Главная » Статьи » В помощь учителю » Классному руководителю |
Сабақтың тақырыбы: Тілді құрметте Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың мемлекеттік тілге деген құштарлығын арттыру;отаншылыққа,мемлекеттік тілге деген құрметке,көптілді маман болуға тәрбиелеу,тілдің үштұғырлығын насихаттау. Дамытушылық: Оқушыларды қазақ тілінде ауызекі тілде еркін сөйлеуге үйрету;қазақша байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;сұрақтарға тез,дұрыс жауап беруді меңгерту, Тәрбиелік: Мемлекеттік тілді құрметтеге,отансүйгіштікке, әдептілікке тәрбиелеу. Сабақ барысы: I .Ұйымдастыру кезеңі: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Пәнаралық байланыс: тарихы,орыс тілі, қазақ тілі. Сабақтың әдісі: жеке сұрақ-жауап,сөз құрау,жұмбақ шешу,тақырыптық әңгіме құру,мақал толықтыру. Сабақтың түрі: ашық сабақ Сабақтың көрнекілігі: Нақыл сөздер, плакаттар, кітаптар,карточкалар Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі А) Cәлемдесу; ә) оқушыларды түгелдеу; б) сабақтың мақсатымен таныстыру; II.Оқушылардыдың өткен сабақта алған білімдерін пысықтау. III.Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру. Мақсаты: Оқушыларды өз ана тілінің қадір –қасиетін біліп, өз ана тілінің көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын ұғуға үйрету. Кластер жасау.Рефлексия Мұғалімнің сөзі : -Құрметті ұстаздармен, оқушылар! Балалар, бүгін біздің сабағымыз екі тілде өтеді, себебі біздің сабағымыз мереке күнімен байлаңысты .Бұл мереке еліміздің түпкір-түпкірінде аталып өтуде. Сол секілді, қазіргі таңда еліміз өз тәуелсіздігіне қол жеткізгеннен кейін мемлекеттік тіліміз – қазақ тілі болып бекітілді. Қазақстан Республикасының «Тіл туралы Заңы» күшіне енді Болашағымызды баянды етер басты қаруымыз – тіліміз. «Адамға екі нәрсе тірек тегі, Бірі – тіл, бірі – ділің жүректегі», - деп Жүсіп Баласағұн бабамыз айтқандай кез-келген мемлекеттің, елдің ең негізгі рәмізі де, ұраны да, тірегі де сол елдің ана тілі болмақ.Біздің ана тіліміз – қазақ тілі. Біздің Отанымыз – Қазақстан. Қазақстан Республикасының өз елтаңбасы, әнұраны, туы бар. Сонымен қатар өз тілі бар. Тіл – қай ұлтта, қай елде болса да қастерлі, құдыретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады. -Балалар, тақтаға қараңдар. Біз бүгін сабақта бір белгілі ақыны Абай Құнанбаев туралы айтамыз. -Оқушы :Ученик читает -Пушкин, Байрон, Гейне –это собеседники мои. С ними я веду беседу, как Абай в кругу семьи. И наука сто народов в доме у меня сплелись. И таланты сто народов, словно реки, сплелись. Да, спасибо русской речи: ведьтебя мой Казахстан. Эта речь для дружбы вечной породила с сотней стран. Берілген карточкаларды толтырындар Қазақ тіліне аудар 1.Имя при рождении: Ибрагим Кунанбаев. 2. Род деятельности: поэт, композитор, мыслитель, общественный деятель 3. Дата рождения: 29 июля (10 августа) 1845 4. Место рождения: урочище Жидебай, Семипалатинский уезд, Западно-Сибирское генерал-губернаторство, Российская империя (ныне — Абайский район, Восточно-Казахстанская область, Казахстан) 5. Дата смерти: 23 июня (6 июля) 1904 (58 лет) 6.Место смерти: Семипалатинская область 7. Отец: Кунанбай Ускенбаев 8. Мать: Улжан Кунанбаева Переведите на русский язык 1.Абай Құнанбаев деген кім? 2.Оның шығармаларымен қай сыныпта таныстық? 3.Абай атаның қандай шығармаларын білесіңдер «Сегіз аяқ», «Қара сөз» Ұлы ақын Абай Құнанбаев атамыз көп үлес қосқан адам. • Ең тәтті де - тіл. Ең ащы да - тіл. Ең жүмсақ та - тіл. Ең қатты да - тіл. ІІІ. Сергіту сәті Жұмбақтар шешу 1. Жағалай-жағалай тас қойдым, Жирен атты бос қойдым. (тіс, тіл) 2. Отыз екісі диірмен тартып, Бір қапқа салады. (тіс, тіл) 3. Екі әскер соғысып жатыр, Ортасында бір елші. (тіс, тіл) 4. Әрі сүйексіз, Әрі тиексіз. (тіл) 5. Ақ тоғайдық ішінде Кісінейді күрең тай. (тіл) Мұғалім: Все народы имеют пословицы. Но вкаждой из них, наряду с общей тематикой присутствует свои национальные черты.Испокон веков ценилось меткое слов в народе. -Қазір біз сіздермен мақалдар сайысын өткіземіз. Бірінеше оқушы оқушы ортаға шығады. 1.Онер-үлкен..... ..(мектеп) 2. Жердің сәні -.....(егін) Ердің сәні- .......( білім) 3.Кітап-...... (алтын қазына) 4.Оқусыз........(білім жоқ) Білімсіз ....... (күнін жоқ) 5.Білімде өлсе....... (қағазда аты қалар) Ұста өлсе..... (істеген заты қалар) 6.Оқу білім .....(бұлағы) Білім –(өмір шырағы) 7.Кітап- ғылым, .......( тілсіз мүғалім) 8.Ас сөз-..... (алтын) 9.Ең тәтті де-...... (тіл) Ең ащы да -........(тіл) 10.Тіл-......... (қылыштан өткір). 11.Шешеннің тілі-...........(ортақ) 12. Өнер алды -.........(қызыл тіл) 13. Басқа пәле-...... (тілден) 14.Жақсы сөз-........... (жарым ырыс) 15.Шешен сөз бастар,батыр -.......... (қол бастар) -Рахмет,сендер тіл туралы көп мақал-мател ,біледі екенсіңдер. Рефлексия. Бағалау. Мұғалім: Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте! Любой язык по-своему велик, Бесценное наследство вековое. Так берегите свой язык, Как самое на свете дорогое! Тіл байлығы - әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра. Сіздерді 22 қыркүйек- тілдер мерекесімен құттықтаймың! Сабаққа белсеңді қатысқандарыңызға рахмет! Сау болыңыз! IV. Үй тапсырмасын беру:Жазған нақыл сөздерді жаттау. | |
Просмотров: 1042 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|