Пригород жалпы орта білім беретін мектебінің химия пәні мұғалімі Сансызбаева Жанар Абылғазықызы 8 сынып химия Бейорганикалық қосылыстарды қайталау сабағы Сабақ тақырыбы: « Сутегі. Қышқылдар. Тұздар» Сабақ мақсаттары: Білімділік: Оқушылардың сутегі, қышқылдар, тұздар тақырыбыптарынан алған білімдерін қайталау. Дамытушылық: Оқушыларды өзара жарыстыра отырып, ойларын жинақтай білуге үйрету. Анықтамалар мен тәжірибелерді есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Тәрбиелік: жолдастарына көмек беру, бірлесіп жұмыс жасау, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. Сабақта «Озық ойлы оқушы» іскерлік ойын элементтері қолданылады. І бөлім. «Бәйге» Сыныптағы оқушылар13 жаста, сондықтан тарау бойынша даярланған 13 сұраққа жауап береді. Әрбір дұрыс жауап берген оқушыға сутегі атомының моделі беріледі. ІІ бөлім. «Орын тап!» Тапсырма интерактивті тақта арқылы көрсетіледі. Дұрыс жауап берген оқушыға оттегі атомының моделі беріледі. а) Қышқылдар мен сілтілерде түсін өзгертетін заттар:.... деп аталады. ә) Химиялық реакцияны жылдамдататып, өзі өзгеріссіз қалатын зат:... деп аталады. б) Металдардың ығыстыру қатарын жасаған:... ғалым Қажетті сөздер: индикатор, катализатор, ағылшын ғалымы: Г.Кавендиш, орыс ғалымы Н.Н. Бекетов ІІІ бөлім. «Менің ойым» Оқушы экрандағы теңдеулердің қателерін тауып «Менің ойым...» деп дұрыс жауабын айтады. Оқушыларды сөйлетуге арналған тапсырма. Дұрыс жауап берген оқушыға оттегі атомының моделі беріледі. А) Н2+О →Н2КО Б) Са+Н2SO4→ CaCO3+H2 Zn+HCl→ CaCl2+O2 D) Mg+HCl→ MgH2+Cl2 Г) Н2 жинау әдістері көрсетілген құралдарды құрастыру кезінде әдейі жіберілген қателерді тауып, дұрысын айтады. ІҮ бөлім. «Қай ғалым?» Интерактивті тақтаға жазылған ғалымдар портреттерінің қасына олардың ашқан жаңалықтарын шатастырмай апару қажет. Дұрыс жауапқа сутегі атомының моделі беріледі. К.Кавендиш Оттегін сынап оксидін қыздыру арқылы алған ғалым. Д.Пристли Металдардың ығыстыру қатарын жасаған ғалым. Н.Н. Бекетов Металдар мен қышқылдар әрекеттескенде сутегі алуға болатынын ашқан ғалым Ү.бөлім «Өзіміз есеп құрастырамыз» Бір оқушы тақтаға шығып орындайды. А) Бір металды атаңыз. Мысалы, Na Б) Бір қышқылды атаңыз. Мысалы, HCl В) Осы заттардың әрекеттесу теңдеуін жазыңыз. Г) Теңдеуді теңестіріңіз. Na+ 2HCl →NaСІ+H12 Д) рекакцияға түскен 28 гметалдан түзілген тұздың массасын табыңыз? 28г∕46г ∕═ Хг∕ 117г Х═71,21 г Жауабы: 71,21 г NaCl шығады. Басқа оқушылар осы жүйемен өзгеше есеп құрастыра алады. Оқушылар білімі жауап беру барысында жинаған атом сандарымен анықталады. Көп атом жинаған оқушы «Озық ойлы оқушы» белгісімен марапатталады. Сабақ соңында жинаған сутегі, оттегі атомдарының моделдерін араластырыпң келесі сабақта басталатын тараудың аты «Су» деп аталатыны хабарланды. VI. Үйге тапсырма: тақырыптарды қайталау
|