Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Назарбекова Әлия Серікқажықызы Семей қаласы, жалпы білім беретін № 34 орта мектеп 8-сынып Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу Сабақтың мақсаты: Оқушылар квадрат теңдеулердің түбірлерін табу формуласын есептер шығаруға қолданады. Сабақтың міндеттері: Білімділік: Квадрат теңдеудің түрін анықтайды; Квадрат теңдеудің түбірлерін формуламен табады; Жылдам есептеу дағдысы қалыптасады; Дамытушылық: Квадрат теңдеулердің түбірлерінің формуласын пайдалану арқылы білімі мен білік- дағдылары дамиды; Логикалық ойлау қабілеттері артады; Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді; Топпен жұмыс істеуге үйренеді; Пәнге деген қызығушылығы артады; Сабақтың түрі: бекіту сабағы Пәнаралық байланыс: тарих Қолданылатын технологиялар: кластер жасау, топпен жұмыс, жұппен жұмыс, тест тапсырмаларын орындау Сабақтың көрнекілігі: графопроектор, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парағы Сабақтың құрылымы: І. Ұйымдастыру. 1) Сабаққа дайындық. 2) Үй тапсырмасын тексеру ІІ. Өткен тақырыпты қайталау Кластер жасау ІІІ. Есептер шығару Тақтаға есеп шығару Деңгейлік тапсырмалар Тест тапсырмасы Жұппен жұмыс ІV. Сабақты бекіту Бәйтерекке шығу V. Үйге тапсырма беру Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Балалар, сабақты бастамас бұрын мен сендердің көңіл-күйлеріңнің қандай екенін білгім келіп тұр. Алдарыңдағы көңіл күйлеріңді білдіретін белгілерді көтеріңдер. Сонымен, биылғы жыл біздің еліміз үшін өте маңызды жыл, неліктен? (Өйткені тәуелсіздігіміздің 20 жылы, Семей полигонының жабылуына 20 жыл). Ал, квадрат теңдеулердің тарихы өте тереңде жатын екен, ендеше көрейік: Квадрат теңдеулердің дербес түрлерін б.з.д. 2 мыңыншы жылдар шамасында вавилондықтар шеше білген. Үнді ғалымы Брахмагупта (VIIғасыр) ах2+вх+с=0 (мұндағы а>0) түріне келтітілген квадрат теңдеулерді шешу ережесін берген. Хорезм математигі Әл-Хорезми «Китаб әлжебр валь - мукабала» деген трактатында ax2=bx, ax2=c, ax=c, ax2+c=bx, ax2+bx=c, bx+c= ax2 (а, в, с әріптерімен тек оң сандар ғана берілген) түріндегі теңдеулерді шешудің тәсілдерін түсіндірген және тек оң түбірлер ғана ізделінген. Ал квадрат теңдеудің қазіргі біз есептеп жүрген формуласын Ньютон мен Декарттың еңбектерінен көруге болады. Теңдеу түбірлерінің оның коэфициенттеріне тәуелділігін өрнектейтін формуданы Виет 1591ж қорытып шығарған. Ал, енді үй тапсырмасын тексерейік: № 128, 129 Қатесін тап Жауаптарын салыстыру ІІ. Қайталау ах2+вх+с=0 Квадрат теңдеулер туралы кластер жасап, қорғау ; ІІІ. Есептер шығару Кітаппен жұмыс. № 130(1,3) , 134 (1,3) Деңгейлік тапсырма А деңгей В деңгей С деңгей Теңдеудің түрін анықта: 3x2+5=0 2x2-7x=0 x2+5x-9=0 а, в, с - мәндерін анықта: 3x2-10x+7=0 5x2-8x-4=0 Дискриминантын тап: 3x2+10x+7=0 Дискриминантын тап: -7x2-4x+11=0 25=26x-x2 Квадрат теңдеудің түбірлерін тап: 3x2-14x+16=0 3t2-3t+1=0 0,7x2=1,3x+2 Квадрат теңдеудің түбірлерін тап: 3(x+4)2=10x+32 15x2+17=15(x+1)2 y2+8(y-1)=3 Тест тапсырмаларын орындау Балалар, тест тапсырмаларын дұрыс орындасаңдар, елбасымыздың сөзі шығады. «Елдің ертеңі-білімді ұрпақ» Н. Ә. Назарбаев «Елдің ертеңі – білімді ұрпақ» Н. Ә. Назарбаев ІV. Сабақты бекіту Солтүстік аймағымызда еліміздің бас қаласы Астанамыз бар, ендеше Астананың ең көрікті архитектурасы «Бәйтерекке» шығайық. Сабақты қорытындылау V. Үйге тапсырма беру № 130(2,4),134(2,4),135 | |
Просмотров: 2600 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|