Главная » Статьи » В помощь учителю » Классному руководителю |
Мектеп: «№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, Семей қаласы. ]Бастауыш сынып мұғалімі: Агажанова Акерке Серикбековна[/size] Сабақтың тақырыбы: Ата-аналардың педагогикалық мәдениеті және жаңартылған білім беру аясында оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау Мақсаты: Ата-ананың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін мейлінше арттыру, ата- анамен бірлесе отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аудару, жан-жақты дамыған тұлғаны адамгершілік, рухани жағынан тәрбиелеу. Мектеп «№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп» КММ Тренинг тақырыбы: Ата-аналардың педагогикалық мәдениеті және жаңартылған білім беру аясында оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау Күні: 02.03.2017 Мұғалімнің есімі: Агажанова Акерке Серикбековна СЫНЫП: 1 «А» сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Тренинг мақсаты: Ата-ананың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін мейлінше арттыру, ата- анамен бірлесе отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аудару, жан-жақты дамыған тұлғаны адамгершілік, рухани жағынан тәрбиелеу. Ресурстар: Слайд, видеоролик, кері байланыс парақшалары, фломастерлер Тренинг барысы Тренинг кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Тренинг басталуы І. Шаттық шеңбері Әрбір тренингке қатысу өз атын бір сын есіммен байланыстыра отырып өзін таныстыру. Ортасы Педагогикалық мәдениеті (сауалнама) Иә - 1 ұпай (балл) жоқ – 0 балл 1.Сізге өз балаңыз ұнай ма? 2.Сіз балаңыздың не айтып тұрғанын тыңдайсыз ба? 3.Балаңыз сөйлеп тұрғанда оған қарап тұрасыз ба? 4.Сіз балаңызға айтып тұрған нәрсесінің маңызды екенін түсінуге мүмкіндік жасай аласыз ба? 5.Сіз балаңыздың айтып тұрған сөзін түзетесіз бе? 6.Балаңызға қателік жіберуге мүмкіндік бересіз бе? 7.Балаңызды мақтайсыз ба, құшақтайсыз ба? 8.Балаңызбен бірге күлесіз бе? 9.Күнделікті балаңызбен әңгімелесуге уақыт бөлесіз бе? 10.Қандай білім негізінде балаңызды тәрбиелейсіз? а) педагогтар нұсқамаларының негізінде; (4 ұпай) ә) ата-аналарға араналған дәрістерге барамын; (3ұпай) б) тәрбие туралы радио мен теледидардан хабарларды тыңдаймын; (2 ұпай) в) өмірлік тәжірибемді пайдаланамын (1ұпай) АКТ А4 парақшалар 11.Сіз тәрбиеде қандай әдістерді барынша тиімді деп санайсыз? а) мадақтау; (4ұпай) ә) талап қою; (3 ұпай) б) үйрету; (2 ұпай) в) жазалау (1 ұпай) 12.Мадақтаудың қандай түрін және қаншалықты жиі пайдаланасыз? а) сөзбен мақтау; (4ұпай) б) сыйлықтар беру; (1 ұпай) в) аймалау; (3ұпай) г) баламен бірге уақыт өткізу. ( 2 ұпай) 13.Сіздің ойыңызша, тәрбиелеуде жазалаудың қандай түрі тәрбиеге жақсы ықпалын тигізеді? а) денелік жазалау; (1ұпай) б) сөзбен қорқыту; (2ұпай) в) ойын-сауықтан айыру; ( 4ұпай) г) өзіңіз реніш білдіру. (3ұпай) 4-8 ұпай. Сізге өзіңіздің педагогикалық мәдениеті деңгейіңізге мұқият назар аударыңызға қажет, себебі қазіргі уақытты ол сізде төменгі деңгейде тұр. Алдыңызда тәрбие үрдісіне деген көзқарасты өзгерту бойынша маңызды мәселелер бар, сонымен қатар қажетті білім және дағдылармен қарулануыңыз қажет. 8-15 ұпай. Сіздің педагогикалық мәдениетіңіздің деңгейін орташа деп айтуға болады; сіз үшін ең бастысы – жеткен жетістіктерге тоқталып қалмай, өзіңізді жетілдіру жолында алдыға қарай жылжу. 16-25 ұпай. Сіз педагогикалық мәдениетің жоғары деңгейіне иесіз; оны балаңыздың есеюіне қарай жоғалтып алмауға тырысыңыз. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің жоғарғы деңгейі Ата-ананың тәрбие тәсілі: - дербестігін, жас ерекшеліктерін ескереді; - ынталандырады, жауапкершілікте болады; - ашық қарым-қатынасқа дайын; - тәртіп ережелерін талқыға салады; - өздерінің талаптарын өзгертуге жол береді; - көмектеседі, сұраныстарына көңіл бөледі - балалардың ескертулерін ескеріп, тез түзелуге тырысады. Жеке тұлғаның нәтижесі: - өзін бағалайды, еріктік қасиеттері ерте пайда болады; - өмірге бейімделген, сенімді, жауапкершіл; - мәселені талқылауға қосылады, шешім қабылдауға ұсыныстар білдіреді; - ата-аналарының пікірі мен кеңестерін тыңдайды, талқылайды; - әрекеттерді ойлап істейді және басқадан да талап етеді; - дұрыс әлеуметтік мінез-құлықты қалыптастырады. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің орташа деңгейі Ата-ананың тәрбие тәсілі: - бақылау деңгейі орташа; - бірақ қарым-қатынастары жылы; - басқарушылық рөлі мағынасы орташа; - баланың тұлғасын жоғары бағалайды; - кішігірім қателіктерін кешіреді; - онымен сөйлеседі, сенеді, шектеулер мен тыйымдар қоймайды. Жеке тұлғаның нәтижесі: - қоғамда өзін ұстай алу және жауапкершілігі орташа; - есейе келе, әлсіздерге әлімжеттік көрсету; - еріншек пен немқұрайлық басым болады; - өздеріне деген сенімділігі төмен болады. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің төменгі деңгейі Ата-ананың тәрбие тәсілі: - ешқандай шектеулер қоймайды; - өзінің жеке бас мәселелерімен айналысып жүреді; - қарым-қатынасқа жабық болады; - баланың ішкі жан дүниесі қатты толғандырмайды; - баланың талаптары мен сұраныстарына немқұрайлы қарайды; - баларға көңіл аудармайды; - жазалау мен ынталандыру әдеттерін ретсіз пайдаланады; Жеке тұлғаның нәтижесі: - бала бойында жағыну, жалпақтау сияқты қасиеттері пайда болады; - өз ойы болмайды; - шынайы көңілмен жаны ашып, аяушылық білдірмейді; - проблемалық мінез-құлыққа жақын болады. Критерийлік бағалау жүйесі – қандай да бір оқу материалы қаншалықты мөлшерде меңгерілгендігін анықтайтын, іс жүзіндегі дағдылар қалыптасатын, оқу курсында бекітілген белгілі бір талаптардың ең аз көлемін меңгеру деңгейін салыстыру мүмкіндігін анықтайтын жүйе. А3 парақшалар, фломастерлер Топқа тапсырма: 1. Үйдің суретін салу. 2. Суретті алмасу арқылы бағалау. 3. Топ ішінен үздік суретті таныстыру Критериалды бағалау Бағалау критерийі Дескриптор Балл Үйдің суретін салу үшін фигураларды пайдаланады 1.Үйді салу үшін төртбұрыш, тіктөртбұрыш фигурасын пайдаланады; 2. Шатырын салу үшін үшбұрыш пайдаланады 2 1 Үйдің суретін салады 1 . Шатырға мұржа салады және мұржаға түтіннің суретін салады; 2. Үйдің суретіне есік салады; 3. Есікке тұтқа салады; 4. Үйдің суретіне терезе салады; 2 1 1 1 Үйдің ауласын салады 1.Үйдің ауласына ағаштар салады; 2. Үйдің сыртына қорған салады; 1 1 Бояуының қанықтылығы, көзге тартымдылығы 1. Үйдің суретін көлемді етіп салады; 2. Үйдің суретін бояйды; 3. Бояуды үйлесімді қолданады 1 1 1 Барлығы 13 Соңы ІХ.Кері байланыс: «Whats App желісі арқылы әріптесіме хат» Біз бүгін ..... оқып, білдік. Маған ........ . Неліктен? Менің көңіл күй ахуалым....... Неліктен? А3 парақшалар, фломастерлер Соңы ІХ.Кері байланыс: «Whats App желісі арқылы әріптесіме хат» Бізбүгін ..... оқып, білдік. Маған........ .Неліктен? Меніңкөңілкүйахуалым....... Неліктен? | |
Просмотров: 907 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|