Еңбек және шығармашылық.Тапсырмалардытопта, жұпта орындай отырып бір - бірінің сөзін тыңдауға , сыйлауға құрметтеуге үйренеді біріге отырып шешім қабылдауға, бір-бірін құрметтеуге, қамқор болуғабаулиды.. Өзара бағалау кезінде құрметтеу дағдысы қалыптасады . 3.Өмір бойы білім алу.Топпен жұмыс кезінде, дәптермен жұмыстанғанда оқушының шығармашылық, өзін жетілдіру дағдыларын қалыптастырады. Пәнаралық байланыстар Дүниетану: Оқушылар ойыншықтардан жиын құрастырады; Сауат ашу: Заттардың атын атайды;. Музыка:Сергіту сәтінде қимыл жаттығулары орындайды,топтық жұмыс кезінде музыка қосулы болады. АКТ қолдану дағдысы (свбвқта қолданылатын болсаңыз көрсетіңіз ) Тапсырмаларды орындағанда дұрыс жауабын қарайды. Бастапқы білім Логикалық және шығармашылық есептер туралы біледі. Есептеп үйренді; Сабақ барысы: Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 3 мин (Ұ) 1. Ширату.Оқушыларды ортаға шақырып шеңбер құрамыз да, Енді қараңыздар, ортаға бойы ұзындар бір қадам алға, шашы ұзын қыздарымыз бір қадам алға, галстук таққан немесе көк жиде киген ұлдар бір қадам алға т.с.с.. Өздеріміз сыныппыз ба ? Сыныптың ішінде оқушылар бар. Ұл немесе қыз болып бөлінсек ұл элемент, қыз элемент болып табыламыз. Енді ойыншықтар бойынша үш топқа бөлінеміз. 1 - топ қалам оқу құралдарды жинайды 2- топ ақ жиде киімдерді жинайды 3 - топ парта жиһаздарды жинайды суреттер арқылы үш топқа бөлінді. ҚБ«Қолпаштау» әдісімен бағалау.«Жарайсыңдар!», « Жақсы!,"«Керемет». ОМ таныстыру. Бүгінгі сабақта «жиын» ұғымымен танысасың; әртүрлі заттарды жиынға біріктіріп үйренесің; жиын элементтерін білетін боласың. Суреттер Сабақтың ортасы 17 мин 5 мин 5 мин 3 мин 3 мин 3 мин 2 мин М.К: Жиын - ортақ белгісі бар заттар жиынтығы . Мысалы: алма, алмұрт, апельсин - жемістер жиыны. Мысалы: қошақан лақ, ботақан, құлыншақ - төлдер жиыны. Жиынды құрайтын заттар элементтер деп аталады. (Т) Белсенді оқыту Бағалау критерийі Жиын ұғымын таныстырып, оны элементтерін анықтап үйрету; Тапсырма: Элементерді бір жиынға жина 1т.Кітаптар, қаламдар, дәптерлер; 2т.Машиналар, қуыршақтар, доптар; 3т. Көйлектер, бәтеңкелер,баскиімдер; Олардан "жиын және элемент"сөздерін айтуды сұраймын. Дескриптор: -Жиын ұғымымен танысады -Жиын элементтерін анықтайды. ҚБ. топтық бағалау. «Жұлдыздар» әдісі арқылы дұрыс жауап берген оқушыны бағалау ЖЖ. Оқулықпен жұмыс. Бағалау критерииі: Жиындарды атап, жиынды құрайтын заттардың қалай аталатынын түсіндіру. Тапсырма:Жиындарды ата. Жауабы: шай ыдысы, гүлдер, құстар, жылқылар. Дескриптор: - жиындарды атайды -жиынды құрайтын заттардың атауын атап,түсіндіреді Бағалау критерийі: әртүрлі заттарды жиынға біріктіру және жиын элементтерін анықтау дағдысын қалыптастыру; Тапсырма: Әр түрлі заттарды жиынға біріктір Жиындардың элементтерін атау. Жауабы: ағаштар жиыны: шырша, қарағай, емен, қайың. Гүлдер жиыны: көк гүл, ақ гүл, жасыл гүл, қызыл гүл. Бунақденелілер жиыны: көбелек, қоңыз, инелік. Дескриптор: - әр түрлі заттарды жиынға біріктіреді -Жиын элементтерін анықтайды Талқыланатын сұрақтар: -Жиынды қалай түсінесің? -Қандай заттардан жиынды құрастыра аласың? ҚБ. «От шашу» әдісі арқылы бағалау Сергіту сәті: Ормандағы аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп-теріп алайық, Қалтамызға салайық. Саралау тапсырмалары: (Ө.Ж .) Бағалау критерийі: Жиын элементтерін ажыратуға жаттықтыру; Тапсырма: А) Мына элементтерді жиынға орналастыр. Жауабы: қарлығаш - құстар жиыны; қайың - ағаштар жиыны; көбелек - бунақденелілер жиыны; сары өрік - жемістер жиыны; Дескриптор: -Жиын элементтерін ажыратады -Элементтері бойынша жиынның атауын атайды; ҚБ. «Бас бармақ » әдісі арқылы бағалау В) "Ойлан,тап"әдісі Бағалау критерийі: Әр жиындағы артық элементті табу. Тапсырма: Әр жиындағы артық элементті тап. Жауабы: балық, пияз, үшбұрыш С) Отбасының мүшелерін ата . Олар жиын құрай ала ма? неге ? Дескриптор:-Жиындағы артық элементті табады;. ҚБ: «Түрлі - түсті білезіктер» әдісі. Дәптермен жұмыс Бағалау критерийі: Әр жиынға элементтерді жазу. Қандай жиын пайда болғанын айту. Тапсырма: Әр жиынға элементтердің атауын жаз.Содан кейін екі жиынды айналдыра қоршап сыз. Қандай жаңа жиын пайда болды? Астына жаз. А) Ә) Жанды жансыз тәтті қышқыл табиғат табиғат Дискриптор: - Әр жиынға элеиенттерді жазады. - Жиындарды қоршап сызады. - Қандай жиын пайда болғанын айтады. Жетістік шыңы"Өзіндік бағалау" Бекіту Ойлау дағдыларының Қолдану деңгейі: Бағалау критерийі: -Заттардың ортақ белгілерін анықтады; -Ортақ белгілері бойынша құрастырды немесе жиын құрады; Тапсырма. Торайға борщ жасауға, ал көжекке шырын дайындауға қажетті заттарды анықта. Оларды сәйкес ыдыспен байланыстырып сыз. Әр жиынның ортақ атауын айт. Дискриптор: - жемістер жиынын құрастырады және атайды. -көкіністер жиынын құрастырады және атайды. Қ Б "Бағдаршам " әдісі суреттер жиынтығы; маркерлер Ломинатталған қағаздар А4 форматты Оқулық 108-109 бет Дәптер 105 - 106 бет Сабақтың соңы 5 мин «Білім қоржыны»кері байланы Қызыл қоржын : "өте жақсы түсіндім"; Көк қоржын: "мен жақсы түсіндім" Сары қоржын: "мен әлі ізденуім керек"; Өзіндік бағалау. «Жетістік шыңы» арқылы бағалау. Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Әр оқушының қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында әр түрлі бағыттағы саралау тапсырмаларын қолдануды жоспарладым -Жиындарды құрастыруға,элементтерін атауға тапсырма бердім; - Жиындарды толықтырып тапсырмалар орындалды: -Білім деңгейі әртүрлі балаларға арналған тапсырмалар бердім. Қарқын Саралау жұмысы кезінде оқушылар қарқынмен жұмыс жасады. Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? -Белсенді оқыту ҚБ«Қолпаштау» әдісімен бағалау.«Жарайсыңдар!», « Жақсы!,"«Керемет». ҚБ «жұлдыздар» әдісі ҚБ. «От шашу» әдісі арқылы бағалау ҚБ «Бас бармақ » әдісі ҚБ «Түрлі-түсті білезіктер»\ ҚБ "Жетістік шыңы"өзіндік бағалау ҚБ"Бағдаршам"әдісі өзіндік бағалау "Білім қоржыны" кері байланыс. Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. Интербелсенді тақтаны 15 минуттан артық қолданбауды көздедім. Топтық кезінде оқу құралдарын, қайшы қолдануда абай болуды ескертемін. Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? | |
Просмотров: 2489 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|