Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Тақырыбы. Өсімдіктер әлемі. ШҚО Уржар ауданы. Лайбұлақ орта мектебі. ТемірбековаЖанар Макатовна Мақсаты. 1.білімділігі. Оқушыларды өсімдік әлемімен тереңірек таныстыру, өсімдіктер жайында білімдерін тереңдету. 2.Дамытушылығы.Оқушылардың биология пәнінен алған білімдерін арттыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік мәні. Оқушыларды шапшаңдыққа,бауырмалдылыққа.Өзі тұратын өлкенің өсімдіктерін күтіп баптауға тәрбиелеу. Көрнекілігі: Суреттер, сөзжұмбақтар,кесте. Әдісі: Сұрақ-жауап Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды екі топқа бөліп, әр топтың аты, ұраны, мақсаты белгіленеді. 1-бөлім “ Қаражат табу” 1-топ 1.Асқабақ тұқымдасының жемісі қалай аталады? 2.Бақбақ қай тұқымдасқа жатады? 3.Сабан сабақ деген не? 4.Алқа тұқымдасының ішіндегі ең улысы? 5.Қызылша тамырының атауы? 2-топ 1.Бидай,күріш,тары қандай тұқымдасқа жатады? 2.Раушан гүлділер тұқымдастарының жемісі қалай аталады? 3.Тұқымды өсімдіктер бөлімін атаңыз? 4.Мәдени өсімдіктердің шығу орталықтарын зерттеген ғалым? 5.Түр саны ең көп өсімдік қай тұқымдасқа жатады? 2-бөлім Базардан көкеністер сатып алу. Өсімдіктер тізімімен тұқымдастар тізімін тақтаға ілу. 3-бөлім “Сиқырлы сандар” тақтаға сандар жазылған плакат ілінеді. 4-бөлім Ребустар шешу. 5-бөлім Мақал – мәтелдер. Жұмбақ шешу. 1.Қар астында қыстайды, ақпен бүркіп тастайды. 2.Өзіне шап-шақ, киген қалпағы аппақ, балалары тұр қаптап 3.Тіршіліктің қуатын өз бойына жинайтын, жинай-жинай азықты, адамзатқа сыйлайды. 4.Дәні алтын, асырайды халқың. 5.Тау-тау үйілген ақ алтын табады оның аты кім? 6.Бойы бір қарыс, сақалы екі қарыс. 7.Доп-домалақ бұжыр тас, іші толған піскен ас. 8.Қалың киімді ұнатады, шешіндірсең жылатады. 9.Үстіне тігіп көк шатыр, астында қызыл дәу жатыр. 6-бөлім Оқушылар дайындап келген дәрілік өсімдіктер жайлы мағлұмат береді. 7-бөлім Өсімдіктерге байланысты метафоралық теңеулер. Мақта-ақ алтын. Балқарағай-тайга аруы. Бидай-алтын дән. Кактус-түн аруы. Күріш-сыр маржаны. Жүзім-оңтүстік перзенті. Жүгері-дала аруы . Картоп-екінші нан. Қызғалдақ-шөл аруы. Баобаб - тәңір ағашы. Бәйшешек-көктем гүлі. Емен-ағаштың патшасы. Зығыр-солтүстік жібегі. 8-бөлім Өсімдік экологиясын білесіңбе? Су,батпақ, дала,шөл, шөлейтті,таулы. Қына, сексеуіл, шымтезек, бәйшешек, саңырауқұлақ, қамыс, кактус, жіңішке көкнәр, алабота, балдыр. 9-бөлім Биологиялық эстафета Бір жемістің атын атап, келесісі соны жалғастырады. 10-бөлім ‘’Ойлан тап” 1.Ең ұзын шырмалғыш өсімдік? 2.Өсімдік пионері деп қай өсімдікті айтады? 3.Ең тез жылдам өсетін өсімдік? 4.Солтүстік Американың күн гүлі қалай аталады? 5.Француз ханшасы қандай өсімдікпен өзін әшекейлеген? 6.Күн баласы атанған қай өсімдік? 7. Бағалы антибиотик саңырауқұлақтың қай түрінен алынады, ол қандай дәрі? 8. Ең биік ағаш? 9. Қай өсімдіктің сабағы өте жуан? 10.Ең ұзақ жасайтын ағаш? 11-бөлім Білгенге маржан. 1.Микробиология 4.Биология 2.Ботаника 5.Лихенология 3.Зоология 6.Алгология 12-бөлім Өсімдіктерге байланысты қыз балаларға арналған теңеулер Қорытындылау, ұпай санын шығарып,оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма. | |
Просмотров: 6484 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|