Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Пән үйірмесінің сабағы Тақырыбы: Физика мен математика біздің өмірімізде Мақсат: оқушыларды физика, математикалық ойдыөмірмен байланыстыра білулері Міндеттері Баға 1. Оқушылар топтан жұмыс жасай отырып, өз білімдерін арттырады. 2. Оқушылар білімдерін жүйелейді, талдайды, қорытындылайды. 3. Топпен жұмыс жасай отырып бірін-бірі тыңдауға, қарым-қатынас жасауға, пікірлерін айтуға үйренеді. Ассоциация Миға шабуыл Топты қадағалау Стратегия: ассоциация, Венн диаграмма. Құралдар: плпкаттар, маркерлер, тәжірибелік құралдар. Сабақ барысы: Ұйымдастыру, кіріспе сөзі, мақсатын айту. І. Қызығушылығын ояту: Ассоцияция аймағы. ІІ. Ой дамыту: Физика және математика викториналық сұрақтары: Физика: 1. Адамның алғашқы көлігі не? 2. Желсіз ауада гүлдер мен шөптердің хош иісінің таралуы қандай физикалық құбылысқа негізделген? 3. Физиканың мақсаты не? 4. Физикалық шаманы білдіретін сөзді тап? мұздың еруі термометр уақыт темір 5. Зат құралатын бөлшек? 6. Зат неше күйде кездеседі? 7. Табиғат жайындағы ілім? 8. Ертедегі қазақ қыздары таққан орамалдың өлшемі? 9. Табиғи жарық көзі не? 10. Ғарышкердің ғарышқа жазатын қаламы қандай болуы керек? (суретін салып, жұмыс істеу принципін түсіндіріңдер?) Математика: 1. 5 пен 6 арасында қандай таңба қоямыз, шыққан сан 5 үлкен 6-дан кіші болу керек? 2. Қайсысы үлкен а және 2а? 3. 5 май шам жанды, 2 өшкенде нешеу қалды? 4. 19-дан 1 қалай аламыз 20 болу үшін? 5. Қай санды қанша цифр бар сонша әріп? 6. 5 бума және 7 бума шөпті бірге байлағанда қанша бума шөп шықты? 7. Түбір астындағы 225? 8. Екі санның қосындысы 8-ге, айырмасы 2-ге, көбейтіндісі 15-кен тең. Олар қандай сандар? 9. Екі нүктенің арасындағы түзу? 10. Квадраттық функцияның графигі? Физика, математикалық тәжірибелер. 1. Шыны ыдыс ішінде толтырған су, түйреуіш. Тапсырма: Ыдыс қозғамай түйреуішті қалай алуға болады? 2. Шыны ыдысты екі тиынға қою, ортасындағы тиынды, ыдысты қозғамай қалай алуға болады? 3. Температуралары әр түрлі, массалары бірдей су, оған бояу түйіршігін салу? Сұрақ: қай стакандағы су салқын, қол тигізбей анықтау? 4. Тақтада кескінделген кесіндінің ұзындығын көз мөлшермен анықта? 5. Көз мөлшерімен шырпы қорабының көлемін анықта? 6. Алақанға салынған дененің салмағын анықтаңдар? Логикалық есептер: 1. Қалайша үшеу. 2. Жұмбақ есеп. 3. Ет алушы неше адам? 4. Екі әкесі мен екі баласы 3 апельсин тауып алды. Теңдейғып бөлгенде әрқайсысына 1 апельсиннен тиді. Бұл қалай болғаны? (атасы, баласы, немересі) 5. Отбасында 7 қыз және әр қыздың бір-бірден інісі бар. Отбасында неше бала бар? 6. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. (сызғыш) «Архимед» көрінісі. ІІІ. Ой толғаныс. Венн диаграммасы | |
Просмотров: 1709 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|