Главная » Статьи » В помощь учителю » Классному руководителю |
Сабақтың тақырыбы: «Қыс – ғажайып мезгіл» Сабақтың мақсаты: Қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы білімдерін тиянақтау; Балалардың ойлау белсенділігін, байланыстырып сөйлеу тілдерін, сөздік қорын, ұсақ қол ептіліктерін дамыту; Табиғаттың әсемдігін сезінуге,айналадағы ортаны танып-білуге, оны қорғай білуге тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сөздік-көрнекілік Сабақтың көрнекілігі: Жыл мезгілдері көрсетілген суреттер, дидактикалық материалдар Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Жылулық шеңбері Армысың мейірімді Аспан ата! Армысың қайырымды Жер- ана! Армысың шұғылалы Нұрлы Күн! Армысыңдар достарым! Армысыздар қонақтар! ІІ. Жаңа сабақ - Қазір жылдың қай мезгілі? - Қыс. - Қыста ауа райы қандай болады? - Қар жауады, аяз болады, боран соғады. Күн суық болады, өзендерде су қатып, мұзға айналады. - Қыста қандай ойындар ойналады? - Шаңғы тебу, шанамен сырғанау, коньки тебу, қар лақтырысып ойнау, т.б -Қыс мезгілі сендерге ұнай ма? Иә, балалар, бүгін біз қыс мезгілі туралы әңгімелейміз. Табиғат қандай мезгілде болса да әртүрлі күйге еніп тұрады. Бірақ біз бұл әсемдікті әрқашан байқай бермейміз. Қыста айнала аппақ, жап-жарық, тап-таза күйге айналады. Жерді қыс аппақ мамығымен орайды, ағаштарға ақ моншақ таққызады. Өзендерде мұз қатады. Балалар сендер осы әсемдікті көріп, табиғатты сүйе білулерің керек, оған қамқор болуларың керек. Қыс мезгілін сипаттау үшін біз балалар, бүгін 2 топ болып жұмыстанамыз. 1-тапсырма Қыс мезгілі көрсетілген суретті тауып, сурет бойынша әңгімеле. 2-тапсырма «Төртіншісі артық» Құстар суреті беріледі. (1 құс артық, яғни ол-жыл құсы, қалғандары қыстап қалатын құстар). Құстарға азық дайындау. 3-тапсырма Қар кесектерін пішіні және саны бойынша іріктеп кестеге орналастыру. 1 2 3 4 5 Сергіту сәті Ішік, пима, қолғап бар, Арада жоқ тоңғақтар. Баста қалың малақай, Біз тоңбаймыз, алақай! 4-тапсырма Балаларға көмек Балалар далада көп ойнап қойыпты. Үстері әбден су болып қалған екен. Олардың киімдерін кептіруге көмектесейік. 5-тапсырма «Бұл қандай құбылыс?» Қыс мезгілінде болатын құбылыстарды сурет бойынша анықтап, құбылыстың атын қар ұлпаларына әріптерді пайдаланып жазу. ІІІ Қорытынды -Балалар сендер тапсырмаларды өте тамаша орындадыңдар. -Жарайсыңдар! -Қыс мезгілі өте тамаша екен, солай ма? -Бүгінгі сабаққа 2 топ та өте жақсы қатысты, сондықтан сендерге жұлдызшаны сыйлыққа беремін. -Рахмет сендерге балалар! -Сау болыңдар. | |
Просмотров: 614 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|