Главная » Статьи » В помощь учителю » Классному руководителю |
Тақырыбы: Жаңа технологиялар арқылы балаларды ізденіске талпындыру. Мақсаты: Мұғалімдерге сын тұрғысан ойлау технологиясының стратегия-ларын сабақтарда қолдануда тиімділігін көрсету. Көрнекіліктер: Сызба плакаттар, маркерлер,пікір парақтары Әдіс – тәсілдер: Топтастыру, СТО стратегиялары, сұрақ – жауап, баяндама Барысы: І.Амандасу рәсімі:Мұғалімдер бір – біріне жылы сөздер айтып, иықтарын түйістері. ІІ. Релаксация: Мұғалімдер ортаға шығып, шеңбер құрайды. Сағат тілімен бір – біріне пантомима арқылы сыйлық ұсынады. Сыйлық алған адам қандай сыйлық алғанын табу керек. ( бұл СТО технологиясының көрнекілік стратегиясы екенін түсіндіріп өту.) ІІІ.Топқа бөлу: қатысушылар таудың, кітаптың, киіз үйдің суреттерін өз қалаулары бойынша таңдап, арнайы белгіленген орындарына отырады. Тауды таңдап алған қатысушылар- адамдармен тез тіл табысатын, жайлы қарапайым, біреудің жетістіктеріне қуана алады. Кітапты таңдап алғандар – ізденеді, көп біледі, өзін басқалардан жоғары санайды, біреудің пікірімен санаспайды. Киіз үйді таңдаған біреуге жылы қабақ танытатын, жомарт, жанұясымен көбірек болғанды ұнатады. ІV. «Ой қозғау» стратегиясы V.Баяндама: «Жаңа технологиялар арқылы балаларды ізденіске талпындыру,» Практика түрінде СТО стратегияларын көрсету. 1. «Негізгі идеяны суреттеу» стратегиясы «Ең жақсы мектеп қандай болуы керек?» деген сұрақты үш топқа да қоямыз. Жауаптарын сөзбен де, суретпен жеткізуге болады. Жұппен, топпен талқылап топтан біреуі шығып жауаптарын қорғайды. 2. «Бір айналым» стратегиясы «Мектеп несімен құнды?» деген сұраққа әрбір топ мүшесі бір сөйлеммен жауабын қағазға жазып, келесі мұғалімге береді. Сөйтіп сағат тілі бойынша барлығы жазып, топта талқылап, ең нақты берілген жауапты ортаға салады, оқиды. 3. «Соңғы сөзді мен айтам» стратегиясы Ы.Алтынсарин «Жаз» Сәуірде көтерілер рақмет туы, Көрінер көк жүзінде қаз бен қуы. Көктен жаңбыр, таулар сулар жүріп, Жайылар жер жүзіне қардың суы. Ұшпақтың бір сәулесі жерге түсіп, Өсірер жерден шөпті нұрдың буы! Аспаннан рақымменен күн төнгенде, Қуанып, қыбырлайды жердің жүзі. Өлең жолдарының орны ауысып берілген. Мұғалімдер өлең жолдарын ретімен қойып, өлеңді аяқтайды. Ортаға шығып оқиды. Соңында дұрыс нұсқасы оқылады. Рефлексия «Өзім үшін» стратегиясы. Бүгінгі күннен алған әсерін жазып шығады. «Көрнекілік» стратегиясы Мақсаты: Балалардың ой- қиялын дамыту, сөздік қорын молайту. Барысы: Қатысушылар ортаға шығып, шеңбер құрайды. Сағат тілімен бір – біріне пантомима арқылы сыйлық ұсынады. Сыйлық алған адам қандай сыйлық алғанын табу керек. «Негізгі идеяны суреттеу» стратегиясы Мақсаты: балалардың сөздік қорын молайту, байланыстырып сөйлеуді меңгерту. Барысы: Үш топқа бірдей сұрақ қойылады. Мысалы: «Ең жақсы мектеп қандай болуы керек?» Жауаптарын сөзбен де, суретпен жеткізуге болады. Жұппен, топпен талқылап топтан біреуі шығып жауаптарын қорғайды. «Бір айналым» стратегиясы Мақсаты: Балаларды өз ойларын еркін жеткізе білуге үйрету. «Мектеп несімен құнды?» деген сұраққа әрбір топ мүшесі бір сөйлеммен жауабын қағазға жазып, келесі қатысушыға береді. Сөйтіп сағат тілі бойынша барлығы жазып, топта талқылап, ең нақты берілген жауапты ортаға салады, оқиды. «Соңғы сөзді мен айтам» стратегиясы Мақсаты: Балалардың шығармашылық қабілетін дамыту, ұжымдасып істеуге тәрбиелеу үш топқа бірдей кез- келген өлең жолдары беріледі. Мысалы: Ы.Алтынсарин «Жаз» Сәуірде көтерілер рақмет туы, Көрінер көк жүзінде қаз бен қуы. Көктен жаңбыр, таулар сулар жүріп, Жайылар жер жүзіне қардың суы. Ұшпақтың бір сәулесі жерге түсіп, Өсірер жерден шөпті нұрдың буы! Аспаннан рақымменен күн төнгенде, Қуанып, қыбырлайды жердің жүзі. Өлең жолдарының орны ауысып берілген. Мұғалімдер өлең жолдарын ретімен қойып, өлеңді аяқтайды. Ортаға шығып оқиды. Соңында дұрыс нұсқасы оқылады. 4. «Бір айналым» стратегиясы «Мектеп несімен құнды?» деген сұраққа әрбір топ мүшесі бір сөйлеммен жауабын қағазға жазып, келесі мұғалімге береді. Сөйтіп сағат тілі бойынша барлығы жазып, топта талқылап, ең нақты берілген жауапты ортаға салады, оқиды. 5. «Соңғы сөзді мен айтам» стратегиясы Ы.Алтынсарин «Жаз» Сәуірде көтерілер рақмет туы, Көрінер көк жүзінде қаз бен қуы. Көктен жаңбыр, таулар сулар жүріп, Жайылар жер жүзіне қардың суы. Ұшпақтың бір сәулесі жерге түсіп, Өсірер жерден шөпті нұрдың буы! Аспаннан рақымменен күн төнгенде, Қуанып, қыбырлайды жердің жүзі. Өлең жолдарының орны ауысып берілген. Мұғалімдер өлең жолдарын ретімен қойып, өлеңді аяқтайды. Ортаға шығып оқиды. Соңында дұрыс нұсқасы оқылады. | |
Просмотров: 1024 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|