Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Тақырыбы: Квадрат теңдеулер. Мақсаты: 1. Квадрат теңдеулердің анықтамаларын, түрлерін, теңдеу түбірлерінің формуласын, Виет теоремасын білу және оларды қолданып есептер шығара білу. 2.Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және логикалық ойлау қабілетін дамыту. 3.Сабаққа оқушылардың өз еркімен белсене араласуға, топпен ұйымдасып жұмыс істеуге тәрбиелеу. Сабақтын түрі: Іскерлік ойын Сабақтың ұраны: "Самғау дегеніміз- математика"(В.Чкалов.) Сабақтың барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі. 2. Сабақтың негізгі бөлімі. 3. Мұғалімнің кіріспе сөзі. 1-Дайындық кезеңі 1. Квадрат теңдеудің анықтамасы. 2. Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу 3. Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы 4. Виет теоремасы 2 Кезең.Ғарышкерлер мектебінен репортаж. 1. Квадрат теңдеулер туралы. 2. Виет теоремасы 3- Теориялық кезең. Мына тендеулердің коэффициенттері қандай тарихи оқиғалармен байланысты? 16х²+12х+1991=0 4х²+6х+1992=0 15х²+11х+1993=0 x2+12x+2010=0 6x2+7x+1998=0 Мұнда мақал- мәтелдер, даналық сөздер айтылады.Оның ішіндегі екі сан есім квадрат теңдеудің түбірлері, яғни Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеу құру керек. 1. Бір тал кессең,он тал ек 2. Жеті рет өлшеп,бір рет кес 3. Жігіт сегіз қырлы, бір сырлы 4. Ұлға 30 үйден, қызға 40 үйден тыю 5. Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім ал 4-Практикалық кезең А тобы 1. Толымсыз квадрат теңдеулерді тап: х²-6х=0, 3х²-11=0, х²=0, х²-х+1=0, 8х-х²=0, -х²-11=0 2. 7 және -7 сандары 2х²-98=0 теңдеуінің түбірлері болатыңдығын дәлелде 3. Теңдеулерді шешіңдер х²=11, х²=0,09, х²=2, х²=-3 4. Теңдеулерді шешіңдер х²-25=0, 64-х²=0, 3-х²=0 В тобы Квадрат теңдеулерді шешіңдер 1. 2х²+5х+2=0 2. 5х²+2х+6=0 3. 36х²-60х+25=0 4. 42х²+5х-2=0 С тобы Теңдеулердің түбірлерін тап 1.х²+10х-39=0 2.х²+2005х-2006=0 3.х²+17х-270=0 4.204х²-203х-1=0 х айнымалысына қатысты теңдеуді шешіңдер х²+5ах-6а²=0 Кітаппен жұмыс № 315 5- Шешуші кезең Тест тапсырмалары: 1. Жалпы квадрат теңдеудің формуласы А)х²+рх+q=0 В)ах²+вх+с=0 С)ах²+с=0 2. х²+6х-7=0 теңдеуінің коэффициенттері мен бос мүшесін атандар А)а=0, в=0, с=-7 В)а=1, в=0, с=1 С)а-1, в=6,с=-7 3.Егер с>0, в>0, d>0 болса, онда теңдеудің неше түбірі болады? А) екі оң түбірі В)екі теріс түбірі С)түбірі болмайды 4.Теңдеуді ах²+вх+с=0 түрінде жазындар х(2х-3)=5-4х А)2х²+х-5=0 В)2х²-2х+5=0 С)2х²-7х-5=0 5.теңдеуді шешіндер 7х²-21х=0 А)0;21 В)0;7 С)0;3 6.х²+2х-15=0 теңдеуінің ең кіші түбірін табындар А) -5 В) -3 С) 3 7.25х²-10х+х=0 теңдеунің түбірі болатының анықтандар А) бір түбірі В) екі түбірі С) түбірі болмайды 8.Түбірлері х =-1,8 және х =5 болатын квадрат теңдеу құрындар А)2х²+3,2х-3=0 В)х²+3,2х-9=0 С)х²+3,2х+9=0 6- Қорытындылау кезең Экипаж ғарышқа ұшуға дайын, енді олар өздерінің троекторияларын білу керек Шеңбер-жерді айналып шығу Парабола- айға ұшып бару Гипербола- жұлдыздарға ұшып бару Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: 312,313 "Математика және ғарыш" туралы реферат жазу. | |
Просмотров: 3455 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|