Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Сабақтың тақырыбы: Өкпенің тіршілік сыйымдылығы. Сабақтың мақсаты: Өкпенің тіршілік сыйымдылығы жайлы тереңірек мағлұмат беру. 1. Жергілікті жер материалдарын тиімді пайдалана отырып, оқушылардыңшығармашылық ізденістерін арттыру, бірлесіп жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. 2.Ойлауға, шапшаңдыққа, өз бетерінше жұмыс істеуге дағдыландыру. 3.Оқушыларды өз денсаулықтарын күте білуге тәрбиелеу. Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Сабақтың көрнекіліктері: Интерактивті тақта, слайдтар, сәйкестік тест, логикалық сұрақтар, деңгейлік тапсырмалар. Сабақтың түрі: Білімді меңгерту. Сабақтың әдіс- тәсілдері: Ізденіс, сұрақ-жауап. Сабақтың барысы. I Ұйымдастыру. Бір-біріне жақсы тілек тілеу. II. Ой қозғау. Логикалық сұрақтар. 1.Адам тәулігіне қанша л ауаны пайдаланады? 2.Сүңгуірлер су ішінде неше минут тыныс алмай жүзеді? 3.Қосарынан тыныс алу қандай жануарларға тән? 4.Адам түшкіргенде мұрын қуысынан ауа қандай жылдамдықпен таралады? 5.Айда неге тіршілік жоқ? 6.Демалыс орындарында неліктен шырша, қарағайлар көптеп отырғызады? III .Сандарды сөйлету. 21%, 0,03% , 79 % , 16%, 4,0% IVЖаңа сабақ слайдтар арқылы түсіндіру. VТыныс алу мүшелерінің аурулары және тыныс алу гигиенасын оқып сұрақтарға жауап беру. 1.Аурулардың белгілерін анықта? 2.Темекі тартудың қандай зияны бар? 3.Алғаш темекі тартқанда адам қандай күйде болады? 4. Темекінің шығу тарихы туралы не білесіз? VI.Сәйкестік тест.Тыныс алу мүшелерін ретімен орналастыру. Көмекей 6 Өкпе 4 Мұрын қуысы 3 Ауа тамырлары 1 Кеңсірік 5 Кеңірдек 2 VII.Деңгейлік тапсырмалар. 1-ші деңгей Сипатта: Тыныс алу мүшелерінің аурулары туралы. 2-ші деңгей Дәлелде: Темекенің тыныс алу мүшелеріне әсері. 3-ші деңгей Зертте: Тыныс алу мүшелерін емдеуде жергілікті жердің материалдарын пайдалану. VIII.Сөйлемдерді толықтыру. 1.Адамның тыныштық күйінде тыныс алғандағы ауа көлемі......... 2. Қосымша ауа көлемі ....................................................................... 3.Дем шығарғаннан кейінгі резервті көлем ..............................құрайды. 4.Өкпенің тіршілік сыйымдылығы (ӨТС) .......................................... 5. Тыныс алу орталығы ..............................................................орналасқан. 6. Дұрыс тыныс алу- бұл .........................................................арқылы тыныс алу. IХ.Сабақты қортындылауда тест тапсырмасы. 1.Тыныс алу мүшесін көрсет. А.Жүрек Б.Қолқа С.Кеңірдек Д. Өңеш Е.Бауыр 2.Адамдағы өкпенің саны. А.1 Б.2 С.4 Д.6 Е.1 3.Шеміршекті сақиналардан тұратын мүшені көрсет. А.Көмей Б.Мұрын С.Кеңсірік Д.Жұтқыншақ Е.Кеңірдек 4.Тыныс алу реттеледі. А.Жүйкелік және гуморальды жолмен. Б.Жүйкелік жолмен. С.Гуморальды жолмен Д.Газ алмасумен Е.Ауа арқылы 5.Дыбыс саңылауы орналасқан. А.Ауа тамырларында Б.Өңеште С.Дыбыс сіңірлерінің арасында Д. Өкпеде Е.Ауыз қуысында Х.Үйге тапсырма.Мәнінді оқу. Өз денсаулығым өз қолымда тақырыбында эссе жазу ХI.Оқушылардың білімін бағалау. | |
Просмотров: 3031 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|