Главная » Статьи » В помощь учителю » Химия |
Химия пәнінің мұғалімі: Садирова Г.Т Күні:27.10.15ж 8а-сынып Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы №1 Сабақтың мақсаты: а) Өтілген тақырыбтар бойынша оқушылардың алған білімдерін тереңдету. ә) Оқушылардың есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамыту, өз алдына жұмыс істеуге үйрету б ) Оқушыларды ұқыптылыққа,жауапкершілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі:білімін тексеру Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап Сабақтың көрнекілігі: периодтық жүйе Сабақтың барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу 2.Жаңа сабақ мақсаты ментаныстыру: 3.Жаңа сабақ:Сыныптағы оқушыларды екі нұсқаға бөліп тапсырмалар беріледі. І-нұсқа 1.Төмендегі берілген қосылыстар құрамындағыэлементтердің валентілігін табыңдар:AI2O3,Hg,SO2,Na2O,K2O,KCI, H2S 2.Химиялық теңдеу дегеніміз не? Химиялық теңдеу дегеніміз-химиялық реакцияларды химиялық таңбалар және формулалар арқылы жазу. 3.Төмендегі теңдеулерді теңестіріп типтерін атаңдар Mg+2HCI=MgCI+H2 2Ag+S=2AgSқосылу 2AgBr=2Ag+Br2айырылу CuO+H2SO4=CuSO4+H2O 4.Зат мөлшері 0,5моль күкірт оксидінің массасын табыңдар. М(SO2)=32+16• 2=64г/моль m(SO2)=0,5моль• 64г/моль=32г 5.Массасы 680г аммиактың молекула санын анықтаңдар. M(NH3)=14+1•3=17 N=680•6,02•1023:17=2,4•1025моль ІІ-нұсқа 1.Төмендегі берілген қосылыстар құрамындағыэлементтердің валентілігін табыңдар:Cu2O,N2O5,CaO,NO,HBr,SO2, CO2 2.Индекс нені көрсетеді? Индекс дегеніміз-химиялық элементтің атом санын көрсетеді. 3.Төмендегі теңдеулерді теңестіріп типтерін атаңдар MgCO3=MgO+CO2 айырылу CuO+H2=Cu+H2O N2+3H2=2NH3қосылу FeCI2+CuSO4=CuCI2+FeSO4 4.Зат мөлшері 1моль НСІО-ң массасын табыңдар. M(HCIO)=1+35,5+16=52,5г/моль m(HCIO)=1моль•52,5г/моль=52,5г 5.Массасы 74г калий гидроксидінің молекула санын анықтаңдар. M(KOH)=39+16+1=56 N=74•6,02•1023:56=8•1023моль 4.Бекіту:сұрақтар арқылы 5.Бағалау:Оқушылардың жауап берген тапсырмаларына қарап бағалау 6.Үйге тапсырма:§1-18қайталау Тексерілді: В.В.Аваков | |
Просмотров: 910 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|