Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру Сабақ мақсаттары: 1. Дұрыс тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінеді. 2.Дәмді әрі пайдалы тағамдарды зиянды тағамдардан ажыратады. 3.Дұрыс тамақтанудың маңыздылығы туралы әңгімелейді, дұрыс тамақтану ережесін құрастырады. Бағалау критерийлері: Дұрыс тамақтанудың маңыздылығы туралы әңгімелейді Тілдік мақсаттар: Тірек сөздер: ұлттық тағамдар, дұрыс тамақтану, тамақтану режимі Терминология: жаңғақ – орех – nut Қонақжайлылық – гостеприимство – hospitality Талқылауға арналған сұрақ: 1. Жеміс- жидектер денсаулыққа пайдалы деп ойлайсыңдар ма? 2. Зиянды тамақтарға не жатады? Құндылықтарды дарыту: 1. Ынтымақтастық. Ширату жаттығуы, топтық жұмыс жасау барысында ынтымақтастық, достық, бірлікте жұмыстанады. 2. Құрмет. Жұмыс жасау барысында бір-бірін тыңдауға, сыйлауға, құрметтеуге дағдыланады. 3. Еңбек пен шығармашылық. Тапсырма барысында ереже құрау, жапсыру, сәйкестендіру арқылы қалыптасады. Пәнаралық байланыстар: Көркем еңбек – «Дұрыс тамақтану» ережесін құрастыру барысында әр топ өз жұмысын безендіреді. Музыка –видеоролик, сергіту сәті Ағылшын тілі – үш тілділік АКТ қолдану дағдысы Интербелсенді тақтадан – дұрыс тамақтану режимі туралы бейнеролик, слайд тапсырма жауаптары, сергіту сәтінде Бастапқы білім Ертедегі адамдардың қалай тамақтанғандары туралы білімдері қалыптасқан Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 5 минут (Ұ.) Ширату: Оқушылар шеңберге тұрады. «Кім жылдам» ойыны арқылы. Әр балаға пайдалы және зиянды тағамдардың суреті үлестіріліп беріледі. Мен пайдалы тағамдар дегенде қолдарында пайдалы тағамның суреті бар оқушы сол жаққа, зиянды тағамдар деген оң жаққа шығады. Оқушылардан -Пайдалы және зиянды болып бөлінеді деп ойлайсыңдар ма? - Адам күніне неше рет тамақтануы керек? - Таңғы асқа қандай тағам жейсіз? - Балалар біз тек пайдалы тағамдармен тамақтануымыз керек солай ма? Сол себепті қазір тек пайдалы тағамдар бойынша топқа бөлінейік. 1-ші топ: «Жеміс-жидектер» 2-ші топ: «Дәнді дақылдар» 3-ші топ: «Ет өнімдері» ҚБ: «Мұғалімнің қолпаштауы» арқылы Сабақтың мақсатымен таныстыру: Біз бүгін тамақтану туралы айтамыз, тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіруді үйренеміз. Жеміс-жидектер, дәнді дақылдар, ет өнімдері жазылған қағаз, суреттер. Сабақтың ортасы 2 мин 3 мин 3 мин 3 мин 4 мин 3 мин 5 мин 2 мин Сабақты бекіту 5 мин (Ұ.) «Суреттер сөйлейді» әдісі - Суреттен не көріп тұрсыңдар? - Қазақстанда қандай ұлт өкілдері өмір сүреді? - Келген қонақтарға қонақжайлылығымызды қалай көрсетеміз? Қонақжайлылық – гостеприимство – hospitality (тілдік мақсат) - Қандай тағам ұсынамыз? Т., МК: «Дұрыс тамақтану пирамидасы» интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету. (Белсенді оқу) Бейнеролик көрсетпес бұрын әр топқа тапсырма беріледі. 1 топқа таңғы ас мәзірін түртіп алу 2 топқа түскі ас мәзірін түртіп алу 3 топқа кешкі ас мәзірін түртіп алу ҚБ: топтық бағалау «2 жұлдыз, 1 ұсыныс» (Ө.Ж.) «Қонақ күту» әдісі арқылы Бағалау критерийі: - ас мәзірлерін тамақтану мерзімімен дұрыс анықтап сәйкестендіреді: Тапсырма: Суреттердегі ас мәзіріне қара, ас мәзірін уақытымен дұрыс тауып, сәйкестендір. Оқушыларға ас мәзірі суреттерімен беріледі. Оқушы ас мәзірін уақытымен дұрыс тауып, сәйкестендіреді. Дұрыс жауабын интербелсенді тақтадан тексер. Дескриптор: - ас мәзірлерін тамақтану мерзімімен дұрыс ажыратады - ас мәзірлерін тамақтану мерзімімен дұрыс сәйкестендіреді; ҚБ: Өзіндік бағалау. «Үш жұлдыз» 3 жұлдызша - барлығы дұрыс 2 жұлдызша - 1 қате 1жұлдызша - 2 қате (Ж.Ж.) Дәптермен жұмыс: Бағалау критерийі: Бір күндік ас мәзірін жазады немесе суретін салады. Тапсырма: Отбасына арнап бір күндік ас мәзірін жаса немесе суретін сал. Дескриптор: бір күндік ас мәзірін жазып, суретін салады. ҚБ: жұптық Өзара бағалау «Пантомимо» әдісі арқылы жұбын ым-ишарамен бағалайды (Ұ.): «Ойлан тап!» әдісі Бағалау критерийі: Тағамдарды дұрыс тауып, жәшіктерге бөледі. 1 оқушы ортаға шығады, көзі байлаулы болады. Мұғалім қораптан тағамды алып көрсетеді, қалған оқушылар сипаттайды. Көзі жұмулы бала сол тағамның атын табады. Табылған суреттерді пайдалы және зиянды жәшігіне бөліп салады. Дескриптор: -Тағамдарды дұрыс табады -жәшіктерге дұрыс бөледі ҚБ: «От шашу» (Ұ.)Сергіту сәті : «Тыңда және жаса» Судың сыбдыры, полиэтиленді дорбаның сықыры, тағамды жеу, шай ішу, қуырылған картопты жеу аудиожазба қосылады. Оқушылар соны қимылмен көрсету керек. Саралау тапсырмасы Бағалау критерийі: дәмді әрі пайдалы тамақтарды ажыратады, дұрыс тамақтану ережесін құрастырады. Тапсырма: А. Пайдалы тағамдарды суреттің ішінен іріктеп қорша. (Тағамдар бейнеленген суреттер беріледі сол арқылы) В. Пайдалы және зиянды тағамдар мен сусындарды бір-бірінен ажыратады, сәйкестендіреді С. Тамақтану ережесін құрастыр өз нұсқанды (Суреттерге қарап тамақтану режимін құрастыр Дескриптор: - пайдалы тамақтарды іріктеп табады. - дәмді әрі пайдалы тамақтарды ажыратады - Дұрыс тамақтану ережесін құрастырады. ҚБ: «Үш шапалақ» әдісі қолды жоғары көтеріп шапалақтаса- өте жақсы қолды ортаға қойып шапалақтаса – жақсы қолды төмен түсіріп шапалақтаса- орташа «Сен білесің бе?» айдары Жаңа ақпарат (Тілдік мақсат) «Диалог әдісі» Жаңғақты әкеліп көрсетемін - Мынау не? - Жаңғақ-орех- nut Үш тілде айтамыз. -Жаңғақ пайдалы деп ойласыңдар ма? Адамның миына жаңғақтың барлық түрі пайдалы. Жаңғақ есте сақтау қабілетін жақсартады. Сабақты бекіту Бағалау критерийі • Дұрыс тамақтанудың маңыздылығы туралы әңгімелейді. Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану Тапсырма: • Сенің түскі ас мәзірің қандай тағамдардан тұрады? Өзіңнің түскі ас мәзіріңді жаса. Дескриптор: тамақтану режимін сақтаудың маңыздылығы туралы әңгімелейді; -өзінің түскі ас мәзірін құрастырады. ҚБ: Өзіндік бағалау Смайликер арқылы дұрыс орындадым Қателерім бар https://www.youtube.com/watch?v=k6BcdOM5hl4 Таңғы ас Түскі ас Кешкі ас Интербелсенді тақтадан жауаптарын тексеру Дәптер 51 бет Сабақтың соңы: 5 мин Рефлексия: «Білім ағашы» Оқушылар жасыл, сары, қызыл алмаға бүгінгі сабақ бойынша бір сөйлем жазады, оқиды, ағашқа жабыстырады. Жасыл алма- түсіндім Сары алма- әлі сұрағым бар Қызыл алма-түсінбедім Саралау – оқушыларға көбірек қодау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Деңгейлік тапсырма Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға деңгейіне байланысты тапсырмалар беріледі. Қарқын Ширату жаттығуы кезінде оқушылар өздерінің шапшаңдығын көрсетеді. Жылдам жұмыс жасайтын балалар, жай жұмыс жасайтын балаларға көмектеседі Бағалау. Оқушылардың қабілетіне байланысты әр тапсырма соңында қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Бағалау-оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? Бағалау Сабақтың барлық тапсырмаларынан кейін жүргізіледі. Атап айтсам: ҚБ: «Мұғалімнің қолпаштауы» арқылы ҚБ: топтық бағалау «2 жұлдыз, 1 ұсыныс» ҚБ: Өзіндік бағалау. «Үш жұлдыз» 3 жұлдызша - барлығы дұрыс 2 жұлдызша - 1 қате 1жұлдызша - 2 қате ҚБ: жұптық Өзара бағалау «Пантомимо» әдісі арқылы жұбын ым-ишарамен бағалайды ҚБ: «От шашу» ҚБ: өзіндік бағалау «Үш шапалақ» әдісі ҚБ: Өзіндік бағалау Смайликер арқылы Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: сәйкестендіру кезінде қарындаштың ұшын көзге тығып алмау, Партада дұрыс отыру, тазалық сақтау. АКT-мен байланыс АКТ –ны 15 минуттан артық пайдаланбау, Құндылықтардағы байланыс Ынтымақтастық. Құрмет. Еңбек пен шығармашылық. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? | |
Просмотров: 677 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|